Carrefour to sieć sklepów o różnych formatach, która także posiada własną markę produktów spożywczych i codziennego użytku. Ponad 3500 produktów oznakowanych logiem Carrefour, przygotowanych zostało z dbałością o bezpieczeństwo oraz zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Carrefour oferuje także produkty pochodzące z upraw ekologicznych.

Marka znana jest także z utrzymywania bardzo dobrych kontaktów z dostawcami, dla których często organizuje specjalne wydarzenia czy targi. Oprócz tego Carrefour może poszczycić się licznymi nagrodami, zdobytymi w czasie swojej działalności. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo otrzymało wyróżnienie Top Employer za dobre praktyki w obszarze polityki personalnej.

W Polsce pod szyldem marki Carrefour istnieje ponad 900 w sześciu dostępnych formatach. Są to hipermarkety, supermarkety, sklepy hurtowo-dyskontowe, specjalistyczne oraz sklep internetowy. Dla franczyzobiorców Carrefour przygotował 5 dogodnych modeli współpracy oraz szereg innowacyjnych rozwiązań technologicznych, pomocnych w prowadzeniu biznesu.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

carrefour

Modele współpracy

  1. Express minimarket – To oferta dla osoby dysponującej sklepem o powierzchni od 100 do 500 m2, w lokalizacjach miejskich i wiejskich.
  2. Express convenience – Koncept dla sklepów o powierzchni do 250 m2 umiejscowionych w dużych miastach, w lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu pieszego.
  3. Supermarkety Franczyzowe – To propozycja dla osób dysponujących lokalem o powierzchni od 500 m2 do 1500 m2 z parkingiem, a także dla osób zainteresowanych prowadzeniem supermarketu Carrefour już funkcjonującego na rynku.
  4. Globi – To propozycja dla osób dysponujących sklepami o powierzchni od 100 m2, w małych miastach i na terenach wiejskich.
  5. Carrefour express na stacjach paliw – Nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw to połączenie największych atutów osiedlowego sklepu spożywczego i sklepu na stacji paliw.

Sprawdź także franczyzę Chata Polska.

Co zyskasz z Carrefour:

  • skuteczny koncept handlowy
  • dostęp do szerokiego asortymentu, w tym do marek własnych
  • wizualizację wewnętrzną i zewnętrzną sklepu
  • system i sprzęt informatyczny
  • dobrze zorganizowaną logistykę
  • ogólnopolski marketing
  • pakiet otwarciowy oraz wsparcie ekipy otwarciowej
  • doradztwo opiekuna regionalnego oraz pakiet szkoleń
Share.

Zostaw komentarz