W ramach akcji specjalnej „TVN Pomagajmy sobie” właściciele biznesów za symboliczną złotówkę mogą realizować kampanię reklamową w kanałach telewizyjnych oraz na platformach online TVN Discovery Polska. W związku z ogromnym zainteresowaniem nadawca zdecydował o przekazaniu mikrofirmom i małym przedsiębiorcom kolejnych 500 pakietów reklamowych. Łącznie z możliwości reklamowania swojej oferty za pośrednictwem TVN Discovery Polska skorzysta 1000 firm z całej Polski.  

Akcja specjalna „TVN Pomagajmy sobie” została stworzona z myślą o wsparciu mikrofirm i małych przedsiębiorstw w trudnym okresie pandemii. Wstępnie zgłoszenia od reklamodawców miały być przyjmowane do 10 maja br. Pozytywny odzew i ogromne zainteresowanie ze strony małych firm spowodowało, że pula pierwszych 500 pakietów reklamowych została wykorzystana w ciągu pierwszych paru dni. W związku z tym TVN Discovery Polska postanowiło przekazać na rzecz lokalnych przedsiębiorców kolejne 500 pakietów reklamowych.

– Jako firma medialna zaoferowaliśmy nasz najcenniejszy zasób – czas reklamowy w kanałach telewizyjnych i platformach online, który można było nabyć za symboliczną złotówkę. Odpowiedź na akcję była natychmiastowa i przeszła nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji, TVN Discovery Polska.

Stacja była zaskoczona nie tylko ilością zgłoszeń, ale i jakością i profesjonalizmem nadesłanych spotów reklamowych.

– To wszystko sprawiło, że postanowiliśmy zwiększyć pulę pakietów do 1000, aby z naszej pomocy mogło skorzystać jak najwięcej przedsiębiorców. Pozytywny odbiór akcji dał nam także poczucie satysfakcji oraz utwierdził w przekonaniu, że w tym szczególnym dla nas wszystkich czasie, to działanie razem, wspieranie się i solidarność jest bezcenną wartością – dodaje Marszałł.

Akcja „TVN Pomagajmy sobie” skierowana jest do mniejszych firm, lokalnych i rodzinnych biznesów w całej Polsce. Każdy przedsiębiorca może otrzymać kampanię o maksymalnej cennikowej wartości 5 000 złotych do wykorzystania online z geolokalizacją oraz pakiet 10 spotów telewizyjnych, emitowanych w kanale tematycznym dopasowanym do branży przedsiębiorcy. Pakiet promocyjny zostanie objęty wyjątkowym rabatem – końcowy koszt kampanii to symboliczny 1 PLN netto!

Źródło: inf. prasowa
Fot. mat. prasowe TVN
Share.

Zostaw komentarz