TVN z ofertą specjalną dla małych firm. Reklama za symboliczną złotówkę!

TVN z ofertą specjalną dla małych firm. Reklama za symboliczną złotówkę!

TVN Discovery Polska w ramach projektu „TVN Pomagajmy sobie” rozpoczyna kolejną akcję specjalną. Tym razem wsparcie otrzymają małe firmy z całego kraju. Właściciele biznesów za symboliczną złotówkę będą mogli zrealizować kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online należących do nadawcy.

TVN Discovery Polska w ramach specjalnego projektu „TVN Pomagajmy sobie” przekaże małym firmom świadczenia reklamowe o łącznej wartości nawet do 6 milionów złotych! Akcja promocyjna obejmie emisję spotów online i w kanałach telewizyjnych z portfolio nadawcy.

– Polski sektor przedsiębiorstw jest zdominowany przez mikrofirmy. To ponad 2 miliony podmiotów, które wraz z małymi przedsiębiorstwami stanowią więcej niż 99% wszystkich firm w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rosła ich liczba, wartość produkcji, przychody, nakłady inwestycyjne, liczba pracujących i zatrudnionych. Mikro i małe firmy odpowiadają dziś za około 40% polskiego PKB. W interesie wszystkich leży ich przetrwanie i prosperowanie – mówi Piotr Korycki, Prezes i Dyrektor Zarządzający TVN Discovery Polska.

Akcja skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej cennikowej wartości 5 000 złotych do wykorzystania online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy. Pakiet promocyjny zostanie objęty wyjątkowym rabatem – końcowy koszt kampanii to symboliczny 1 PLN netto!

– Każdy z nas ma w kręgu swojej bliższej czy dalszej rodziny i znajomych przedsiębiorcę. To niezwykle odważni, kreatywni i pracowici ludzie. Dziś wielu właścicieli niewielkich, lokalnych biznesów walczy o przetrwanie i potrzebuje pomocy. Mamy nadzieję, że dzięki naszej akcji zyskają nowych klientów, optymizm i impuls do dalszego działania. Jesteśmy w tym razem i dziś, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, ważne jest, byśmy sobie wzajemnie pomagali – dodaje Korycki.

Liczba pakietów reklamowych jest ograniczona – trafią do 500 podmiotów, które zgłoszą się jako pierwsze i spełnią wymogi akcji. O przyznaniu przedsiębiorcy pakietu decyduje kolejność zgłoszeń, ich zgodność z regulaminem oraz rejestracja zlecenia. Zgłoszenia będą przyjmowane do 10 maja.

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe
Skomentuj

2 Komentarze

  1. Szanowni Państwo jesteśmy zainteresowani reklamą, prowadzimy firmę cateringową niestety jak większości firm gastronomiczntch jesteśmy w bardzo trudnej sytuacji- prowadzimy żywienie w szkołach i przedszkolach w związku z zamknięciem szkół wpadliśmy na pomysł i
    zorganizowaliśmy ,, Mobilną stołówkę szkolną,, reklama w naszym przypadku dała by nam możliwość zdobycia nowych klientów. Mimo trudnej sytuacji pomagamy medyków że szpitala MSWIA

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku

Koszyk najtańszych produktów spożywczych podrożał o 9% w ciągu roku

Inflacja, która według GUS przekroczyła w marcu 3% oraz systematycznie rosnące ceny żywności w sklepach internetowych to czynniki, które wpłynęły na wzrost cen grupy najtańszych produktów. Wartość koszyka w kanale e-grocery wzrosła w skali roku o 7,5%, co oznacza, że Polacy coraz częściej kupują żywność przez Internet. Z Badania i Raportu Koszyk Zakupowy® autorstwa ASM Sales Force Agency wynika też, że sieci handlowe działające w Polsce prowadzą bardzo aktywną politykę cenową. Średnia cena koszyka zakupowego spadła bowiem w marcu 2021 o 2% wobec 2020 r. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Połowa firm MŚP chciałaby państwowej pomocy. Oczekują gotówki, pożyczek i ulg podatkowych

Połowa firm MŚP chciałaby państwowej pomocy. Oczekują gotówki, pożyczek i ulg podatkowych

Pomocy! – nawołuje w stronę państwa niemal połowa sektora mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Wycieńczone firmy chciałyby otrzymać przede wszystkim zastrzyk gotówki w postaci dopłat, a dopiero w drugiej kolejności ulgi na podatki i składki ZUS. Część całkowicie zamkniętych chciałaby też rekompensat – wynika z badań. W poniedziałek, 26 kwietnia ruszyła kolejna tarcza antykryzysowa, tym razem skierowana do ponad 60 branż. Z danych Rejestru Dłużników BIG InfoMonitor oraz BIK wynika, że w 11 miesięcy pandemii zaległości tych działalności wzrosły o 152 mln zł do 3,18 mld zł, a problemy ma 36,7 tys. firm. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

145 dni lockdownu wystarczy. ZPPHiU ma dość i chce otwarcia handlu i usług po majówce

145 dni lockdownu wystarczy. ZPPHiU ma dość i chce otwarcia handlu i usług po majówce

Łączna liczna dni zamknięcia sklepów w wielkopowierzchniowych obiektach handlowych przekroczy po weekendzie majowym 145! To 40% dni roku. Przedstawiciele Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług zakładają przywrócenie handlu w pełnym wymiarze od 4 maja. Dalsze uniemożliwienie działalności firm funkcjonujących na terenie centrów handlowych poprzez przedłużenie lockdownu to decyzja, której branża nawet nie rozpatruje. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Rzecznik MŚP chce ułatwić życie przedsiębiorcom. Zaproponował „Dziesiątkę Rzecznika MŚP”

Rzecznik MŚP chce ułatwić życie przedsiębiorcom. Zaproponował „Dziesiątkę Rzecznika MŚP”

We wtorek 20 kwietnia odbyła się pierwsza konferencja programowa z cyklu „Dziesiątka Rzecznika MŚP” organizowana przez Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców oraz Business Centre Club. Tematem spotkania z udziałem ekspertów i ekonomistów były propozycje zmian w systemie ubezpieczeń społecznych dla przedsiębiorców. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy wciąż nie czytają książek. Tylko 42% z nas sięgnęło w zeszłym roku po lekturę

Polacy wciąż nie czytają książek. Tylko 42% z nas sięgnęło w zeszłym roku po lekturę

Wciąż więcej niż połowa Polaków nie czyta książek w ogóle – wynika z badania Biblioteki Narodowej. Odsetek czytających był jednak w 2020 roku nieco wyższy niż w ciągu poprzednich pięciu lat, na co mogła wpłynąć pandemia i związane z nią lockdowny. Autorzy raportu oceniają, że jest to powód do ostrożnego optymizmu, jednak do poziomów z początku XXI wieku wciąż nam jeszcze daleko. Osoby czerpiące przyjemność z lektury najczęściej sięgają po literaturę sensacyjno-kryminalną, a w drugiej kolejności – po powieść obyczajową lub romans. Badanie wskazało także, że znacznie częściej czytają kobiety. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *