RE/MAX to największa na świecie sieć agencji nieruchomości działająca od 1973 roku. Założona przez przez Dave i Gail Liniger, którzy z myślą by zrewolucjonizować rynek nieruchomości wdrożyli Real Estate Maximum. Koncepcja umożliwiła im stworzenie na rynku nieruchomości sieci międzynarodowej skupiającej profesjonalistów.

W 1980 roku Walter Schneider i Frank Polzler stali się siłą napędową ekspansji RE/MAX na rynku w Kanadzie, a w 1995 roku wprowadzili na rynek europejski. Siedziby główne firmy założyli w Zug w Szwajcarii oraz w Wiedniu w Austrii. Obecnie europejska sieć liczy ponad 17 000 agentów w 32 krajach, a ponad 100 000 agentów w niemal 7 000 biur na całym świecie.

Znana jest jako franczyza nr. 1 na świecie w branży nieruchomości. W Polsce działająca od sześciu lat posiadająca 35 jednostek franczyzowych. Podpisują tylko umowy z klauzulą wyłączności co czyni ich jedyną siecią w Polsce. Franczyzobiorcą mogą zostać aktualnie działające lub nowopowstałe biura nieruchomości oraz przedsiębiorcy, osoby ambitne i przedsiębiorcze.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

Oczekują:

  • motywacji, przedsiębiorczości i maksymalnego zaangażowania w prowadzenie biura (zarządzać biurem franczyzobiorca może osobiście lub poprzez zatrudnionego menedżera);
  • wysokiej kultury osobistej i przestrzegania zasad etyki zawodowej;
  • dysponowania kapitałem inwestycyjnym na pokrycie opłaty franczyzowej, zakup wyposażenia biura, obrendowanie lokalu oraz ponoszenie stałych i zmiennych kosztów działalności przez kilka pierwszych miesięcy;
  • dysponowania lokalem własnym lub wynajętym, w samodzielnie wyszukanej lokalizacji (nie musi być to ścisłe centrum), o minimalnej powierzchni 80 m2, z dostępnymi miejscami parkingowymi, wykończonym zgodnie z identyfikacją wizualną marki RE/MAX (lokal akceptuje biuro regionalne).

Sprawdź także franczyzę TripInvest.

Wspierają:

  • Wysoka jakość świadczonych usług – filozofia obsługi klienta “Klient na całe życie”, standardy pracy, wyłączność.
  • Globalna marka – rozpoznawalna marka, nr 1 w branży. Największa na świecie sieć biur nieruchomości. Nr 11 wśród globalnych franczyz magazynu Entrepreneur.
  • Współpraca i wsparcie – nie tylko ze strony franczyzodawcy, ale i całej sieci. Globalny system poleceń klientów, edukacja, szkolenia.
  • Sprawdzony system – z powodzeniem funkcjonujący od ponad 47 lat, gwarantujący satysfakcję klientów oraz zadowolenie franczyzobiorców i agentów.
  • Korzystanie z potęgi – wielopoziomowy marketing – na skalę globalną (m.in. sponsoring imprez sportowych, masowych, działalność charytatywna, lokowanie produktu, np. w filmach), na skalę regionalną (kampanie reklamowe w mediach, billboardy, akcje społeczne i charytatywne).
  • Duża niezależność biznesowa – każde biuro, które w tym modelu może w pełni wykorzystać swój potencjał, kreatywność, umiejętności, doświadczenia właścicieli i agentów.
  • Marketing – nie musisz się przejmować tym jak zorganizować marketing swojego biura. Dzięki RE/MAX Polska otrzymujesz wsparcie specjalistów marketingu internetowego, tradycyjnego oraz grafika.
  • Szkolenia – nie musisz mieć doświadczenia z rynkiem nieruchomości – pokażemy Ci jak zarabiać na tym segmencie rynku poprzez zarządzanie grupą agentów nieruchomości.
  • Wsparcie – każdy z franczyzobiorców może liczyć na wsparcie swojego regionalnego koordynatora. Nie tylko w trakcie uruchamiania biura, ale również na dalszych etapach współpracy.
Share.

Zostaw komentarz