Twoja szansa na rozwój biznesu w czasach kryzysu. Dołącz do Franczyza Expo 2021!

Twoja szansa na rozwój biznesu w czasach kryzysu. Dołącz do Franczyza Expo 2021!

Koronawirus mocno uderzył w biznes. Kryzys to jednak świetny moment na zmiany, na które wcześniej nie miało się odwagi. To też idealna okazja, by pokazać innym nowe drogi rozwoju. Zrób to dzięki Targom Franczyza Expo 2021! Lepiej się pospiesz – liczba miejsc jest ograniczona!

Targi Franczyza Expo 2021 to międzynarodowe spotkanie przedsiębiorców i osób poszukujących pomysłu na biznes.

6 powodów, dla których warto wziąć udział w Targach:

  1. Pozyskasz nowych franczyzobiorców – targi są platformą, na której spotkają się franczyzodawcy z potencjalnymi franczyzobiorcami. Ci drudzy uczestniczą we Franczyza Expo 2021 po to, by znaleźć idealny biznes dla siebie. Może to właśnie twój jest tym, którego szukają?
  2. Poznasz branżowe środowisko – będziesz blisko tych, którzy mogą zainwestować w twój biznes. Z doświadczenia już wiesz, że nic tak nie zmienia relacji jak ich bezpośredniość. W czasie eventu spotkasz się z ludźmi z Polski i zagranicy, którzy wiedzą jak lokować swój kapitał.
  3. Postawisz na promocję marki w czasach, kiedy wielu z niej rezygnuje – wykorzystasz czasową niszę, która pojawiła się na rynku przez pandemię. Mniejsza konkurencja – większe szanse na promocyjny sukces.
  4. Zbudujesz prestiż i wizerunek marki – pokażesz się z jak najlepszej strony. Podkreślisz, dlaczego to twoja franczyza jest tą, na którą warto postawić w czasach kryzysu.
  5. Zgromadzisz feedback, który pomoże ci wprowadzić pozytywne zmiany – jakie są największe zalety prowadzonej przez ciebie franczyzy? Co zrobić, by twoja oferta była atrakcyjniejsza? Tego wszystkiego dowiesz się od ludzi, którzy na Franczyza Expo 2021 przychodzą po to, by znaleźć idealne opcje dla siebie.
  6. Poznasz ekspertów – potrzebujesz rad od profesjonalistów? Chcesz się dowiedzieć, co jeszcze zrobić, by przekonać do siebie większą grupę franczyzobiorców? Targi to okazja do spotkania z ekspertami. Może proponowane warsztaty zmienią twoje podejście do biznesu? Przekonaj się sam – każdemu przyda się dawka inspiracji!

Co wyróżnia Targi Franczyza Expo 2021?

mamy doświadczenie – 24 kwietnia odbędzie się już trzecia edycja  Targów Franczyza Expo 2021. Z roku na rok wprowadzamy organizacyjne innowacje i robimy wszystko, by stworzyć platformę do rozwoju biznesu jeszcze bardziej dostosowaną do współczesnych potrzeb

mieścimy się w najlepszej lokalizacji – dbamy o prestiż eventu. Dlatego właśnie postawiliśmy na jedno z najważniejszych miejsc dla Warszawy – największą biznesową część PGE Narodowego

stwarzamy miejsce przyjazne biznesowi – widzisz siebie nie tylko w roli wystawcy, ale chcesz także prowadzić rozmowy biznesowe w kameralnej atmosferze? Na 1200 m2 na pewno znajdzie się na to miejsce!

otwieramy na franczyzobiorców – każdego roku Targi Franczyza Expo 2021 odwiedzają tysiące ludzi. To event, podczas którego spotykają się osoby, które mają potrzebę z tymi, którzy mają dla nich rozwiązania

dobieramy partnerów idealnych dla ciebie – wszystko dzięki  Business Matching, czyli dedykowanym 15-minutowym spotkaniom biznesowym pomiędzy franczyzodawcą a potencjalnym franczyzobiorcą. Jak wygląda selekcja? Odbywa się dzięki nowoczesnej aplikacji

oferujemy wiedzę – dzięki moderowanemu networkingowi, warsztatom oraz konsultacjom z ekspertami dajemy nie tylko możliwość nawiązania nowych kontaktów, ale także pozyskania wiedzy od najlepszych

wyróżniamy Franchising Awards to nasza metoda na docenienie twojego wkładu w rozwój naszych targów. Twoje stoisko się wyróżnia? Oferta jest ciekawa, a odwiedzający to zauważają? Oddajemy głos w ich ręce! Dla najlepszych franczyzodawców przygotujemy atrakcyjne nagrody

Do kogo skierowane są Targi Franczyza Expo 2021?

Do liderów biznesu, którzy chcą pójść o krok dalej i nie tylko pozyskać nowych franczyzobiorców, ale również zrobić wszystko, by dostosować się do zmieniających się realiów rynku. W dzisiejszych czasach nie możesz być bierny. Pokaż swoją markę!

Zaufali nam m.in.:

XTreme Fitness – Złoty Sponsor

ReMAX – Partner Strategiczny

ARSS – Partner Generalny

Trwa sprzedaż miejsc dla wystawców na Targi Franczyza Expo 2021. Ich liczba jest ograniczona! Im szybciej do nas dołączysz, tym lepiej przygotujemy się wspólnie do wydarzenia. Zdążymy się poznać, wybrać najlepszy model przedstawienia twojego biznesu podczas eventu i rozpoczniemy wielomiesięczną promocję, która pozwoli na pokazanie twojej marki potencjalnym  franczyzobiorcom jeszcze przed wydarzeniem!

Nie czekaj – to twoja szansa na rozwój biznesu!

Data wydarzenia: 24 kwietnia 2021 r.

Miejsce wydarzenia: PGE Narodowy

Więcej informacji o programie i biletach na https://franczyzaexpo.pl/

Sponsorzy i Partnerzy wydarzenia: Xtreme Fitness, Carrefour, Zdrowa Krowa, RE/MAX, Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, Franczyza INFO.

Patron Honorowy: Marszałek Województwa Mazowieckiego.

Facebook: https://www.facebook.com/franczyzaexpo/

Instagram: https://www.instagram.com/franczyza_expo/

Linkedin: https://www.linkedin.com/company/targi-franchise-expo/

1 dzień | 3 edycja | 1500 franczyzobiorców
100 konceptów franczyzowych | 1200 m2 strefy wystawienniczej

Twoja szansa na rozwój biznesu

Allebiznes.pl patronem medialnym wydarzenia!

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Credit Agricole

Franczyza Credit Agricole

Credit Agricole szczyci się tym, że jest jednym z najczęściej polecanych banków w Polsce, gdzie funkcjonuje na rynku już od ponad 20 lat. Jego działalność obejmuje bankowość detaliczną, korporacyjną, rolniczą, małe i średnie przedsiębiorstwa oraz obszar consumer finance. Bank świadczy usługi kredytowe, leasingowe, faktoringowe, inwestycyjne, a także te dotyczące bankowości korporacyjnej, codziennej (konta, karty, lokaty) oraz ubezpieczeń.

Grupa Credit Agricole zalicza się do jednego spośród 10 największych banków na świecie pod względem wartości aktywów. Z ich usług korzysta około 51 milionów klientów w 47 krajach. W Polsce bank posiada ponad 400 placówek we wszystkich większych miastach, a ich usługi kredytowe dostępne są w blisko 12 tysiącach punktów sprzedaży.

Od 15 możliwe jest otworzenie placówki partnerskiej pod szyldem Credit Agricole, a średni czas współpracy wynosi 10 lat. W kwietniu 2013 roku bank wprowadził Kodeks standardów etycznych dla Partnerów biznesowych, w trosce o to, aby współpraca z Partnerami była oparta na wspólnych zasadach społecznie odpowiedzialnego biznesu.

placówka

Dlaczego warto zostać partnerem Credit Agricole?

  • atrakcyjne wynagrodzenie pozwalające na osiąganie stabilnych dochodów
  • udział w marży ze sprzedaży wszystkich produktów dostępnych w Twojej placówce
  • szeroka gama produktów i usług dla osób fizycznych
  • zaproszenie do uczestnictwa w konkursach sprzedażowych
  • wybór jednego z dwóch modeli współpracy, sam wybierzesz, który jest dla Ciebie najbardziej odpowiedni
  • profesjonalne wsparcie merytoryczne i operacyjne m.in. Menadżera Regionalnego, Help Desk oraz Call Center

Podział kosztów

Bank ponosi koszty

  • zakupu pakietu materiałów marketingowych na start oraz zapewnia promocyjne materiały marketingowe podczas ogólnopolskich kampanii banku
  • zakupu monitora LCD, na którym będą się wyświetlać spoty reklamowe banku
  • zakupu i dzierżawy sprzętu IT oraz powiązanych licencji
  • partycypuje w kosztach wdrożenia i szkoleń produktowych

Ty ponosisz koszty

  • zatrudnienia pracowników, w tym koszty delegacji uczestnictwa w szkoleniach i spotkaniach
  • zakupu i montażu fryzu banku
  • aranżacji i wyposażenia lokalu
  • zakupu i montażu systemów bezpieczeństwa (alarm, monitoring)
  • organizowania lokalnych akcji marketingowych
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Viviamo Ubezpieczamy

Franczyza Viviamo Ubezpieczamy

Viviamo Ubezpieczamy to prężnie rozwijająca się agencja ubezpieczeniowa. Dostarcza klientom najlepsze rozwiązania ubezpieczeniowe porównując oferty 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych działających w Polsce i wybierając najlepszą. Ofertę kieruje zarówno do osób fizycznych, jak i przedsiębiorstw. Klienci mogą wybierać najlepsze dla siebie ubezpieczenie komunikacyjne, na życie, zdrowotne, majątkowe a także turystyczne.

Agencja posiada obecnie 2 placówki własne, oraz 61 franczyzowych. I to we franczyzę Viviamo zamierza w dalszym ciągu inwestować. Chce dotrzeć do mieszkańców wielkich miast i małych miejscowości. Swoim Partnerom zapewnia pełne wsparcie. Dostarcza firmowe banery, kasetony, szyldy i inne materiały marketingowe. Służy dokładnymi wytycznymi dotyczącymi urządzenia placówki, oraz szkoleniami z obsługi klienta i sprzedaży.

Viviamo Ubezpieczamy wymaga jedynie uiszczenie min. 2000 zł opłaty licencyjnej, oraz sugeruje inwestycję początkową rzędu 15 tys. złotych. Przez cały czas trwania działalności Partner może liczyć na wsparcie Agenta regionalnego.

viviamo

Co oferuje Viviamo?

  1. Wyposażenie na strat – Viviamo wyposaży biura wg indywidualnie przygotowanego projektu. Placówki są zaprojektowane z myślą o komforcie Klienta. To sprawia, że budzą zaufanie budując wizerunek silnej i solidnej marki, której warto powierzyć swoją swoje bezpieczeństwo.
  2. Atrakcyjny model współpracy – Dołączenie do VIVIAMO już po 3 miesiącach przynosi widoczny przyrost biznesowy. Dotychczasowi Partnerzy potwierdzają, że współpraca przyniosła im długoterminowe korzyści w postaci wzrostu sprzedaży.
  3. Wsparcie marketingowe –  Pomoc w zakresie organizowania promocji na rynku lokalnym Franczyzobiorcy. Tylko w 2018 roku Viviamo wsparło kilkadziesiąt akcji promocyjnych swoich Partnerów. Byli oni obecni na festynach, imprezach miejskich, wydarzeniach sportowych i eventach biznesowych. Franczyzodawca przeznaczył kilka tysięcy gadżetów, kilkadziesiąt tysięcy ulotek i plakatów.
  4. Dzielenie się wiedzą – Viviamo dzieli się z franczyzobiorcami 20 letnim doświadczeniem w branży ubezpieczeń. O merytoryczną pomoc dbają Regionalni Dyrektorzy Sprzedaży oraz Konsultanci, którzy przekazują marketingowe i sprzedażowe know how, dzięki czemu Partnerzy z łatwością osiągają wzrost zysków.
  5. Zaufanie partnerów – Umowy franczyzowe oraz współpraca z 4000 agentów w Polsce to dowód na zaufanie, jakim obdarzyli franczyzodawcę Partnerzy. Potwierdzają je także liczne certyfikaty i nagrody, które otrzymuje Viviamo.
  6. Dedykowane oferty dla agenta i klienta – Agencji Viviamo otrzymują dostęp do specjalnych programów lojalnościowych oraz atrakcyjnych pakietów zniżkowych.. Klienci naszych biur mogą skorzystać z dedykowanych pakietów darmowych porad prawnych oraz dostępu do Portalu Pacjenta, które stanowią atrakcyjny dodatek do standardowych produktów.

Jumper Club

Franczyzobiorcy Viviamo korzystają z wyjątkowego programu JUMPER CLUB, gdzie każda złotówka ze sprzedanej polisy ubezpieczeniowej zamieniana jest na punkty, a te punkty na nagrody. Na wybór nagród wpływ mają sami Agenci. Patrząc jakie prezenty wybierają dla siebie Partnerzy można z całą pewnością stwierdzić, że Jumper Club pozwala czerpać jeszcze więcej przyjemności z pracy.

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Santander Bank Polska

Franczyza Santander Bank Polska

Santander Bak Polska S.A. To drugi pod względem posiadanych aktywów bank w naszym kraju. Proponuje produkty finansowe dla klientów indywidualnych, ale też dla przedsiębiorstw różnej wielkości (od mikro do dużych), a także dla korporacji o zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym.

Bank rozszerza pole swojej działalności, rozmieszczając placówki w całej Polsce. Punkty sprzedaży znajdują się w dużych aglomeracjach, jak i małych miasteczkach. Obecnie sieć Santander to 549 jednostek własnych i ponad 120 działających na zasadzie franczyzy. Szczególną uwagę przywiązuje teraz do rozwoju franczyzy, oferuje więc Partnerom szereg atrakcyjnych rozwiązań.

Od samego początku służy pełnym wsparciem marketingowym. Organizuje szkolenia sprzedażowe i dotyczące prowadzenia punktu. Co więcej, nie wymaga żadnej opłaty wstępnej, a Partner oprócz standardowej prowizji, może liczyć na dodatkowe premie. Bank pomaga w urządzeniu placówki zgodnie z przyjętymi standardami i zapewnia fundusz reklamowy i bezpłatne materiały reklamowe.

santander

Co oferuje Santander?

  1. Brak opłaty wstępnej – Dołączenie do sieci nie wiąże się z żadną opłatą. Santandr wymaga jedynie posiadania środków na wynajęcie/zakup lokalu, wyposażenia go zgodnie ze standardem banku i środków na bieżące prowadzenie działalności.
  2. Dodatkowe wynagrodzenie – Oprócz standardowego prowizyjnego wynagrodzenia partner może liczyć na dodatkowe profity, a także na fundusz reklamowy nawet do 8000 zł na rok.
  3. Szeroka oferta produktowa – Placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Sprawdź ofertę na stronie www.santander.pl.
  4. Ciekawe szkolenia – Santander dostarcza wiedzę nie tylko o produktach i usługach. Uczy doradców w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową a partnerów zarządzania biznesem i przywództwa.
  5. Pomoc w wyposażeniu placówki – Santander zapewnia zewnętrzne oznakowanie placówki oraz wewnętrzny element wizerunkowy a także użycza sprzęt komputerowy.
  6. Dofinansowanie do pensji pracownika – Bank oferuje 3-miesięczne dofinansowanie do pensji pracownika nawet do 12 000 zł.

Wymagania dotyczące lokalu

  • powierzchnia sali obsługi min. 40 m2
  • zaplecze (z możliwością montażu sejfu i szafy logicznej)
  • lokal na parterze, z węzłem sanitarnym i wydzieloną strefą systemu alarmowego
  • minimalna wysokość lokalu 2,40 m
  • mile widziane osobne pomieszczenie do obsługi klientów
  • witryna z prawną możliwością montażu oznakowania

Inwestycja

Inwestycja w placówkę jest uzależniona od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Adaptacja lokalu o powierzchni ok. 40 m2 na placówkę trzystanowiskową to koszt ok. 25 tysięcy złotych plus nakłady związane z dostosowaniem lokalu do standardów banku.

Kwota 25 tys. zł obejmuje:

  • wyposażenie placówki zgodnie z wytycznymi banku
  • instalacje alarmowe, sejf, multisejf
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza RCU Ubezpieczenia

Franczyza RCU Ubezpieczenia

Regionalne Centrum Ubezpieczeń jest siecią zajmującą się sprzedażą ofert ubezpieczeniowych. Proponuje najkorzystniejsze rozwiązania ubezpieczeniowe i finansowe klientom, biorąc pod uwagę ich aktualną sytuację majątkową a także potrzeby. W tym celu porównuje oferty 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych działających na terenie Polski.

Agencja jest jedną z najszybciej rozwijających się tego typu firm w kraju. Jest też jednym z filarów grupy Operator Finansowy Sp.z.o.o., wiodącej prym jeśli chodzi o sprzedaż produktów większości Towarzystw Ubezpieczeniowych. Obecnie posiada 6 jednostek własnych i sieć 150 jednostek franczyzowych, które spotkać można w całej Polsce.

RCU planuje dalszy rozwój, zachęca więc franczyzobiorców do zakładania kolejnych punktów. Zapewnia pełne wsparcie marketingowe i szkoleniowe. Zapewnia też wszystkie niezbędne firmowe banery i akcesoria. Organizuje konkursy dla Partnerów i posiada atrakcyjny program premiowy. Od Partnerów wymaga wyłączności (zakaz konkurencji) i uiszczenia opłaty początkowej 15 tys. zł.

rcu

Wsparcie dla partnera

  • plan szkoleń produktowych i sprzedażowych,
  • opracowywanie indywidualnych lub personalizowanych materiałów reklamowych,
  • system informatyczny all in one zintegrowany z systemami TU (oferta, polisa, administracja, CRM),
  • własna strona www z zaawansowanym rozwiązaniem pozwalającym na jej aktywną promocję w internecie,
  • konkurencyjność na lokalnym rynku poprzez aktywną obecność w mediach,
  • dynamiczny i wszechstronny Dział Wsparcia Partnera.

Dla swoich Partnerów RCU realizuje wiele projektów służących szybszemu i stabilnemu rozwojowi.

Podstawowe wymagania sieci

  • lokal użytkowy na parterze, własny lub wynajęty z możliwością oszyldowania z zewnątrz i wewnątrz wg standardów RCU,
  • sprzęt biurowy – komputer/laptop,
  • dostęp do internetu,
  • przyjmujemy, że powierzchnia niezbędna do swobodnej obsługi klienta to minimum 20 mkw,
  • doświadczenie w ubezpieczeniach lub gotowość do rozpoczęcia szkoleń.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza PZU

Franczyza PZU

PZU – Polski Zakład Ubezpieczeń to doskonale znana w Polsce marka i jedna z największych instytucji branży finansowej w kraju. Będąc na rynku od 200 lat, nie zwalnia tempa i cały czas rozwija sieć swoich placówek również w oparciu o punkty franczyzowe.

Placówki partnerskie PZU świadczą usługi w zakresie sprzedaży usług finansowych i ubezpieczeniowych dla klientów indywidualnych i przedsiębiorstw. Proponują ubezpieczenia komunikacyjne, majątkowe, podróżne, finansowe, rolne, NNW. Firma cieszy się niezmiennie dużym zaufaniem klientów i stara się dotrzeć do tych nie tylko z wielkich miast, ale i tych, mieszkających w mniejszych miejscowościach. Obecnie posiada obszerną sieć placówek, na którą składa się 409 jednostek własnych oraz 1380 franczyzowych.

Franczyzobiorcom PZU oferuje pełne przeszkolenie, oraz zaplecze marketingowe i wyposażenie oraz aranżację punktu. Podstawowym warunkiem przystąpienia do programu partnerskiego jest posiadanie własnego, bądź wynajmowanego lokalu. Firma nie obarcza franczyzobiorcy żadnymi opłatami marketingowymi, wstępnymi, ani bieżącymi. Nie musi on też uiszczać opłaty wstępnej.

pzu

Dlaczego warto współpracować z PZU?

  • Agencje PZU powstają na terenie całego kraju, nie tylko w dużych aglomeracjach, ale także w małych miejscowościach.
  • Nowe biura to przejrzysta i nowoczesna aranżacja przestrzeni oraz najwyższa jakość obsługi, doceniana przez miliony klientów.
  • Rozpoczynając współpracę z PZU, stajesz się częścią jednolitej i dynamicznej sieci sprzedaży oraz gwarantem obsługi klienta na najwyższym poziomie.
  • Biura agencyjne tworzą sieć placówek działających na lokalnych rynkach ubezpieczeniowych. Wzbudzają zaufanie klientów, dlatego mają bardzo dobre wyniki sprzedażowe.
  • Dzięki stworzonemu przez PZU modelowi otwarcia własnej agencji ubezpieczeniowej, już przy niewielkich nakładach finansowych, możesz w prosty sposób rozpocząć swój biznes. PZU nie pobiera żadnych opłat franczyzowych ani na początku, ani w trakcie współpracy.
  • Otwierając nowe biuro, otwierasz się także na nowe możliwości. Zdobędziesz wiedzę, która będzie procentowała w przyszłości. Otrzymasz od PZU pełne wsparcie merytoryczne oraz logistyczne. Wystarczy, że zdecydujesz się wykorzystać doświadczenie PZU.

Jak zacząć z PZU?

  1. Nie jesteś agentem Ubezpieczeniowym? Musisz przejść szkolenie i zdać egzamin.
  2. Skontaktuj się z koordynatorem PZU. Przeprowadzi Cię on przez cały proces otwarcia biura, ale również będzie wsparciem przy poszukiwaniu odpowiedniego lokalu.
  3. Wybierz lokalizację.
  4. Zaadaptuj lokal. Po zgłoszeniu lokalu Koordynator poinformuje Cię czy lokal został zaakceptowany przez PZU. Poinformuje Cię również czy należy wykonać prace adaptacyjne w celu dostosowania lokalu do standardów obowiązujących dla biur PZU, np. pomalowanie ścian.
  5. Zapoznaj się z technikami i standardami obsługi klienta.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza PKO Bank Polski S.A.

Franczyza PKO Bank Polski S.A.

Nazwę PKO Bank Polski S.A., w naszym kraju znają wszyscy. Jest to wszak lider bankowości w Polsce. Posiada 1000 jednostek własnych oraz sieć ponad 500 placówek franczyzowych, którą zamierza wciąż rozwijać. Sprzedaje usługi finansowe, ale też ubezpieczeniowe. W ofercie Banku znajdują się ubezpieczenia komunikacyjne, karty kredytowe, kredyty hipoteczne i gotówkowe oraz rachunki bankowe.

Placówki PKO rozsiane są po całej Polsce, można je znaleźć nawet w najmniejszych miejscowościach. Bank nie wymaga od franczyzobiorców uiszczania żadnych opłat licencyjnych. Zapewnia za to pełne wyposażenie wnętrza nowej agencji a także banery i szyldy z gotowymi logotypami. Franczyzobiorca może również liczyć na aplikacje usprawniające obsługę klienta, a także pełne szkolenie sprzedażowe oraz produktowe.

Właściciel agencji nie musi ograniczać się jedynie do prowadzenia tylko jednego punktu, Bank oferuje tez szkolenia i pomoc w zakresie otwarcia kolejnej placówki. Co więcej franczyzobiorcy mogą prowadzić samodzielne działania reklamowe i marketingowe Banku na sobie dobrze znanym i lokalnym rynku.

bank

Bank PKO S.A. zapewnia:

  • znane i cenione przez klientów produkty bankowe, co pozwala na dużą łatwość sprzedaży oraz pozyskiwania klientów,
  • przyjazny system informatyczny dzięki któremu obsługa klientów jest wyjątkowo prosta i sprawna,
  • atrakcyjny system wynagrodzenia, umożliwiający osiąganie stabilnych i wysokich zysków,
  • obsługę klientów on-line (w czasie rzeczywistym – tak jak w banku),
  • wsparcie marketingowe (ulotki, plakaty, kampanie ogólnopolskie),
  • kompleksowe szkolenie pracowników oraz właścicieli placówek, aby klienci odwiedzający placówkę partnerską otrzymali najwyższy poziom świadczonych usług,
  • stałe wsparcie organizacyjne i merytoryczne.

Uwaga: Bank nie pobiera od franczyzobiorcy żadnej opłaty licencyjnej.

Dochody franczyzobiorcy

Pierwszym głównym źródłem dochodu jest wynagrodzenie za sprzedaż następujących produktów Banku Pekao S.A.:

  • pożyczki gotówkowe,
  • kredyty mieszkaniowe,
  • rachunki osobiste,
  • karty kredytowe,
  • produkty dla Klienta biznesowego.

Drugim składnikiem są przychody dotyczące realizacji transakcji: wpłaty, wypłaty, przelewy, płatności za rachunki – część prowizji pobieranej od klienta.

Do współpracy Bank PKO S.A. zaprasza osoby:

  • posiadające doświadczenie biznesowe, głównie sprzedażowe,
  • przedsiębiorcze i gotowe na sukces,
  • ukierunkowane na realizację celów,
  • kreatywne i konsekwentne w działaniu,
  • chętne do otwarcia i prowadzenie własnej placówki pod szyldem Banku Pekao S.A.,
  • lubiące pracę z ludźmi,
  • mające odpowiednie zaplecze finansowe,
  • posiadające własny lub wynajęty lokal.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *