Family Shop to sieć sklepów typu second hand, które działają w oparciu o system franczyzowy. Za sukcesem tego konceptu stoi duże zapotrzebowanie na dobrej jakości ubrania, w tym te znanych marek, w niedużej cenie. Tę potrzebę zaspokajają sklepy z odzieżą używaną. Według założycieli jest to także biznes, który bardzo dobrze funkcjonuje w dobie kryzysu.

Asortyment punktów sprzedaży Family Shop to przede wszystkim ubrania z drugiej ręki, które przeznaczone są dla różnych grup wiekowych. Ubiorą się tam zarówno dzieci, jak i dorośli. Nierzadko wśród dostępnych produktów znaleźć można luksusowe ubrania znanych marek modowych. Second hand jest też miejscem, w którym doskonale odnajdą się miłośnicy odzieży typu vintage.

Oferta franczyzowa Family Shop skierowana jest zarówno do doświadczonych, jak i początkujących przedsiębiorców. Współpraca odbywa się na korzystnych, indywidualnie ustalanych warunkach.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

family

Wymagania

  • lokal o powierzchni sprzedażowej od 50 do 200 metrów kwadratowych (lub większy) z dodatkowym zapleczem magazynowym,
  • środki finansowe na rozpoczęcie działalności – już od 6000 zł netto,
  • zaangażowanie, solidność, kreatywność, zdolność do kierowania personelem, komunikatywność, przedsiębiorczość,
  • niewymagane doświadczenie w branży odzieżowej – mile widziane doświadczenie w handlu (także jako pracownik) lub prowadzeniu działalności gospodarczej w dowolnej branży.

Zobacz również franczyzę Gatta.

Korzyści

  • opieka atrakcyjnej marki wykorzystującej doświadczenie zdobyte przez naszych specjalistów w branżowych firmach z krajów całej Europy,
  • niski koszt rozpoczęcia działalności obejmujący przystosowanie lokalu na potrzeby punktu sieci oraz zatowarowanie,
  • nieograniczone możliwości rozwoju w ramach początkowego punktu sieci lub poprzez otwieranie kolejnych sklepów,
  • gotowy, przetestowany na Polskim rynku i perspektywiczny pomysł na przedsiębiorstwo i format biznesowy,
  • rzetelny Partner dostarczający produkty od wyselekcjonowanych dostawców zapewniających towar najwyższej jakości w najlepszej cenie,
  • terminowość dostaw zamawianych towarów i dogodne warunki rozliczeń,
  • indywidualnie ustalana wyłączność terytorialna,
  • doradztwo w zakresie selekcji i wyboru lokalu pod działalność,
  • doradztwo w zakresie optymalizacji projektu wykorzystania powierzchni sprzedażowej lokalu, w którym będzie prowadzona działalność,
  • wsparcie w postaci szkoleń dla personelu i szkoleń dla menedżerów,
  • pełny pakiet szkoleń z zakresu obsługi klienta oraz organizacji punktu sieci oraz ekspozycji towaru i witryn wystawowych,
  •  konsulting prawny z zakresu prawa pracy oraz prawa konsumenckiego,
  • pomoc w uzyskaniu dofinansowania ze środków pomocowych na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej.
Share.

Zostaw komentarz