Czas na Herbatę powstała w 1997 roku i wkroczyła na rynek z ofertą 36 herbat, a rok później otwarto pierwszy salon we Wrocławiu. W 2004 roku firma posiada salony poza Wrocławiem i tworzy własne kompozycje herbaciane. Obecnie firma ma w ofercie 250 herbat klasycznych i kompozycji. W całej Polsce funkcjonują 72 salony.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w dziedzinie tworzenia kompozycji herbacianych, dziś twórcy marki Czas na Herbatę mogą pochwalić się bogatym asortymentem herbat z najdalszych zakątków świata, białych, zielonych, żółtych, czarnych, czerwonych, a nawet turkusowych i kwitnących. Oprócz tego, klienci znajdą tam także wysokogatunkowe kawy, wiele rodzajów Yerba Mate, zdrowotne zioła, czekoladowe słodycze oraz konfitury i syropy owocowe. Dostępne są także akcesoria takie jak zaparzacze, filiżanki czy dzbanki.
Firma oferuje także przedsiębiorcom możliwość współpracy. Pod szyldem Czas na Herbatę funkcjonuje obecnie około 80 placówek franczyzowych i punktów partnerskich.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Jakie wsparcie otrzymuje franczyzobiorca
- Silną markę – prawo do korzystania ze znaku towarowego Czas na Herbatę
- Pomoc w weryfikacji lokalu
- Projekt salonu, dostosowany do lokalizacji oraz wymiarów pomieszczenia
- Pełną kontrolę nad przygotowaniem salonu
- Sprawdzony system franczyzowy
- Szkolenia specjalistyczne – wiedzę na temat produktów i obsługi klienta
- Kompleksową obsługę zamówień przez dział wsparcia sprzedaży
- Stałą opiekę koordynatora regionalnego
- Stałe wsparcie działu marketingu
- Możliwość rozwoju – poprzez otwieranie kolejnych sklepów objętych systemem franczyzowym
Podstawowe wymagania franczyzodawcy
- Pasja, zaangażowanie, osobowość franczyzobiorcy
- Powierzchnia lokalu pod inwestycje od 20m2 do 50m2. W przypadku jego braku, Czas na Herbatę oferuje pomoc w poszukiwaniu
- Utrzymanie standardów sprzedaży sieci
- Stałe zakupy towarów na zasadzie wyłączności
Sprawdź także franczyzę Daisy.
Przewidywana suma inwestycji
- Od 50 do 150 tys. netto
- Koszt jest uzależniony od warunków technicznych i wielkości lokalu. W cenę wliczony jest projekt salonu, jego umeblowanie oraz szkolenie personelu
- Firma nie pobiera opłaty licencyjnej i marketingowej