OLX i PNB Paribas wspierają przedsiębiorców. Dają 1000 złotych na reklamę

OLX i PNB Paribas wspierają przedsiębiorców. Dają 1000 złotych na reklamę

1000 zł na start dla przedsiębiorców chcących zaistnieć online – to wspólna akcja serwisu ogłoszeniowego i Banku BNP Paribas oraz kolejna inicjatywa banku wspierająca firmy w okresie epidemii koronawirusa.

1000 zł od OLX i BNP

Bank BNP Paribas dołącza do wsparcia przedsiębiorców w ramach rozpoczętej w kwietniu tego roku akcji „OLX 500 na start” i jako partner strategiczny projektu dofinansuje dodatkową kwotą 500 zł przedsiębiorców na największej w kraju platformie ogłoszeniowej. Dzięki wsparciu firm, które do tej pory nie ogłaszały się online, będą miały do wykorzystania na ten cel aż 1000 zł. Bank ufundował aż 1000 takich pakietów!

– Czas dla firm nie jest dziś najlepszy. W związku z rozwojem epidemii koronawirusa wiele biznesów uszczupli się finansowo, a część może przestać istnieć. Dlatego tak ważne jest, by zwłaszcza teraz firmy miały możliwość lepszego dotarcia do potencjalnych klientów internetowych, a np. ze względów finansowych jest to dziś niemożliwe. Postanowiliśmy udzielić finansowego wsparcia takim podmiotom i zachęcić do wejścia w eCommerce. Przedsiębiorca otrzyma 1000 zł na promowanie ogłoszeń na OLX, największej bazie ogłoszeń w internecie –  500 zł sfinansuje BNP Paribas. W sumie sfinansujemy aż 1000 takich doładowań – mówi Andrzej Chechliński, Dyrektor Departamentu Sprzedaży, Marketingu Online i eCommerce Banku BNP Paribas.

Uczestnicy akcji otrzymają punkty o wartości 1000 zł do wykorzystania na promowanie ogłoszeń przez 90 dni od przystąpienia do programu. W ramach pakietu ogłoszeń można mieć stronę w domenie olx.pl, sprzedawać i oferować bez prowizji, a także korzystać ze wsparcia zespołu pracowników OLXa, którzy doradzą, jak sprawnie i skutecznie przejść proces rejestracji i najlepiej dodać ogłoszenie.

Oferta dla nowych użytkowników 

Michał Malewski, General Manager serwisu OLX zwraca uwagę, że OLX, to jedna z największych platform sprzedażowych w Polsce. W każdym miesiącu korzysta z niej około 12 milionów osób.

– Siłą serwisu OLX są jego użytkownicy, którzy od lat wspierają przedsiębiorców korzystając z oferty lokalnie i po sąsiedzku. To tutaj szukają usługodawców, wykonawców i produktów niezbędnych w codziennym funkcjonowaniu, takich jak sprzęt elektroniczny, akcesoria domowe i kuchenne, a nawet meble. Dlatego przeniesienie firmy do internetu powinno dziś stanowić naturalny ruch każdego przedsiębiorcy. Cieszymy się, że wspierając ich w programie „OLX 1000 na start” razem z naszym partnerem BNP Paribas możemy im w tym pomóc – mówi Michał Malewski, General Manager serwisu OLX.

W akcji mogą wziąć udział właściciele kont utworzonych po 1 kwietnia 2020 r. lub przed 1 kwietnia 2020 r., którzy nie opublikowali w ramach konta żadnego ogłoszenia związanego z prowadzoną działalnością gospodarczą w zakresie handlu przedmiotami ogłoszenia lub opublikowali w ramach tego konta mniej niż dziesięć ogłoszeń związanych z tą działalnością. Z akcji wyłączone są kategorie Motoryzacja i Nieruchomości. Więcej informacji w regulaminie na stronie: https://start.olx.pl/regulamin_akcji_500_na_start.pdf

Żeby wziąć udział w akcji należy zarejestrować się na stronie start.olx.pl.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe/Dariusz Iwanski
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Kilka słów o bezpieczeństwie marki w sieci. Wypowiedź Isabel Massey z Diageo oraz Jane Wakely z Marsa

Media społecznościowe, a w szczególności znane platformy takie jak Facebook czy YouTube, zarabiają duże pieniądze na reklamodawcach, promujących się w Internecie. Okres pandemii szczególnie sprzyja przeniesieniu działań marketingowych do sieci. Jednak zastrzeżenia wielu przedstawicieli znanych marek, budzi sposób, w jaki administratorzy dbają o bezpieczeństwo i pozytywny wizerunek tych firm, dzięki którym mogą czerpać profity z reklamy. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

Burda planuje zainwestować w Polsce ponad 250 milionów złotych w sektor technologiczny i e-commerce

BurdaInternational, która zarządza zagraniczną działalnością firmy mediowo-technologicznej Hubert Burda Media zainwestuje w Polsce ponad 250 milionów zł. Elementem 5-letniej strategii inwestycyjnej jest plan uruchomienia w Rzeszowie E-commerce Excellence Hub, który będzie wspierał międzynarodowy rozwój firmy w obszarach nowych technologii i e-commerce. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

Prof. Robert Kozielski: Marketing to przede wszystkim stan umysłu

– Dobry marketer winien mieć wiedzę ekonomiczną, znać podstawowe teorie, koncepcje ze sfery filozofii, socjologii, antropologii, ale także matematyki, logiki – mówi profesor Robert Kozielski, zwracając uwagę, że marketing to nie tylko narzędzia, ale przede wszystkim podejście do klienta. (więcej…)

Skomentuj

1 Komentarz

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Jak będzie wyglądać przyszłość marketingu? Opowiadają naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego [RECENZJA]

Marketing – proces społeczny, w którym jednostki i grupy otrzymują to, czego potrzebują poprzez tworzenie, oferowanie oraz swobodną wymianę z innymi towarów i usług, które posiadają wartość. Tyle mówi na ten temat guru marketingu Philip Kotler. A co na temat współczesnego marketingu mają do powiedzenia Polacy? By się przekonać, należy sięgnąć po publikację „Przyszłość marketingu. Koncepcje, metody, technologie. Teoria i zastosowanie”. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Światem rządzi e-commerce? Podsumowanie 3. edycji Golden Marketing Conference

Na to wszystko wskazuje, a przynajmniej w świecie marketingu. To właśnie bardzo prężnie rozwijające się w ostatnich miesiącach środowisko e-commerce zdominowało trzecią już edycję bezpłatnej konferencji online, GMC Live! Twórca jednej z największych konferencji marketingowych w Polsce, Grupa MTP, postanowił czasowo przenieść swój format do sieci i robić to co umie najlepiej – przekazać wiedzę, podzielić się trendami i zainspirować do działania. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *