Danish Design to marka modowa, której celem jest dotarcie do klientek ceniących sobie indywidualizm, niebanalne wzory, a jednocześnie śledzących najnowsze trendy. Współpracując z duńskimi fabrykami, firma wypuszcza na rynek markowe ubrania, które jest w stanie sprzedawać po obniżonych cenach.

Doborem asortymentu sklepowego Danish Design zajmuje się zespół selekcjonerów, którzy dbają by odzież sprzedawana w salonach była unikalna i stanowiła alternatywę dla towarów dostępnych sieciówkach.

Placówki sprzedażowe Danish Design znajdują się w 11 polskich miastach, w tym w Toruniu, Poznaniu, Tarnowskich Górach czy Wrocławiu. Obecnie marka poszukuje osób zainteresowanych branżą, którzy chcieliby przystąpić do sieci franczyzowej. Zachęcać do tego mają niskie koszty inwestycji oraz cotygodniowe dostawy nowego towaru.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

dd

Wymagania sieci

  • Lokal o powierzchni od 40 do 70 m2
  • Miasta pow. 40 tys. mieszkańców.
  • Atrakcyjne położenie lokalu centrum handlowe, główna ulica handlowa (deptak) o dużym przepływie klientów
  • Umowa najmu lokalu podpisywana jest na franczyzobiorcę.
  • Inwestor musi przygotować lokal do odpowiedniego standardu.
  • Wyposażenie i wizualizacja zgodna ze standardami sieci.
  • Zaangażowanie w prowadzeniu biznesu.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc w doborze lokalu i negocjacjach przy podpisywaniu umowy najmu.
  • Sprzedaż bieżących kolekcji, najlepszych duńskich marek w outletowych cenach ( od 30 do 80 % taniej od regularnych cen ) oraz modnych dodatków: torebki, szale, paski, biżuteria itp.
  • Gwarantowane cotygodniowe dostawy – towar dostarczany i odbierany na koszt firmy.
  • Zatowarowanie odbywa się na zasadach komisowych (w formie depozytu).
  • Firma wypłaca stałą jednolitą prowizję od sprzedaży
  • Sklep wyposażamy w firmową kasę fiskalną i terminal płatniczy, za które franczyzodawca nie pobiera opłat.
  • Firma opłaca prowizję od transakcji przeprowadzonych terminalem płatniczym.
  • Materiały eksplotacyjno-reklamowe sygnowane logo marki, takie jak reklamówki itp.
  • Pakiet szkoleń.

Sprawdź także franczyzę D.C.M Jennyfer.

Przewidywana suma inwestycji

  • Minimum 35 tys. zł, na które składa się wyposażenie sklepu w meble, oświetlenie, manekiny, wieszaki, kasetonony reklamowe oraz kaucja za część towaru.
Share.

Zostaw komentarz