Grupa GPoland, która na polskim rynku działa już od roku 1993, już w pierwszych latach funkcjonowania, zaczęła otwierać monobranżowe salony odzieżowe z modą włoską. Obecnie to jeden z Europejskich liderów w branży modowej, który w naszym kraju reprezentuje ponad 80 znanych marek o międzynarodowym zasięgu. Grupa jest otwarta na różne formy współpracy, w tym także franczyzową.

Jednym z konceptów franczyzowych, z których można skorzystać za pośrednictwem GPoland, jest otwarcie salonu Calvin Klein. Współpraca przebiegać powinna zgodnie ze standardami marki. Calvin Klein to znana ekskluzywna marka, która cechuje się nowoczesnością oraz kuszącą lecz często minimalistyczną estetyką.

Osoby chętne, aby rozpocząć działalność pod szyldem Calvin Klein za pośrednictwem GPoland mogą liczyć na szkolenia oraz wsparcie marketingowe. W Polsce oferta franczyzowa jest skierowana do mieszkańców miast liczących powyżej 200 tysięcy mieszkańców.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

ck

Co zyskuje franczyzobiorca?

  • Pomysł na biznes i znak handlowy.
  • Wsparcie w negocjacjach bardziej korzystnych warunków najmu.
  • Projekt i realizację wyposażenia sklepu.
  • Narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży.
  • Propozycje produktów do optymalnego zatowarowania sklepu.
  • Wsparcie VM.
  • Strategię działań marketingowych i PR-owych.

Sprawdź także franczyzę Cipo&Baxx.

Wsparcie PR & Marketing

  • Kampanie prasowe
  • Kampanie outdoor’owe
  • Działania Public Relations
  • Micromarketing
  • Eventy i pokazy mody
  • Prezentacje i dni prasowe
  • Showroom
  • Współpraca z celebrytami
Share.

Zostaw komentarz