Kawowa marka Qethereal chce zdobyć 1,7 mln dzięki zbiórce crowdfundingowej

Kawowa marka Qethereal chce zdobyć 1,7 mln dzięki zbiórce crowdfundingowej

Columbus Polska to spółka, która w ubiegłym roku zadebiutowała na rynku prezentując swoją markę kawy o nazwie Qethereal. W ostatnich latach temat kawy stał się niezwykle popularny, a gdy włączyć do tego rynek Fairtrade oraz ekologie, powstaje mieszanka, która musi odnieść sukces. Założyciele postanowili więc, że w drugiej połowie marca 2022 roku oficjalnie wystartuje zbiórka crowdfundingowa. Jej cel to 1,7 mln złotych.

Kawa pita jest przez większość osób zamieszkujących Polskę. Przyjmuje się, że na jednego mieszkańca przypada aż 95 litrów tego cudownego napoju. Warto jednak zaznaczyć, że upodobania co do kupowanych ziaren bardzo się zmieniły. Polacy zwracają coraz większą uwagę na ich jakość, smak oraz pochodzenie. Przyczyniły się do tego coraz liczniejsze kawiarnie serwujące tak zwaną speciality coffee. Marka Qethereal doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego tworząc swój produkt, właściciele zadbali o czynniki takie jak ekologia oraz zrównoważony rynek.

Wielkość importu kawy do Polski:

źródło: badanie CBOS

Środki zebrane za pomocą zbiórki crowdfundingowej mają zostać przeznaczone na poszerzenie asortymentu, ekspansję na rynkach zagranicznych oraz udoskonalenie aplikacji na urządzeniach mobilnych. Do sprzedaży ma wejść specjalna woda do zaparzania kawy oraz mleka roślinne przeznaczone dla baristów. Dzięki temu marka trafi również do wegańskich odbiorców.

Spółka od początku istnienia odnosi ogromne sukcesy, a rozpoczęcie zbiórki crowdfundingowej jeszcze bardziej utwierdza nas w przekonaniu, że w dzisiejszych czasach zdecydowanie warto inwestować w kawę!

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *