Franczyza LG Laundry Lounge

Franczyza LG Laundry Lounge

LG Laundry Lounge to maka należąca do LG Electronics. Koncept pralni samoobsługowej narodził się i wszedł w życie w roku 2012 w Nowym Jorku. Dziś ten rodzaj działalności poszerzony został o możliwość otwarcia placówki franczyzowej także w Polsce. Za sukcesem przedsięwzięcia stoi wysoka jakość sprzętów, automatyzacja oraz domowa atmosfera, którą tworzy przyjazny wystrój wnętrza.

Pralnie funkcjonujące pod szyldem LG Laundry Lounge są w większości samoobsługowe i zapewniają klientom kompleksowe usługi prania, suszenia oraz prasowania. Dzięki temu nawet będąc w podroży lub nie mając dostępu do pralki, klient może zadbać o czystość i świeżość swoich ubrań.

Oferta franczyzowa LG Laundry Lounge nie stawia przed partnerem biznesowym dużych wymagań. Nie potrzebna jest specjalistyczna wiedza, duże nakłady finansowe ani liczny personel. To także dobry pomysł na dodatkowe źródło dochodu dla osób, prowadzących lokale usługowe.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

lg

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • LG Elactronics poprzez swoich partnerów zapewnia  niezbędny sprzęt, instalację, serwis, części zamienne,  księgę standardów, a także  wsparcie merytoryczne i techniczne:
  • Planowanie – rozwój pomysłów,  analiza potrzeb i studia wykonalności, dobór wyposażenia,  pomoc w rozpoczęciu działalności.
  • Aranżacja przestrzeni i projekt instalacji
  • Serwis  maszyn.
  • Wsparcie – marketing, sprzedaż.

Zobacz również franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.

Przewidywane koszty inwestycji

  • Franczyzobiorca nie musi płacić zwykłej opłaty franczyzowej – wymagane jest jedynie korzystanie z profesjonalnych urządzeń LG.
  • Wielkość inwestycji zależy od wybranej opcji  sprzętowej.  Dwa przykłady:
  1. Pralnia samoobsługowa składająca się z 4 pralek  i 4 suszarek, elektronicznego systemu opłat,  rozmieniarki  banknotów – całkowita wartość inwestycji ok. 20 tys. euro (maszyny pralnicze i system opłat – ok. 16 tys. euro, projekt wnętrz – ok. 4 tys. euro).
  2. Serwis pralniczy z 2 pralkami, 2 suszarkami, prasownicą, stołem do prasowania – całkowita inwestycja ok. 12 tys. euro (maszyny 10 tys. euro i projektowanie wnętrz ok. 2 tys. euro).
  • Konieczne jest również zapewnienie środków finansowych na rozpoczęcie działalności gospodarczej i utrzymanie bieżącej płynności finansowej.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Ziebart

Franczyza Ziebart

Ziebart to firma specjalizująca się w auto detailingu, która swoją działalność w branży motoryzacyjnej rozpoczęła już w roku 1959 w Stanach Zjednoczonych. W Polsce z usług przedsiębiorstwa korzystać można od roku 2011 w autoryzowanych salonach lub u wybranych dealerów w punktach Ziebart Express. Placówki znajdują się w Bydgoszczy, Poznaniu, Warszawie i Krakowie.

W salonach Ziebart można liczyć na profesjonalne usługi związane z auto detailingiem, takie jak zmiana koloru samochodu, ochrona lakieru lub wnętrza pojazdu, pranie tapicerki czy zabezpieczenie felg. Można także skorzystać z opcji umieszczenia swojej reklamy na pojeździe.

Do sieci franczyzowej Ziebart ma możliwość dołączyć zarówno inwestor zaczynający od zera z autoryzowanym salonem, jak i posiadający już własny warsztat. Po rozpoczęciu współpracy można liczyć na wsparcie w przygotowaniu biznesplanu oraz rekrutacji pracowników.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

ziebart

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc w przygotowaniu biznesplanu
  • Pomoc w rekrutacji
  • Pomoc w ocenie potencjału lokalizacji
  • Szkolenia techniczne (technicy) oraz biznesowe (właściciel/kierownik/sprzedawca) prowadzone w salonie w Poznaniu. Szkolenia bezpłatne, akomodacja we własnym zakresie.
  • Aktywna asysta podczas całego procesu współpracy
  • Aktywny marketing i PR na rynku dealerów i warsztatów mający na celu pozyskanie partnerów do współpracy dla Franczyzobiorcy w modelu Ziebart Express; dodatkowo Ziebart może zainwestować w taką placówkę jeśli dysponuje ona odpowiednim potencjałem
  • Opracowany wspólny branding – meble, wystrój wnętrza
  • Materiały marketingowe i wspólne kampanie, strona www – generator zapytań
  • Dedykowane systemy informatyczne wspierające marketing, sprzedaż i rozliczenia z dealerami

Zobacz również franczyzę Kosmetyki biżuteria upominki.

Warunki współpracy

  • Licencja odnawialna co 5 lat
  • Ilość salonów danym regionie adekwatna do wielkości rynku i wyników
    istniejących salonów
  • Minimalna wielkość placówki – ok. 100m²; wystrój i oznakowanie lokalu
    zgodne z wytycznymi
  • Marka Ziebart musi być optycznie odseparowana od innej działalności jeśli
    taka istnieje
  • Odseparowana działalność dedykowana dla marki Ziebart
  • Materiały oraz wyposażenie salonu/warsztatu dostarcza/sugeruje Ziebart (lub
  • Ziebart wyraża zgodę na użycie istniejących składników wyposażenia)
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Wynajmij Dostawczaka

Franczyza Wynajmij Dostawczaka

Wynajmij Dostawczaka to firma, która zajmuje się wypożyczaniem samochodów dostawczych. Miasta, w których przedsiębiorstwo prowadzi swoją działalność to Stalowa Wola, Starogard Gdański, Mikołów, Kolonia Lesznowola, Białystok oraz Warszawa.

W ofercie Wynajmij Dostawczaka znajdują się przede wszystkim nowe, na bieżąco serwisowane przez własny serwis samochody dostawcze, które wyposażone są w opony zimowe. Posiadają także pełnie ubezpieczenie OC, AC oraz Assistance z wykupioną opcją najmu. Przed wynajmem dla klienta przygotowane jest szkolenie, a w trakcie korzystania z pojazdu może liczyć na stałe wsparcie firmowych doradców.

Wynajmij Dostawczaka poszukuje partnerów do współpracy franczyzowej. Mile widziani są zarówno franczyzobiorcy początkujący w branży, jak i osoby, które prowadzą już podobny biznes i chcą rozszerzyć ofertę.

dostawczak

Wymagania

  • środki finansowe
  • znajomość branży
  • dobre podejście do klienta

Korzyści

  • wsparcie marketingowe
  • obrandowanie placówki
  • system szkoleń
  • know how
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Volt Scooters

Franczyza Volt Scooters

Volt Scooters to łódzka firma, założona w 2019 roku, która dołącza do trendu nowoczesnych i ekologicznych jednośladów, wypożyczanych na minuty. Firma już krótko po powstaniu mogła cieszyć się zainteresowaniem około 3,5 tysiąca użytkowników. Średnia liczba wypożyczeń w ciągu dnia wynosi od 200 do 350, zależnie od tego, czy jest to dzień powszedni czy weekend, kiedy zainteresowanie elektrycznymi hulajnogami jest większe.

Korzystanie z usług Volt Scooters jest bardzo proste. Wypożyczyć sprzęt należy za pomocą mobilnej aplikacji, którą pobiera się na telefon. Po doładowaniu konta, można korzystać z pojazdu, aż do momentu wyczerpania środków, po czym należy odstawić go w wyznaczonej strefie.

Volt Scooters działa jako sieć franczyzowa. Do tej pory udało się we współpracy z nią uruchomić 8 placówek w miastach takich jak Lublin, Szczecin, Toruń czy Włocławek. Franczyzodawcy mogą liczyć na szybki zwrot inwestycji.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

volt

Korzyści

  • nowoczesny i ekologiczny koncept biznesowy
  • wsparcie biznesowe i techniczne
  • szybki zwrot poniesionych kosztów
  • szkolenia pracowników i pomoc w rekrutacji
  • autorska aplikacja, która stale jest udoskonalana

Sprawdź także franczyzę Gastronomia.

Wymagania

  • założenie działalności gospodarczej
  • lokal przeznaczony na magazyn
  • pojazd transportowy do przewożenia hulajnóg
  • działalność zgodna ze standardami sieci

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza UVC-MED

Franczyza UVC-MED

UVC-MED to koncept biznesowy oparty na najnowszych technologiach, które wykorzystywane są do dezynfekcji i sterylizacji powietrza. Innowacyjne urządzenia, produkowane przez firmę, używane są między innymi w placówkach medycznych, siłowniach, sklepach wielkopowierzchniowych, biurach, lokalach gastronomicznych, hotelach czy budynkach użyteczności publicznej.

Przedsiębiorstwo UVC-MED jest polskim producentem, który dba o dobrą jakość wytwarzanych urządzeń. W tym celu korzysta z komponentów spełniających najwyższe standardy. Firma posiada także własne zaplecze produkcyjno-montażowe oraz laboratorium badawcze.

Skuteczność oraz bezpieczeństwo urządzeń produkowanych przez UVC-MED zostało potwierdzone stosownymi atestami. Firma otrzymała certyfikat działania bio i bakteriobójczego Instytutu Biotechnologii Przemysłu Rolno-Spożywczego oraz atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

uvc

 

Wymagania

  • podpisanie umowy na 18 miesięcy
  • środki finansowe (około 10 tysięcy złotych)
  • miesięczna opłata franczyzowa 2 tysiące złotych netto

Zobacz również franczyzę Finanse.

Korzyści

  • gotowy koncept biznesowy
  • unikalne know how
  • brak opłaty wstępnej
  • zaawansowany sprzęt
  • system szkoleń
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza TrybEco

Franczyza TrybEco

TrybEco to łódzka firma, specjalizująca się w produkcji innowacyjnych i ekologicznych rowerów elektrycznych. Początki działalności w branży rowerowej oraz ekologicznej przypadają na rok 2015. Dzięki wysokiej jakości produktom oraz etycznej i odpowiedzialnej społecznie działalności, już rok później firma została wyróżniona w konkursie Eco Designing, organizowanym przez Ministerstwo Środowiska.

W ofercie produktowej TrybEco znaleźć można wyjątkowe rowery hybrydowe, skutery elektryczne, hulajnogi elektryczne czy chociażby unikalny samochód elektryczny Trybeco 4City. Wszystkie dostępne produkty tworzone są z dbałością o środowisko, estetyczny design oraz oszczędność, którą mogą przynieść klientowi.

TrybEco jest otwarty na współprace partnerską dla każdego, kto chciałby założyć autoryzowany serwis pod szyldem firmy. Obecnie w sieci funkcjonuje ponad 60 placówek franczyzowych.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

trybeko

Wymagania

  • działalność gospodarcza
  • zaangażowanie i nastawienie na sukces
  • działalność zgodna z wytycznymi firmy
  • zabezpieczenie powierzonego towaru

Sprawdź także franczyzę Edukacja.

Korzyści

  • pomoc w wyborze, uzyskaniu i weryfikacji lokalizacji
  • projekt salonu lub wyspy handlowej oraz wyposażenie
  • system szkoleń
  • pomoc przy zatrudnianiu personelu
  • know how oraz doradztwo
  • wsparcie marketingowe
  • pomoc w finansowaniu inwestycji

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Solarisgroup.pl

Franczyza Solarisgroup.pl

Solarisgroup.pl to eksperci w dziedzinie odnawialnych źródeł energii, którzy czerpią z wieloletnich doświadczeń brytyjskiej firmy, zajmującej się fotowoltaiką. W ofercie znajdują się rozwiązania ekologiczne oraz pozwalające klientom zaoszczędzić mnóstwo pieniędzy. Należą do nich ogrzewanie elektryczne w postaci kabli, mat, folii elektrycznych czy pomp ciepła, połączone z klimatyzacją, rekuperacją oraz fotowoltaiką.

W skład Solarisgroup.pl wchodzi dział projektowy, czuwający nad dopracowaniem wszystkiego w najdrobniejszych szczegółach oraz profesjonalna ekipa monterska, która fachowo zajmie się instalacją sprzętów. Do usług klienta są także specjaliści od pozyskiwania dotacji oraz finansowania zewnętrznego.

Zadaniem franczyzobiorcy, którego zainteresuje koncept biznesowy Solarisgroup.pl, będzie przede wszystkim pozyskanie klienta oraz doradztwo, natomiast wszystkimi procesami logistycznymi zajmować się będzie franczyzodawca. Firma pomaga także zbudować zespół sprzedażowy oraz wykształcić umiejętności menadżerskie.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

solaris

Wymagania

  • Pozytywne nastawienie oraz chęć budowania własnej sieci sprzedaży.
  • Otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i ciągłe podnoszenie kwalifikacji.
  • Nastawienie na budowanie relacji z Klientami oraz na profesjonalne doradztwo.
  • Gotowość do otworzenia własnej działalności gospodarczej.
  • Lokalu wielkości min. 20m2.
  • Ścisła współpraca z Solarisgroup.pl oraz stosowania się do wysokich standardów firmy.

Zobacz również franczyzę Doradztwo i księgowość.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomoc w rekrutacji handlowców i budowaniu własnej sieci sprzedaży
  • leady sprzedażowe
  • pomoc regionalnego kierownika
  • szkolenia sprzedażowe
  • aplikacja sprzedażowa
  • system CRM
  • pomoc w wyborze lokalizacji
  • projekt aranżacji pomieszczenia
  • projekt reklamy zewnętrznej
  • wyposażenie biura w sprzedawany sprzęt (inwertery, panele, urządzenia grzewcze, itp.)
  • cykl szkoleń wdrożeniowych (merytoryczne i sprzedażowe)
  • szkolenia produktowe
  • szkolenie w terenie (audyt u potencjalnych klientów)
  • pomoc w prowadzeniu kanałów w social mediach
  • landing page
  • materiały drukowane (broszury, ulotki, banery, itp.)
  • gadżety reklamowe (kubki, długopisy, logobandy, itp.)
  • pomoc przy lokalnych akcjach reklamowych
  • nowoczesne narzędzia do sprzedaży i obsługi
  • dział projektowy
  • infolinia techniczna
  • infolinia finansowa (oferta kilkunastu banków)
  • wsparcie regionalnego kierownika
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *