Grupa GPoland, która na polskim rynku działa już od roku 1993, już w pierwszych latach funkcjonowania, zaczęła otwierać monobranżowe salony odzieżowe z modą włoską. Obecnie to jeden z Europejskich liderów w branży modowej, który w naszym kraju reprezentuje ponad 80 znanych marek o międzynarodowym zasięgu. Grupa jest otwarta na różne formy współpracy, w tym także franczyzową.

Jednym z konceptów franczyzowych, z których można skorzystać za pośrednictwem GPoland, jest otwarcie salonu Armani Exchange. Współpraca przebiegać powinna zgodnie ze standardami marki. Armani Exchange to marka skierowana przede wszystkim do młodych ludzi. W ofercie znajdują się głównie topy, dżinsy, kurtki oraz modne akcesoria.

Na całym świecie obecnie znajduje się około 250 salonów Armani Exchange. W Polsce oferta franczyzowa jest skierowana do mieszkańców miast liczących powyżej 200 tysięcy mieszkańców.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

ax

Co zyskuje franczyzobiorca?

  • Pomysł na biznes i znak handlowy.
  • Wsparcie w negocjacjach bardziej korzystnych warunków najmu.
  • Projekt i realizację wyposażenia sklepu.
  • Narzędzia do rekrutacji pracowników i szkolenia z technik sprzedaży.
  • Propozycje produktów do optymalnego zatowarowania sklepu.
  • Wsparcie VM.
  • Strategię działań marketingowych i PR-owych.

Zobacz również franczyzę Bazar Odzieżowy.

Wsparcie PR & Marketing

  • Kampanie prasowe
  • Kampanie outdoor’owe
  • Działania Public Relations
  • Micromarketing
  • Eventy i pokazy mody
  • Prezentacje i dni prasowe
  • Showroom
  • Współpraca z celebrytami
Share.

Zostaw komentarz