Założona przez Arkadiusza Szustaka i Dariusza Kolbera Ad Awards to rozwijająca się agencja, która powstała z myślą zmaksymalizowania biznesowego potencjału. Misją jest by przy współpracy z własnymi franczyzobiorcami dostarczyć w najwyższej jakości produkty PREMIUM w modelu 3W (win-win-win: Klient-Partner-Ad Awards). Znajdują się w gronie posiadaczy certyfikatu Partnera Google i Facebook.

W ofercie znajdują się budowanie marki odpowiadająca za niepowtarzalną identyfikację wizualną Twojej firmy, projektowanie stron internetowych, kampanie reklamowe, pozycjonowanie stron i filmy reklamowe. Do każdego projektu podchodzą kreatywnie i nieszablonowo. Zapewniają skuteczną i kompleksową pomoc.

Dziś posiadają 8 jednostek franczyzowych i 6 jednostek partnerskich. Opłaty jakie ponosi franczyzobiorca to 15 tys. zł opłaty licencyjnej i 400 zł opłaty miesięcznej. Współprace franczyzy można podjąć poprzez założenie własnej agencji stacjonarnej lub agencji mobilnej.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

Franczyzobiorca otrzymuje:

  • Współużytkowanie marki Ad Awards, rozpoznawalnej w całej Polsce.
  • Szkolenia produktowe (teoretyczne i praktyczne), pokażemy, jak skutecznie sprzedawać i obsługiwać klientów.
  • Szkolenie sprzedażowe – „Gotowe recepty domknięcia sprzedaży w branży reklamowej”, m.in. ze współwłaścicielem Ad Awards, Dariuszem Kolberem (ponad 200 wyszkolonych konsultantów ds. reklamy).
  • Szkolenie ze skutecznego umawiania spotkań sprzedażowych (oraz pozyskiwania baz kontaktów).
  • Pakiety sprzedażowe – umówimy dla Ciebie pierwszych 20 spotkań sprzedażowych. Następnie w każdym miesiącu będziesz otrzymywał 10 leadów na spotkania sprzedażowe w wybranym mieście.
  • Platforma Wsparcia Sprzedaży – Sales BOX (SalesBOX.AgencjaMedialna.pro).
  • Platforma Wsparcia Sprzedaży – Ad Dealer (AdDealer.pl).
  • Platforma obsługi Klienta i sprzedaży – Ad Sale (FlowDrafter.com).
  • Własna strona internetowa z własną subdomeną (Miasto.AdAwards.pl).
  • Pozycjonowanie regionalne strony internetowej.
  • Gotowe oferty, briefy, portfolio, zamówienia i umowy sprzedażowe.
  • Dostęp do dyrektorów departamentów Ad Awards: Programistyka, Google, Social Media, e-Commerce, Grafika i Video.
  • Wizualizacja materiałów reklamowych dla franczyzobiorcy.
  • Pomoc w pozyskiwaniu finansowania.
  • Marketing w social mediach dla każdego Partnera.

Sprawdź także franczyzę Uroda i fitness.

Wymagania od franczyzobiorcy:

  • Własna działalność gospodarcza lub gotowość do jej założenia.
  • Laptop lub tablet oraz telefon komórkowy.
  • Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Share.

Zostaw komentarz