Monetia jest największą w Polsce siecią Agencji Płatniczych. Działa zgodnie z brzmieniem licencji otrzymanej od Krajowej Instytucji Płatniczej. Usługi obejmują obsługę wypłat gotówkowych, outsourcing kasowy i bankowy, wystawianie rachunków i nadzór nad płatami od klienta końcowego dla przedsiębiorstw.

Franczyzobiorcą Monetii może zostać osoba pragnąca otworzyć nowy, samodzielny punkt, lub też rozszerzenia działalności lottomatu czy kantoru. Agencja funkcjonuje zarówno w dużych ośrodkach miejskich, jak i małych miejscowościach. Dostosowuje się zawsze do warunków lokalnych, dopasowując m.in. wysokość prowizji do stawek obowiązujących w danym regionie i do istniejącej tam konkurencji. Nad działaniami Agentów sprawują pieczę odpowiedni koordynatorzy. Wszyscy Partnerzy muszą jednak przestrzegać standardów obsługi klienta, oraz określonego wystroju wnętrza swojej placówki. Monetia służy pełnym wsparciem marketingowym, oraz organizuje specjalistyczne, branżowe szkolenia dla franczyzobiorców.

Obecnie oprócz 200 jednostek własnych, Agencja posiada 600 punktów franczyzowych.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

monetia

Co oferuje Monetia?

  1. Atrakcyjny system wynagradzania – Partner otrzymuje większość wartości prowizji pobranej od każdego Klienta, jak również wynagrodzenie za przyjmowanie wpłat na podstawie umowy z wystawcą płatności masowych, którego wysokość ustalana jest z Partnerem indywidualnie. Ponadto w skład wynagrodzenia wchodzi także prowizja za sprzedaż doładowań do telefonów komórkowych oraz wypłaty z karty za pomocą terminala POS.
  2. Standard oznakowania placówki – Wyposażenie placówki powinno być zgodne ze standardami Monetia Sp. z o.o., dlatego wszyscy nowi partnerzy naszej sieci mają zagwarantowane wsparcie w postaci odpowiednio dobranego i przygotowanego oznakowania swojej placówki.
  3. Wsparcie marketingowe – Każdy nowy punkt oprócz standardowego oznakowania placówki otrzymuje m.in..:
    pakiet ulotek reklamujących ofertę poszczególnej placówki, plakaty ukazujące poszczególne usługi eksponowane w placówce, specjalne plansze dystrybuowane w sieciach kablowych na terenie całego kraju, nadruki reklamowe na rachunkach wystawców płatności masowych.
  4. Program szkoleniowy – Monetia przygotowała dla swoich partnerów specjalistyczny program szkoleniowy z zakresu procedur, technik sprzedaży oraz obsługi produktów sprzedawanych w placówkach. Oferowane szkolenia są bezpłatne i mają za zadanie wesprzeć siłę oraz motywację wszystkich partnerów w realizacji celów biznesowych.

Zobacz również franczyzę Nest Bank.

Ogólne warunki współpracy

1. Warunki stawiane przyszłym Partnerom

Agentem może zostać osoba fizyczna lub osoba reprezentująca Agenta (w przypadku osób prawnych), która:

  • posiada obywatelstwo polskie
  • prowadzi działalność gospodarczą
  • nie jest karana
  • nie posiada zaległości zarówno jako osoba fizyczna, jak i wspólnik podmiotu gospodarczego (Urząd Skarbowy, ZUS)
  • nie znajduje się w wykazie Biura Informacji Kredytowej, Rejestrze Niesolidnych Klientów oraz Biurze Informacji Gospodarczej

Poszukując Partnerów kierujemy się przede wszystkim jakością, a nie ilością, dlatego jeżeli chcesz budować z Monetią swój własny sukces, masz jasną wizję swojego działania i jesteś osobą dobrze zorganizowaną, Monetia serdecznie zaprasza do współpracy!

2. Rozliczanie agencji

Wysokość wynagrodzenia Agenta jest ustalana w okresach miesięcznych i jest zależna od zrealizowanych dyspozycji klientów. Po zakończonym miesiącu kalendarzowym agent otrzymuje zestawienie wykonanych operacji wraz z wyliczeniem wynagrodzenia. Po jego zaakceptowaniu agent wystawia fakturę, na podstawie której Monetia wypłaca wynagrodzenie.

3. Koszty uruchomienia punktu

Na główne koszty inwestycji składają się m.in.:

  • adaptacja lokalu
  • wybudowanie boksu kasowego lub adaptacja istniejącego
  • zakup odpowiedniego sprzętu komputerowego
  • zakup sejfu
  • zakup pakietu w skład którego wchodzi m.in. oznakowanie placówki, stemple, materiały reklamowe etc.

4. Koszty bieżącej działalności

Agent ponosi koszty:

  • wynajmu lokalu,
  • zatrudnienia pracownika,
  • konwoju wartości pieniężnych,
  • eksploatacyjne (energia, telekomunikacja, itp.),
  • ubezpieczenia (gotówki, lokalu, itp.).

5. Monetia ponosi koszty:

  • realizacji płatności (koszt Krajowej Izby Rozliczeniowej),
  • przetwarzania gotówki na pieniądz elektroniczny,
  • archiwizacji dokumentów źródłowych,
  • marketingu (ogólnopolskiego oraz dofinansowanie lokalnego).

 

Share.

Zostaw komentarz