Badania przeprowadzone przez Women’s Philantropy Institute o nazwie Gender and Crowdfunding, pokazują, że kobiety o wiele chętniej wspierają inicjatywy tego typu.
W ankiecie wzięło udział 1,535 osób, o każdej narodowości, wyznaniu religijnym, orientacji, poziomie wykształcenia oraz statusie majątkowym. Rezultaty były dosyć jednoznaczne.

 

 

Wszystko wskazuje na to, że poza wspieraniem zbiórek crowdfundingowych, kobiety czynnie udzielają się w zbiórkach organizowanych na social mediach. Prawie 1 na 3, dokonuje wpłat regularnie, a aż 40,8% zrobiło to przynajmniej raz w życiu. Dodatkowo, 94,6% utrzymuje się w postanowieniu, że wpłat będzie dokonywać regularnie i będą one coraz wyższe.

 

 

Warto również zwrócić uwagę na to, czym charakteryzują się kobiety, które tak chętnie udzielają się w zbiórkach. Większość z nich, to osoby młode, posiadające wyższe wykształcenie oraz mieszkające w zachodniej części Stanów Zjednoczonych.

Choć wydawać by się mogło, że świat pieniędzy należy do mężczyzn, badania pokazują nam zupełnie coś innego. Zdecydowanie warto zainteresować się tematem i śledzić poczynania kobiet biznesu.

Share.

Zostaw komentarz