Offline to firma, która oferuje usługę „subskrypcji” restauracji. Jak mówią założyciele, Offline to: „Miesięczny abonament pozwalający Ci odkryć nowe miejsca i poznać nowych ludzi”. Jak to działa? Po zapisaniu się do subskrypcji, pierwszego dnia każdego miesiąca przedstawiane są nam dwie, dopasowane do naszych wymogów restauracje w wybranym mieście. Po wypróbowaniu każdej z nich do końca miesiąca możemy je ocenić, a opinią podzielić się z innymi użytkownikami. Co jakiś czas odbywają się również lokalne spotkania dla osób, które korzystają z subskrypcji.
Startup, mimo posiadania już kilku znanych inwestorów, zdecydował się na rozpoczęcie kampanii crowdfundingowej na platformie Wefunder. Celem zbiórki są 2 milionów dolarów, które następnie zostaną wykorzystane do ekspansji marki poza dwa pierwsze rynki: Raleigh, gdzie usługa zapoczątkowała, a także Charlotte, w którym pojawiła się na początku roku.