Leader School to działająca od 23 lat sieć placówek edukacyjnych. Zapewnia połączenie wykwalifikowanej kadry lektorskiej z nowoczesnymi praktykami nauczania co umożliwia efektywną naukę. Zapewniają 100% zdawalności certyfikatów i egzaminów.

W ofercie sieci można znaleźć naukę różnych jeżyków, w tym przede wszystkim języka angielskiego, przygotowanie do międzynarodowych egzaminów TELC, FCE, CAE, a także do egzaminu maturalnego. Oferta skierowana do dzieci, młodzieży, dorosłych i firm. W Leader School wykorzystywane są 3 metody: BLS, LEO English, LEO Maniak. Program i metody nauczania dopasowane są pod kompetencje językowe danej osoby.

Od 2004 roku sieć prężnie się rozwija i obecnie posiada 31 jednostek franczyzowych. Każdy franczyzobiorca decydujący się na współpracę ma dużą niezależność w prowadzeniu przedsiębiorstwa i jako współtworzący sieć korzysta z najlepszych rozwiązań.

Co zyskuje franczyzobiorca?

  • Znany i rozpoznawalny logotyp Leader School, który jest zastrzeżonym znakiem towarowym.
  • Technologie know-how w zakresie skutecznego wdrażania i rozwijania placówki edukacyjnej.
  • Fachową pomoc przy analizie rynku i narzędzia do badania potencjału rynku lokalnego.
  • Przeprowadzenie realnej oceny rozwoju Leader School w wybranej lokalizacji.
  • Doradztwo i ocena trafności lokalizacji w zakresie spełniania standardów wizerunku i marki Leader School.
  • Kalkulator rentowności pozwalający na precyzyjne oszacowanie nakładów inwestycyjnych oraz dokładne zaplanowanie wydatków inwestycyjnych.
  • Zaopatrzenie w wysokiej jakości meble i wyposażenie placówki zapewniające jednolity, łatwy do identyfikacji wizerunek placówki.
  • Cykl szkoleń przygotowujących do zarządzania i prowadzenia placówki Leader School:
    • zapoznanie się z poszczególnymi produktami Leader School w zakresie merytorycznym i administracyjnym,
    • prezentacja autorów naszych programów i książek,
    • zapoznanie z procedurą rekrutacji pracowników,
    • dostarczenie materiałów do przeprowadzenia profesjonalnej kampanii promocyjnej związanej,
    • prezentacja stosowanych systemów rozliczeniowych,
    • przedstawienie strategii budowania zespołu i zarządzania kadrą,
    • prezentacja technik marketingowych i strategii pozyskiwania klientów,
    • społeczna odpowiedzialności biznesu (CSR).
  • Pełne doradztwo merytoryczne i logistyczne.
  • Opieka metodyczna obejmująca konsultacje metodyczne dla administracji i pracowników dydaktycznych.
  • Kompleksowe cykle szkoleń dla pracowników administracyjnych i dydaktycznych placówek Leader School.
  • Rozwijane według najnowszych standardów rynkowych i metodycznych produkty edukacyjne
  • Udostępnienie najlepszych narzędzi reklamy i PR.
  • Nowoczesna strona internetowa z ofertą handlową i metodyczną Centrali i poszczególnych placówek Leader School.
  • Nowoczesna platforma e-learningowa wspierająca proces uczenia się i nauczania.
  • Możliwość współpracy z Centrum Funduszy Strukturalnych przy tworzeniu projektów współfinansowanych z Funduszy Europejskich.
  • Współtworzenie funduszu rozwoju sieci i korzystanie z jego produktów.
  • Wyłączność na wybranym przez Franczyzobiorcę terenie.
  • System CRM do zarządzania placówką.

Wymagania franczyzobiorcy:

  • Franczyzobiorca może być wyłącznie osoba fizyczna (wykluczone spółki kilku osób), inwestująca własne pieniądze i bezpośrednio zarządzająca przyznaną na mocy umowy licencją.
  • W ramach umowy franczyzowej kandydat na franczyzobiorcę przechodzi 150 godzinne (2 edycje) szkolenie praktyczne i teoretyczne obejmujące wszystkie aspekty prowadzenia placówki Leader School.
  • Własny bądź wynajmowany lokal o powierzchni od 80 do 200 m2, w którym będzie mieściła siedziba placówki, sekretariat oraz sale lekcyjne wyposażone zgodnie ze standardami Leader School. Zakładane minimum sal dydaktycznych to 2 do 5 sal o wysokim standardzie, gwarantującym klientom Leader School usługi na najwyższym poziomie.
  • Realizacja wspólnych przedsięwzięć PR oraz przeprowadzenie lokalnych działań promocyjnych zgodnych ze standardami Leader School.
  • Umiejętności organizacyjne, managerskie i interpersonalne.
Share.

Zostaw komentarz