Vistula to marka odzieżowa, która od wielu lat wprowadza na polski rynek oryginalne modowe kolekcje dostosowane do rozmaitych potrzeb klientów. Cechą wyróżniającą firmę jest łączenie tradycji krawieckich z nowoczesną modą i najświeższymi trendami. Co ważne, przedsiębiorstwo wpisuje się również w trend eko, czemu daje wyraz tworząc ubrania z materiałów pochodzących z recyklingu oraz współpracując z dostawcami, którzy dbają o środowisko.

W ofercie produktowej salonów Vistula, znaleźć można zarówno kolekcje skierowane do kobiet, jak i do mężczyzn. Dostępne są kreacje na rożne okazje, do pracy, na wyjście czy na co dzień. Style, które są inspiracją dla ubrań marki to formalny, casual oraz street wear.

Sieć salonów Vistula liczy około 147 placówek, lecz wciąż poszukiwani są nowi partnerzy biznesowi. Oferta franczyzowa skierowana jest do osób, które chcą otworzyć sklep w mieście liczącym powyżej 100 tysięcy mieszkańców.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

vistula

Wymagania

  • Pasja i doświadczenie w handlu.
  • Gotowość do zawarcia umowy najmu lokalu użytkowego o metrażu ok. 90-130 m2.
  • Przewidywana suma inwestycji: max 2900 zł/m2 – kwota od stanu otwieranego lokalu.
  • Franczyzobiorca ponosi wszelkie koszty związane z uruchomieniem lokalu oraz koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem salonu Vistula.

Sprawdź także franczyzę Wólczanka.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • pomoc w znalezieniu lokalizacji
  • gotowy projekt aranżacji wnętrza
  • sprzęt komputerowy i oprogramowanie
  • koszty logistyki
  • optymalizacja zatowarowania zgodnie z najnowszymi trendami
  • opieka Visual Merchandisera
  • wsparcie marketingowe
  • system szkoleń
  • atrakcyjny system lojalnościowy
  • przynależność do prestiżowej sieci marek odzieżowych
  • profesjonalne wspracie marketingowe
  • dostęp do profesjonalnych narzędzi sprzedażowych
  • profesjonalne wsparcie centrali, w tym Regionalnego Managera Sprzedaży.
Share.

Zostaw komentarz