Gatta to marka odzieżowa, specjalizująca się w bieliźnie i pończochach damskich, która należy do firmy Ferax. Przedsiębiorstwo to pojawiło się na polskim rynku w roku 1993 i wraz z marką Gatta wprowadziło duże zmiany w branży wyrobów pończoszniczych. Rozwój i ciągła praca nad jakością produktów, sprawiła że firma stała się jednym z czołowych producentów w kraju i rozszerzyła działalność także na rynki zagraniczne. 

Dzisiaj w ofercie Gatta znaleźć można najlepsze rajstopy i pończochy, także wyszczuplające oraz chłodzące i przeciwdziałające żylakom. Oprócz tego zakupić można piękną bieliznę, odzież sportową i kostiumy kąpielowe. Wysoką jakość produktów Gatta gwarantuje wielokrotnie przyznany Złoty Laur Konsumenta.

W Polsce funkcjonuje około 130 firmowych salonów Gatta. Firma Ferax wciąż poszukuje inwestorów, którzy chcieliby dołączyć do sieci franczyzowej pod szyldem rozpoznawalnej marki pończoszniczej.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

gatta

Franczyzobiorca zyskuje

  • wsparcie podczas przystosowania lokalu na potrzeby inwestycji
  • identyfikację punktu sprzedaży poprzez wykorzystanie znaku towarowego GATTA;
  • depozyt towaru znajdującego się w punkcie sprzedaży – partner nie ponosi kosztów związanych z zakupem towaru, zwrotem towarów posezonowych;
  • zestaw komputerowy z systemem sprzedażowym wyposażony w drukarkę, drukarkę fiskalną, wraz z wdrożeniem systemu sprzedażowego; czynny udział w polityce reklamowo – marketingowej firmy FERAX;
  • udział pracowników w szkoleniach organizowanych przez firmę FERAX;
  • prowizję na poziomie 40% wartości od miesięcznego obrotu netto

Sprawdź także franczyzę Greenpoint.

Wymagania

  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej
  • umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu (preferowane Centra Handlowe)
  • zatrudnienie pracowników (w przypadku Centrum Handlowego zalecane jest zatrudnienie 2 pracowników na podstawie umowy o pracę plus osoba zatrudniona na podstawie umowy o dzieło/zlecenia);
  • odpowiednia lokalizacja salonu (duża witryna, salon dobrze doświetlony);
  • współpraca z Kierownikiem Regionu;
  • przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami ujętymi w Księdze Procedur;
  • etykietowanie cen zgodnie z przesłanymi wytycznymi;
  • przesyłanie raportów sprzedażowych zgodnie z przyjętymi zasadami ujętymi w Księdze Procedur;
  • sprzedaż produktów na konto Ferax (system oparty na depozycie towarowym);
  • zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, wzór posadzki, kolor ścian, reklamy wewnątrz salonu);
  • łącze internetowe;
  • ubezpieczenie salonu;
  • wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji produktów;
  • zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa);
  • zalecane jest założenie 2 – 3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.
Share.

Zostaw komentarz