Pierwsza placówka Ship Center powstała w roku 2013 w Katowicach. Od tamtej pory firma rozrosła się i dziś oferuje wysokiej jakości usługi kurierskie z gwarancją niskiej ceny. Przesyłki krajowe oraz zagraniczne dostarczane są we współpracy z zaufanymi partnerami, w tym InPost, Pocztex, UPS, DHL czy FedEx. Obsługiwani są zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Usługi, na które można liczyć w placówkach Ship Center to między innymi: wysyłki kurierskie, przesyłki paletowe, gabarytowe, usługi reklamowe, ekspresowe pieczątki oraz wydruki 3D. Do tego wszystkiego klient ma dostęp na przejrzystych warunkach, bez ukrytych kosztów. Nadanie paczki nie wymaga podpisywania umów, a cały proces trwa około 2 minuty.

W sieci Ship Center funkcjonuje około 85 lokali na terenie Polski oraz 2 na Litwie. Partnerzy biznesowi, którzy otworzą własną placówkę franczyzową mogą liczyć na system szkoleń oraz współpracę z ponad 10 firmami kurierskimi.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

ship

Dlaczego warto?

  • Abonament miesięczny tylko 49,99 zł netto
  • Ponad 10 firm kurierskich w ofercie
  • Wieloletnie doświadczenie w branży
  • Najlepsze umowy z firmami kurierskimi
  • Największa ilość usług oferowanych w punktach
  • Zaawansowany portal wysyłkowy
  • Jasne i przejrzyste warunki współpracy
  • Łatwe rozliczanie i administrowanie klientów
  • Elastyczne możliwości rozwoju firmy

Wymagania dla franczyzobiorcy

  • Lokal o powierzchni minimum 15 m2
  • Kapitał początkowy ok 1499,00zł / lub wyposażenie
  • Dostosowanie się do wymogów sieci
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy
  • Znajomość komputera
  • Zaangażowanie i chęć podjęcia współpracy

Sprawdź także franczyzę Dom i ogród.

Etapy uruchomienia placówki

  • Szkolenie teoretyczne w centrali Ship Center w Katowicach
  • W kolejnym etapie następuje zorganiozwanie sprzętu, przygotowanie lokalu oraz aranżacja nowej placówki przez centralę Ship Center
  • Ostatni etap obejmuje szkolenie teoretyczno-praktyczne w otwieranej placówce, połączonej wraz z uruchomieniem punktu oraz wdrożeniem reklamy na rynku lokalnym
Share.

Zostaw komentarz