Grupa GPoland, która na polskim rynku działa już od roku 1993, już w pierwszych latach funkcjonowania, zaczęła otwierać monobranżowe salony odzieżowe z modą włoską. Obecnie to jeden z Europejskich liderów w branży modowej, który w naszym kraju reprezentuje ponad 80 znanych marek o międzynarodowym zasięgu. Grupa jest otwarta na różne formy współpracy, w tym także franczyzową.
Jednym z konceptów franczyzowych, z których można skorzystać za pośrednictwem GPoland, jest otwarcie salonu Armani Exchange. Współpraca przebiegać powinna zgodnie ze standardami marki. Armani Exchange to marka skierowana przede wszystkim do młodych ludzi. W ofercie znajdują się głównie topy, dżinsy, kurtki oraz modne akcesoria.
Na całym świecie obecnie znajduje się około 250 salonów Armani Exchange. W Polsce oferta franczyzowa jest skierowana do mieszkańców miast liczących powyżej 200 tysięcy mieszkańców.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Co zyskuje franczyzobiorca?
- Pomysł na biznes i znak handlowy.
- Wsparcie w negocjacjach bardziej korzystnych warunków najmu.
- Projekt i realizację wyposażenia sklepu.
- Narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży.
- Propozycje produktów do optymalnego zatowarowania sklepu.
- Wsparcie VM.
- Strategię działań marketingowych i PR-owych.
Zobacz również franczyzę Bazar Odzieżowy.
Wsparcie PR & Marketing
- Kampanie prasowe
- Kampanie outdoor’owe
- Działania Public Relations
- Micromarketing
- Eventy i pokazy mody
- Prezentacje i dni prasowe
- Showroom
- Współpraca z celebrytami