TVN z ofertą specjalną dla małych firm. Reklama za symboliczną złotówkę!

TVN z ofertą specjalną dla małych firm. Reklama za symboliczną złotówkę!

TVN Discovery Polska w ramach projektu „TVN Pomagajmy sobie” rozpoczyna kolejną akcję specjalną. Tym razem wsparcie otrzymają małe firmy z całego kraju. Właściciele biznesów za symboliczną złotówkę będą mogli zrealizować kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online należących do nadawcy.

TVN Discovery Polska w ramach specjalnego projektu „TVN Pomagajmy sobie” przekaże małym firmom świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych! Akcja promocyjna obejmie emisję spotów online i w kanałach telewizyjnych z portfolio nadawcy.

– Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie – mówi Piotr Korycki, Prezes i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.

Akcja skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej cennikowej wartości 5 000 złotych do wykorzystania online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy. Pakiet promocyjny zostanie objęty wyjątkowym rabatem – końcowy koszt kampanii to symboliczny 1 PLN netto!

– Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali – dodaje Korycki.

Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona – trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. O przyznaniu przedsiębiorcy pakietu decyduje kolejność zgłoszeń, ich zgodność z regulaminem oraz rejestracja zlecenia. Zgłoszenia będą przyjmowane do 10 maja.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Skomentuj

2 Komentarze

  1. Szanowni Państwo jesteśmy zainteresowani reklamą, prowadzimy firmę cateringową niestety jak większości firm gastronomiczntch jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji- prowadzimy żywienie w szkołach i przedszkolach w związku z zamknięciem szkół wpadliśmy na pomysł i
    zorganizowaliśmy ,, Mobilną stołówkę szkolną,, reklama w naszym przypadku dała by nam możliwość zdobycia nowych klientów. Mimo trudnej sytuacji pomagamy medyków że szpitala MSWIA

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Ryzyko pełnego lockdownu na razie słabnie. „Możliwe, że będzie konieczny na określonych obszarach”

Ryzyko pełnego lockdownu na razie słabnie. „Możliwe, że będzie konieczny na określonych obszarach”

– COVID-19 ma duży wpływ nie tylko na zdrowie, ale również na życie społeczne i gospodarkę. W poszukiwaniu strategii powinniśmy brać pod uwagę wszystkie te aspekty, ponieważ dobrostan społeczeństwa również jest bardzo istotny – mówi dr Paloma Cuchi, przedstawicielka WHO w Polsce. Jak podkreśla, pełny lockdown powinien być ostatecznością i jest to tylko jedno z wielu narzędzi w walce z koronawirusem.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Dane z MF: Widać pierwsze skutki pandemii. Wpływy z VAT spadły o ok. 1,6 mld

Dane z MF: Widać pierwsze skutki pandemii. Wpływy z VAT spadły o ok. 1,6 mld

Jak szacuje resort finansów, o 1,2% zmalały dochody z podatku VAT w pierwszych trzech kwartałach br. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Wcześniej prognozowano, że w 2020 roku państwo zyska z tego tytułu ok. 195 mld zł. Według prof. Modzelewskiego, należy oczekiwać co najwyżej 180 mld zł, tj. o ok. 10% mniej. Obecnie społeczeństwo zaczyna bardziej oszczędzać, spada konsumpcja, a to z reguły niekorzystanie wpływa na gospodarkę. Jednak eksperci uspokajają, że państwo jest przygotowane na taki scenariusz. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Firmy boją się o swoją przyszłość. Co czwartej wystarczy sił na trzy miesiące lockdownu

Firmy boją się o swoją przyszłość. Co czwartej wystarczy sił na trzy miesiące lockdownu

Ponownie wprowadzane obostrzenia, na razie do 29 listopada, nie pozostaną bez wpływu na kondycję przedsiębiorstw. Właśnie do miesiąca swoje możliwości przetrwania kolejnego lockdownu szacuje 4 proc. spośród mikro, małych i średnich firm, 7 proc. mówi, że da radę przeżyć dwa miesiące, a 17 proc., że maksymalnie trzy – wynika z badania dla Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor. Najczęściej przyszłość w czarnych barwach widzą branża transportowa, usługi i najmniejsze podmioty gospodarcze. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Podatek od pracy zdalnej? Ekonomiści Deutsche Banku wyszli z oryginalną propozycją

Podatek od pracy zdalnej? Ekonomiści Deutsche Banku wyszli z oryginalną propozycją

Wprowadzenie pięcioprocentowego podatku od wynagrodzeń osób pracujących z domu proponują ekonomiści Deutsche Banku. W ten sposób chcą oni walczyć z kryzysem wywołanym pandemią koronawirusa. Jak miałby funkcjonować podatek od pracy zdalnej? (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Reforma ZUS i regionalizacja płacy minimalnej. Rzecznik MŚP przedstawia plan ratowania biznesu

Reforma ZUS i regionalizacja płacy minimalnej. Rzecznik MŚP przedstawia plan ratowania biznesu

Rozszerzenie Małego ZUS Plus na większą grupę przedsiębiorców, wprowadzenie dobrowolnego ubezpieczenia społecznego na wzór niemiecki, regionalizacja minimalnego wynagrodzenia czy obowiązkowe wydłużenie vacatio legis w ważnych dla biznesu przepisach – to tylko część postulatów wystosowanych przez Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców, Adama Abramowicza, i współpracujących z nim organizacji. Lista 10 propozycji, które mają ograniczyć koszty działalności małych firm i ukrócić biurokrację, trafiła do rządu oraz przewodniczących kół i klubów parlamentarnych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prof. Gwiazdowski ostrzega przed nowymi podatkami. „To jest tylko kwestia czasu”

Prof. Gwiazdowski ostrzega przed nowymi podatkami. „To jest tylko kwestia czasu”

Mimo zapewnień, że podwyżki podatków nie będzie, już wiadomo o nowych opłatach, które w ramach „uszczelniania” systemu w przyszłym roku obciążą niektóre grupy podatników. Wśród nich jest tzw. opłata cukrowa nałożona na producentów i dostawców napojów słodzonych. Zapewne wejdzie w życie także podatek od sprzedaży detalicznej zapowiedziany już kilka lat temu. Zdaniem Roberta Gwiazdowskiego z Centrum im. Adama Smitha nowe obciążenia są nieuniknione, skoro rząd wydaje i zadłuża się na taką skalę. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *