TeaClub już od 1990 roku swoją kontynuuje swoją misję szerzenia kultury picia herbaty i zapoznaje Polaków z przeróżnymi smakami i aromatami z bogatej oferty gatunków herbat. Firma powstała z myślą o szerzeniu kultury picia herbaty, chociaż w asortymencie znajdują się także wyjątkowe gatunki kaw, o które TeaClub nieustannie poszerza swoją ofertę.

Ponad dwieście herbat i kilkadziesiąt kaw najwyższej jakości zostało wyselekcjonowane przez lata działalności przedsiębiorstwa w taki sposób, aby zadowolić nawet najbardziej wymagających klientów oraz udowodnić, że herbata może być produktem ekskluzywnym. Na sklepowych półkach w placówce TeaClub znaleźć można dziś herbaty czarne, zielone, białe, żółte czy oolongi, a także wyjątkowe towary takie jak blooming tea balls. Nie brakuje także herbat z domieszką ziół czy suszów owocowych.

Potencjalny franczyzobiorca będzie musiał wziąć odpowiedzialność za herbaciarnię oraz sklep z asortymentem. Znajdą się w nim herbaty luzem, w pudełkach, koperty z piramidkami oraz kawa i akcesoria do parzenia.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

teaclub

Wymagania

  • kapitał na pokrycie kosztów związanych z inwestycją przystąpienia do sieci
  • posiadanie działalności gospodarczej lub gotowość do jej założenia
  • odpowiednia lokalizacja/lokal
  • akceptacja obowiązkowego asortymentu i polityki cenowej

Sprawdź także franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • stały dostęp do najwyższej jakości herbat i kaw
  • wyselekcjonowany dobór akcesoriów do parzenia herbat i kaw
  • projekt sklepu lub herbaciarni
  • stałe wsparcie w projektach innowacyjnych
  • wprowadzanie nowego asortymentu, produktów sezonowych
  • kompleksowe wyposażenie w meble niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sklepu
  • pełne szkolenie z zakresu parzenia herbaty i kawy
  • standardy profesjonalnej obsługi
  • procedury wdrożeniowe
  • wsparcie marketingowe
Share.

Zostaw komentarz