Obecnie znacząca większość czynności związanych z obsługą klienta przenosi się do Internetu. Tradycyjne sposoby na kontakt z naszymi usługobiorcami coraz częściej zostają uzupełnione o innowacyjne technologie sieciowe. Jeżeli zależy nam, aby w rzeczywistości wirtualnej docierać do klienta równie skutecznie, system informatyczny naszej firmy powinien zawierać w swojej infrastrukturze oprogramowanie CRM.

Czym są systemy CRM?

System CRM, będący skrótem od customer relationship management, w najprostszym rozumieniu stanowi narzędzie umożliwiające zarządzanie kontaktami z aktualnymi i przyszłymi klientami. Obejmuje szereg procedur i poleceń potrzebnych do nawiązania i utrzymania relacji z danym klientem.

Rozwiązania CRM koncentrują się na założeniu, aby kontakt z klientem odbywający się w Internecie był prosty, szybki i efektywny. Program, bazując na odpowiednich funkcjach i algorytmach, archiwizuje oraz porządkuje doświadczenie naszej firmy w styczności z poszczególnymi odbiorcami i pozwala na dokonanie właściwych analiz, wykorzystywanych później na poczet wtórnych działań marketingowych i akcji podnoszących końcowe zadowolenie klienta.

Co więcej, archiwizacja danych i dokumentów za pomocą systemu CRM jest procesem wyposażonych w odpowiednie zabezpieczenia. Mają do nich dostęp wyłącznie uprawnione osoby (i w dodatku w określonych stopniu), dzięki czemu dane klientów nie są z jakiejkolwiek strony zagrożone.

System CRM w praktyce

Innowacyjne wdrożenia systemu CRM obejmują nie tylko działania skoncentrowane na zarządzaniu kontaktami z klientem, lecz również w nowatorski sposób integrują poszczególne obszary funkcjonowania firmy. Oferowany produkt zyskuje więc także na walorze uniwersalnego, efektywnego użytku. Jeden z najpopularniejszych polskich systemów CRM, o którym więcej informacji znajdzie czytelnik pod linkiem https://itcube.pl/crm pozwala na integrację z aktywnymi programami handlowymi, stroną internetową firmy i obsługą contact center. ITCube CRM jest usługą dostępną w kilku językach z możliwością instalacji poza granicami Polski.

CRM a pracownik

System CRM o którym mowa powyżej spełnia wiele istotnych funkcji, które dotychczas mogły być realizowane przez szereg pojedynczych programów i aplikacji. Rozbudowany, a zarazem prosty w obsłudze interfejs pozwala na analizy rynku i pozyskiwanie potencjalnych klientów, ułatwia ustalenie strategii utrzymywania klientów już posiadanych, lecz również umożliwia zarządzanie z jednego miejsca pracą naszych pracowników m.in. poprzez takie ulepszenia, jak komendy głosowe. Struktura ITCube CRM obejmuje przy tym mailing, usługi SMS i CC, porządkowanie powtarzalnych działań i procedur projektami, jak i generuje raporty z określonych działań.

Korzyści z wdrożenia CRM w pracy zdalnej

Współcześnie technologia związania z systemami CRM znajduje zastosowanie zarówno w obrębie infrastruktury danej firmy, jak i sprawdza się w przypadku coraz popularniejszej pracy online. Dzięki innowacyjnemu wdrożeniu profesjonalnego CRM jesteśmy w stanie kierować swoim przedsiębiorstwem z każdego miejsca, w jakim się znajdujemy. Mobilny CRM zawiera w sobie te same podstawowe funkcje i udogodnienia, jakie spotkamy w wersji stacjonarnej. Zarówno program do instalacji, jak i aplikacja na urządzenie mobilne pozwala śledzić postęp każdego realizowanego przy pomocy oprogramowania przedsięwzięcia, generować analizy jego wdrożenia, jak i w końcowym etapie tworzyć kompleksowe raporty dotyczące takich kwestii, jak zyski ogólne i te z określonego projektu, czas trwania pracy naszych pracowników i ich efektywności.

Share.

Zostaw komentarz