Czas na Herbatę powstała w 1997 roku i wkroczyła na rynek z ofertą 36 herbat, a rok później otwarto pierwszy salon we Wrocławiu. W 2004 roku firma posiada salony poza Wrocławiem i tworzy własne kompozycje herbaciane. Obecnie firma ma w ofercie 250 herbat klasycznych i kompozycji. W całej Polsce funkcjonują 72 salony.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie tworzenia kompozycji herbacianych, dziś twórcy marki Czas na Herbatę mogą pochwalić się bogatym asortymentem herbat z najdalszych zakątków świata, białych, zielonych, żółtych, czarnych, czerwonych, a nawet turkusowych i kwitnących. Oprócz tego, klienci znajdą tam także wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, czekoladowe słodycze oraz konfitury i syropy owocowe. Dostępne są także akcesoria takie jak zaparzacze, filiżanki czy dzbanki.

Firma oferuje także przedsiębiorcom możliwość współpracy. Pod szyldem Czas na Herbatę funkcjonuje obecnie około 80 placówek franczyzowych i punktów partnerskich.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

czas na herbate

Jakie wsparcie otrzymuje franczyzobiorca

  1. Silną markę – prawo do korzystania ze znaku towarowego Czas na Herbatę
  2. Pomoc w weryfikacji lokalu
  3. Projekt salonu, dostosowany do lokalizacji oraz wymiarów pomieszczenia
  4. Pełną kontrolę nad przygotowaniem salonu
  5. Sprawdzony system franczyzowy
  6. Szkolenia specjalistyczne – wiedzę na temat produktów i obsługi klienta
  7. Kompleksową obsługę zamówień przez dział wsparcia sprzedaży
  8. Stałą opiekę koordynatora regionalnego
  9. Stałe wsparcie działu marketingu
  10. Możliwość rozwoju – poprzez otwieranie kolejnych sklepów objętych systemem franczyzowym

Podstawowe wymagania franczyzodawcy

  1. Pasja, zaangażowanie, osobowość franczyzobiorcy
  2. Powierzchnia lokalu pod inwestycje od 20m2 do 50m2. W przypadku jego braku, Czas na Herbatę oferuje pomoc w poszukiwaniu
  3. Utrzymanie standardów sprzedaży sieci
  4. Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności

Sprawdź także franczyzę Daisy.

Przewidywana suma inwestycji

  • Od 50 do 150 tys. netto
  • Koszt jest uzależniony od warunków technicznych i wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt salonu, jego umeblowanie oraz szkolenie personelu
  • Firma nie pobiera opłaty licencyjnej i marketingowej
Share.

Zostaw komentarz