OLX i PNB Paribas wspierają przedsiębiorców. Dają 1000 złotych na reklamę

OLX i PNB Paribas wspierają przedsiębiorców. Dają 1000 złotych na reklamę

1000 zł na start dla przedsiębiorców chcących zaistnieć online – to wspólna akcja serwisu ogłoszeniowego i Banku BNP Paribas oraz kolejna inicjatywa banku wspierająca firmy w okresie epidemii koronawirusa.

1000 zł od OLX i BNP

Bank BNP Paribas dołącza do wsparcia przedsiębiorców w ramach rozpoczętej w kwietniu tego roku akcji „OLX 500 na start” i jako partner strategiczny projektu dofinansuje dodatkową kwotą 500 zł przedsiębiorców na największej w kraju platformie ogłoszeniowej. Dzięki wsparciu firm, które do tej pory nie ogłaszały się online, będą miały do wykorzystania na ten cel aż 1000 zł. Bank ufundował aż 1000 takich pakietów!

– Czas dla firm nie jest dziś najlepszy. W związku z rozwojem epidemii koronawirusa wiele biznesów uszczupli się finansowo, a część może przestać istnieć. Dlatego tak ważne jest, by zwłaszcza teraz firmy miały możliwość lepszego dotarcia do potencjalnych klientów internetowych, a np. ze względów finansowych jest to dziś niemożliwe. Postanowiliśmy udzielić finansowego wsparcia takim podmiotom i zachęcić do wejścia w eCommerce. Przedsiębiorca otrzyma 1000 zł na promowanie ogłoszeń na OLX, największej bazie ogłoszeń w internecie –  500 zł sfinansuje BNP Paribas. W sumie sfinansujemy aż 1000 takich doładowań – mówi Andrzej Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce Banku BNP Paribas.

Uczestnicy akcji otrzymają punkty o wartości 1000 zł do wykorzystania na promowanie ogłoszeń przez 90 dni od przystąpienia do programu. W ramach pakietu ogłoszeń można mieć stronę w domenie olx.pl, sprzedawać i oferować bez prowizji, a także korzystać ze wsparcia zespołu pracowników OLXa, którzy doradzą, jak sprawnie i skutecznie przejść proces rejestracji i najlepiej dodać ogłoszenie.

Oferta dla nowych użytkowników 

Michał Malewski, General Manager serwisu OLX zwraca uwagę, że OLX, to jedna z największych platform sprzedażowych w Polsce. W każdym miesiącu korzysta z niej około 12 milionów osób.

– Siłą serwisu OLX są jego użytkownicy, którzy od lat wspierają przedsiębiorców korzystając z oferty lokalnie i po sąsiedzku. To tutaj szukają usługodawców, wykonawców i produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, a nawet meble. Dlatego przeniesienie firmy do internetu powinno dziś stanowić naturalny ruch każdego przedsiębiorcy. Cieszymy się, że wspierając ich w programie „OLX 1000 na start” razem z naszym partnerem BNP Paribas możemy im w tym pomóc – mówi Michał Malewski, General Manager serwisu OLX.

W akcji mogą wziąć udział właściciele kont utworzonych po 1 kwietnia 2020 r. lub przed 1 kwietnia 2020 r., którzy nie opublikowali w ramach konta żadnego ogłoszenia związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie handlu przedmiotami ogłoszenia lub opublikowali w ramach tego konta mniej niż dziesięć ogłoszeń związanych z tą działalnością. Z akcji wyłączone są kategorie Motoryzacja i Nieruchomości. Więcej informacji w regulaminie na stronie: https://start.olx.pl/regulamin_akcji_500_na_start.pdf

Żeby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie start.olx.pl.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe/Dariusz Iwanski
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak Polacy postrzegają stacje benzynowe? IBRiS dostarcza odpowiedzi

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS, PKN Orlen pozostaje liderem wśród koncernów, nie tylko jeśli chodzi o jakość paliwa. Polska spółka wyprzedziła konkurentów również pod względem obsługi, oferty produktowej, a także działalności społecznej i sponsoringowej. Miejsce na podium w tych kategoriach zajęły także Lotos, Shell i BP. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

IBRIS: Polscy kierowcy najbardziej ufają stacjom paliw należącym do PKN Orlen

Jak wynika z drugiej edycji badania „Analiza postrzegania stacji paliw w Polsce”, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych IBRIS największym zaufaniem Polaków cieszą się stacje PKN Orlen. Ufa im aż 62 proc. ankietowanych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

LPP będzie bardziej eko. Firma dołączyła do globalnej inicjatywy Zero Discharge of Hazardous Chemicals

LPP będzie bardziej eko. Firma dołączyła do globalnej inicjatywy Zero Discharge of Hazardous Chemicals

LPP, właściciel Reserved, Mohito, House, Sinsay i Cropp, jako pierwsza polska firma przystąpiła do międzynarodowej inicjatywy, której celem jest globalne ograniczanie negatywnego wpływu branży odzieżowej na środowisko naturalne. Polski producent stał się tzw. Przyjacielem Porozumienia Zero Discharge of Hazardous Chemicals (ZDHC). To kolejne działanie firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju w ramach zapisów strategii „For People For Our Planet”na lata 2020-2025. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jest niewidomy i tworzy strony internetowe. „Cały czas się czegoś nowego uczę, robię to z pasji”

Jest niewidomy i tworzy strony internetowe. „Cały czas się czegoś nowego uczę, robię to z pasji”

Mateusz Pawłowski jest absolwentem Technikum Administracyjnego przy SOSW dla Młodzieży Niewidomej i Słabowidzącej. Od kilku lat tworzy bezpłatnie strony internetowe. Jak sam mówi, jest to jego pasja i hobby. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Grupa Polsat wspiera walkę z koronawirusem. Solorz przekazał ponad 30 mln złotych!

Grupa Polsat wspiera walkę z koronawirusem. Solorz przekazał ponad 30 mln złotych!

Zygmunt Solorz i Grupa Polsat przeznaczyli w sumie kwotę ponad 30 mln złotych na wsparcie społeczeństwa i służby zdrowia podczas dotychczasowej walki z pandemią koronawirusa. Pomoc była skierowana między innymi do szpitali, lekarzy, pielęgniarek, pracowników służb medycznych, jak również np. do dzieci z domów dziecka. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *