Liquider Poland to firma działająca na rynku e-papierosów, której placówki mieszczą się w całej Polsce. Zajmuje się ona przede wszystkim produkcją i dystrybucją liquidów nikotynowych, baz, premixów oraz liquidów CBD. Firma dokłada starań, aby artykuły tytoniowe, które rozprowadza, były w pełni zgodne z krajowymi oraz unijnymi normami, dotyczącymi jakości wyrobów oraz ich bezpieczeństwa, dzięki czemu klienci otrzymują zawsze przebadane laboratoryjnie produkty.

Firma ma duże nadzieje na wzrost zysków w najbliższych latach. Według prognoz Światowej Organizacji Zdrowia, do końca roku 2030 popularność elektronicznych papierosów przewyższy popularność tradycyjnych papierosów.

Oferta franczyzowa Liquider Poland jest bardzo rozbudowana i obejmuje kilka modeli biznesowych, z których przedsiębiorcy mogą wybrać dla siebie najbardziej odpowiadającą ich możliwościom i potrzebom. Do wyboru system cyfrowej sprzedaży, sklep stacjonarny Liquider Store czy Wyspa handlow Liquider Store.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

liquider

Korzyści dla franczyzobiorcy

  • Liquider Poland zapewnia najlepsze ceny hurtowe zakupów na rynku przy zachowaniu bezkonkurencyjnego stosunku jakości do ceny.
  • Opiekę managera ds. rozwoju sieci detalicznych.
  • Wsparcie marketingowe i operacyjne / biznesowe (folie, broszury, ulotki, naklejki itd.).
  • Wsparcie koordynatora ds. rozwoju.
  • Wsparcie finansowe w kampaniach regionalnych.
  • Możliwość przekształcenia w dystrybutora regionalnego.
  • System wsparcia w postaci prezentacji online produktów oraz tradycyjnej katalogowej.
  • Szkolenie u franczyzobiorcy z zakresu produktów oraz prowadzenia działalności.
  • Przekazanie klientom detalicznym z regionu informacji o wyspie / sklepie.
  • Możliwość wyłączności na danym obszarze.
  • Wsparcie prawne.

Modele współpracy

System sprzedaży cyfrowej

Wymagania podstawowe

  • Lokalizacja: działające placówki handlowe
  • Miejscowość:  od 1 000 mieszkańców
  • Powierzchnia: 1 m²
  • Media: internet, prąd

Koszty inwestycji

  • Display cyfrowy + szafa: 9900 zł
  • Pierwsze zatowarowanie: 5000 zł

Sklep Liquider Store

Wymagania podstawowe

  • Lokalizacja: centrum handlowe, market
  • Miejscowość: od 15 000 mieszkańców
  • Powierzchnia: od 20 do 60 m
  • Media: internet, prąd
  • Pozostałe: witryna, poziom 0,
  • możliwość umieszczenia reklamy świetlnej

Koszty inwestycji

Na koszty inwestycji składają się następujące elementy:

  • projekt dostosowania lokalu do wymogów wraz z nadzorem nad wykonaniem
  • wykonanie mebli i ich montaż (lady, szafki, półki, ekspozytory, gabloty, oświetlenie i płyty z nadrukiem)
  • prace budowlane w lokalu (instalacje elektryczne, malowanie ścian i montowanie elementów wiszących)
  • infrastruktura IT (kasa fiskalna, komputer, telefon, internet, programowanie i monitoring)
  • kaseton zewnętrzny
  • pierwsze zatowarowanie

Koszt inwestycji od 50 tys. zł, w zależności od rozmiaru lokalu i jego stanu technicznego.

Wyspa handlowa

Wymagania podstawowe

  • Lokalizacja: centrum handlowe, galeria, market
  • Miejscowość: od 5 000 mieszkańców
  • Powierzchnia: od 4 do 8 m
  • Media: internet, prąd
  • Pozostałe: miejsce o natężonym ruchu pieszych
  • Możliwość umieszczenia reklamy lub potykacza

Sprawdź także franczyzę Oskroba.

Koszty inwestycji

Na koszty inwestycji składają się następujące elementy:

  • wykonanie wyspy handlowej
  • infrastruktura IT (kasa fiskalna, komputer, telefon, internet, programowanie i monitoring)
  • pierwsze zatowarowanie

Koszt inwestycji od 27 tys. zł

Share.

Zostaw komentarz