200 tysięcy złotych dla startupów. Ostatnia szansa na zgłoszenie się do programu AccelUp

200 tysięcy złotych dla startupów. Ostatnia szansa na zgłoszenie się do programu AccelUp

Jeszcze tylko do końca listopada można składać aplikacje do czwartej, ostatniej rundy programu akceleracyjnego AccelUp. Program współorganizują Santander Bank Polska i akcelerator Accelpoint. Na uczestników czeka bezzwrotne dofinansowanie w wysokości do 200 tys. PLN, mentoring i wsparcie ekspertów.

Program AccelUp jest oparty na intensywnej współpracy dojrzałych startupów, oferujących rozwiązania gotowe do wdrożenia, których innowacyjne mogą znaleźć zastosowanie w działaniach banku. W trakcie realizacji 4 rund akceleracyjnych, przez najbliższe dwa lata, startupy technologiczne i  z domeny Fintech otrzymają wsparcie w wysokości do 200 tys. złotych i 100 godzin doradczych. Rekrutacja trwa do 30 listopada bieżącego roku.

– Przed nami ostatnia runda programu. Ze względu na trudną sytuację wywołaną pandemią COVID-19, rzeczywistość mocno zweryfikowała bieżące potrzeby biznesowe, które muszą zostać jak najszybciej dopasowane do nowych wymagań klientów bankujących w Polsce. Z tego powodu, w czwartej rundzie stawiamy na stabilne rozwiązania w wielu obszarach związanych z digitalizacją usług. Wierzę, że przy tak zdefiniowanym zakresie zainteresowania, będziemy w stanie dotrzeć do szerokiego grona przedsiębiorców i  w wyniku wspólnych prac dostarczyć realną wartość dla sektora bankowego – komentuje Dariusz Paczewski, Digital & Innovation Leader z Santander Bank Polska.

Na tym etapie programu akceleracyjnego, Santander Bank Polska poszukuje innowacji z zakresu: big data & machine learning, automatyzacja procesów i digitalizacja, bezpieczeństwo, optymalizacja współczynników konwersji i cyfrowa sprzedaż, otwarta bankowość API, tokenizacja aktywów i rozproszony rejestr oraz e-commerce.

Wszystkie szczegóły dotyczące regulaminu i zgłoszeń do programu znaleźć można na stronie: https://accelpoint.pl/accelup/apply

Źródło: inf. prasowa
Fot. pixabay.com
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

SkyCash rozpoczyna emisję akcji i docenia aktywnych użytkowników

SkyCash rozpoczyna emisję akcji i docenia aktywnych użytkowników

SkyCash Poland S.A. wystartował z emisją akcji w formie crowdfundingu udziałowego, dzięki czemu użytkownicy popularnej aplikacji mogą stać się jej współwłaścicielami oraz wesprzeć plany rozwojowe firmy. Celem emisji jest pozyskanie dodatkowych środków finansowych na rozwój platformy, zaproponowanie użytkownikom zupełnie nowych funkcjonalności oraz rozszerzenie aktywności spółki w obszarze smart city. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Pandemia „sztucznie” napompowała branżę e-commerce. Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu

Pandemia „sztucznie” napompowała branżę e-commerce. Duża część Polaków zapowiada powrót do tradycyjnego handlu

W czasie pandemii 29% Polaków w dużej części zastąpiło zakupy stacjonarne internetowymi. Ponad 25% nieznacznie zmieniło w ten sposób nawyki, a więcej niż 3% całkowicie przeszło do e-commerce. Głównym powodem było bezpieczeństwo. Kolejnym był utrudniony dostęp do placówek. Ale ponad połowa osób zamierza do nich wrócić. Niespełna 23% będzie nadal robiło e-zakupy, a 22% nie ma jeszcze na ten temat zdania. Tak wynika z badania UCE RESEARCH i SYNO Poland, wykonanego dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy otwierają się na Internet. W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online

Polacy otwierają się na Internet. W 2020 r. dwukrotnie wzrosła liczba firm zakładanych online

W czasie pandemii znacznie zwiększyło się zapotrzebowanie na usługi online dla przedsiębiorców. Liczba odsłon portalu dla firm Biznes.gov.pl od 2019 roku wzrosła o ponad 60 proc. W ostatnich miesiącach minionego roku przedsiębiorcy znacznie częściej niż do tej pory za pośrednictwem Internetu zmieniali także dane firm w CEIDG. W 2020 r. tą drogą wpłynęło do rejestru prawie 600 tys. wniosków. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

Polską branżę gier czekają dalsze wzrosty. Będzie warta 3 mld PLN w 2024 roku

Przychody wygenerowane przez polską branżę gier w 2019 roku wyniosły 1,75 miliarda PLN, z czego spółki notowane na GPW odpowiadają za 1,2 miliarda PLN obrotu. W Polsce produkcją gier zajmuje się blisko 500 firm – to tylko część wniosków z raportu Kondycja Polskiej Branży Gier 2020 opublikowanego przez Krakowski Park Technologiczny. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Biznes i nauka razem na rzecz zeroemisyjnego transportu. W Pile podpisano list intencyjny

Biznes i nauka razem na rzecz zeroemisyjnego transportu. W Pile podpisano list intencyjny

O wykorzystaniu technologii wodorowej w transporcie publicznym mówi się coraz częściej, a to za sprawą rozwoju technologii i metod pozyskiwania wodoru oraz unijnych perspektyw. Piła to kolejne miasto na mapie Polski, które stawia na „zieloną rewolucję”, zaś Sescom S.A. wykorzystując swoją wiedzę, doświadczenie i patenty w zakresie technologii wodorowych, ma przybliżyć miasto do zeroemisyjnego transportu publicznego. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Krajowa produkcja maseczek ciągle rośnie. „Większość produktów, które pochodzą z Chin, nie spełnia podstawowych parametrów użytkowych”

Krajowa produkcja maseczek ciągle rośnie. „Większość produktów, które pochodzą z Chin, nie spełnia podstawowych parametrów użytkowych”

Od początku pandemii wiele polskich firm zmodyfikowało produkcję, dostosowując ją do nowych realiów. W tej chwili krajowe zakłady wytwarzają w sumie ok. 200 mln sztuk miesięcznie wysokiej klasy maseczek ochronnych i rozwijają eksport do krajów UE, ponieważ polski rynek stał się dla nich zbyt mały. Mimo że krajowi producenci są już w stanie zaspokoić zapotrzebowanie rodzimego rynku, w Polsce nadal powszechnie dostępne są maseczki importowane z Chin, spośród których wiele nie spełnia jednak norm bezpieczeństwa. Na rynku pojawiły się nawet firmy, które sprowadzają środki ochronne z Państwa Środka i przepakowują je w polskie opakowania, wprowadzając konsumentów w błąd. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *