Specjalizująca się w segmencie nieruchomości komercyjnych Wielka Giełda Nieruchomości jest największym w Polsce oraz zarazem jednym z największych w Europie koncernem obrotu nieruchomościami. Grupa działająca od 1991 roku, w której pracuje 500 profesjonalistów w niemal 100 biurach. Dla klientów WGN to bezpieczeństwo transakcji i wysoki profesjonalizm.

W swojej ofercie mają sprzedaż i wynajem mieszkań, domów, działek, lokali, garaży i miejsc parkingowych oraz także nieruchomości komercyjnych skierowanych do klientów indywidualnych jak i inwestorów czy klientów biznesowych. W swojej bazie posiada na sprzedaż 1,2 tysiąca ofert oraz 0,5 tysiąca z przeznaczeniem pod wynajem nieruchomości komercyjnych.

Obecnie działają 84 jednostki franczyzowe. Franczyzobiorca zatrzymuje cały przychód wypracowany przez siebie. Minimalna kwota, jaką musi zainwestować to okolice 10-15 tysięcy złotych we własne biuro. Kwota zawiera pierwsze koszty związane z prowadzeniem działalności, koszty marketingu lokalnego i jednorazową opłatę startową 3 000 zł. na rzecz WGN.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

Wsparcie dla franczyzobiorców:

  • PAKIET NA START – Partner m.in. jest zwolniony z opłat franczyzowych za pierwsze 2 miesiące, szeroką promocję nowo otwartego biura, otrzymuje profesjonalną stronę internetową własnego biura z wyszukiwarką, indywidualne kompleksowe szkolenie, pomoc przy rekrutacji agentów i budowaniu stałego silnego zespołu oraz harmonogram wdrożeniowy.
  • Nowoczesny program do obsługi biur WGN z funkcją CRM, który pozwala zarządzać zleceniami klientów i pracą agentów, a Partnerowi daje możliwość nadzorowania pracy swojego biura z każdego miejsca na świecie.
  • Regularne, kompleksowe szkolenia 3-dniowe (Kongresy Szkoleniowe), 2 razy w roku przeprowadzane przez najlepszych specjalistów z Polski i z zagranicy. Dzięki temu Grupa WGN posiada bardzo dobre wyniki, kilkukrotnie wyższe niż w innych konkurencyjnych biurach. Średnio na jednego agenta przypadają 2 transakcje na miesiąc.
  • Publikację wszystkich ofert nieruchomości Partnera na międzynarodowym portalu WGN.pl (ok 2 mln wejść rocznie). Skuteczny marketing na poziomie regionalnym i globalnym (publikacja ofert Partnera na ponad 150 portalach i serwisach internetowych oraz w 2 własnych branżowych wydawnictwach).
  • Rozpoznawalność marki WGN, lidera na rynku, wśród klientów jako bezpiecznej, profesjonalnej i godnej zaufania i polecenia.
  • Sprawdzone narzędzia i modele zarządzania własnym biznesem – biurem oraz budowania stabilnego i kreatywnego zespołu agentów na podstawie autorskiego programu WGN.
  • Przez cały okres współpracy Partner ma do dyspozycji stały help desk, tj. doradztwo prawne, wsparcie doradców ds. nieruchomości w każdym segmencie nieruchomości, w tym dedykowanego opiekuna, bieżącą aktualizację umów, dokumentów oraz procedur.
  • Partner ma możliwość działania bez ograniczenia terytorialnego.

Sprawdź także franczyzę Aspect Nieruchomości.

Wymagania:

  • Poszukuje kreatywnych i przedsiębiorczych kandydatów, ludzi z pasją, nastawionych na rozwój i sukces, zarówno tych prowadzących już własną firmę, jak i gotowych do otworzenia własnego biznesu. Preferowane są osoby z doświadczeniem w usługach oraz z umiejętnościami menadżerskimi.
  • Franczyzobiorcą WGN może zostać także osoba bez doświadczenia w branży nieruchomości. Dzięki know-how oraz kompleksowemu przeszkoleniu Partner otrzymuje wiedzę jak w krótkim czasie zostać profesjonalnym doradcą nieruchomości oraz zbudować własny stabilny zespół agentów.
  • Do Grupy WGN mogą przystąpić również agenci, pośrednicy oraz biura nieruchomości, działające już na rynku, którzy chcą pracować dla siebie, zwiększyć swoją konkurencyjność i mieć zdecydowanie większe dochody pracując z inwestorami oraz właścicielami drogich nieruchomości inwestycyjnych oraz premium.
  • Partnerami WGN mogą zostać także brokerzy kredytowi i ubezpieczeniowi, zarządcy nieruchomości, którzy chcą rozszerzyć swoją działalność o pośrednictwo w nieruchomościach.
  • Zalecane jest, aby kandydaci dysponowali własnym lub wynajętym lokalem, o powierzchni min. 30 m2 w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (preferowany parter). Warunkiem niezbędnym jest możliwość zamieszczenia podświetlanej reklamy zewnętrznej (kasetonu) o powierzchni min. 3,5 m2. Z doświadczenia WGN wynika, że Partnerzy już w 3-4 roku kupują lokal na własną działalność.
  • Posiadanie lokalu nie jest konieczne do podpisania umowy franczyzowej.
Share.

Zostaw komentarz