Szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes? Franczyza EXPO jest dla Ciebie!

Szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes? Franczyza EXPO jest dla Ciebie!

Każdy czas jest dobry, by zrobić krok naprzód, jeśli stawia się go na stabilnym i pewnym gruncie. Jeśli szukasz sprawdzonego pomysłu na biznes, zdecyduj się na model franczyzowy. W wyborze najbardziej odpowiadającego pomoże Franczyza EXPO.

Na przekór pandemii

Grupa IC od jedenastu lat jest pewnym partnerem, zajmującym się organizacją kongresów, targów i najlepszych wydarzeń branżowych w Polsce i Europie. Świadectwem jakości jest fakt, że mimo zmieniającej się sytuacji pandemicznej organizowane eventy cieszą się niesłabnącą popularnością i biją kolejne rekordy.

W bezpiecznych warunkach udało się zorganizować między innymi FIWE Fitness Trade Show (największe targi branży fitness w Europie), eTradeShow (event poświęcony branży e-commerce), National Sales Congress (branżowe wydarzenia dedykowane managementowi i zarządzaniu) czy też Marketing Management Congress (który przyciągnął specjalistów z zakresu marketingu). Grupa IC istnieje po to, by wspierać przedsiębiorców. Jej nadrzędnym celem jest sukces partnerów, który liczony jest w nawiązywaniu kolejnych satysfakcjonujących relacji biznesowych.

Franczyza przyszłością biznesu w Polsce

Z tą myślą powstała również Franczyza EXPO. W obecnych czasach ludzie są coraz bardziej świadomi zarówno możliwości, jak i trudności wynikających z funkcjonowania na dynamicznie zmieniającym się rynku pracy. Szukają alternatyw, które pozwolą im rozpocząć budowanie własnego biznesu na jasnych zasadach i przy zachowaniu maksymalnej ostrożności. Chcą rozwiązań pewnych i sprawdzonych; takich, dzięki którym będą w stanie zawodowo zaangażować się na lata i osiągnąć zysk, którego nie mogliby zagwarantować sobie nigdzie indziej.

Z pomocą przychodzi im model franczyzowy. Budowanie biznesu na sprawdzonej marce, mając z góry określone zasady, ale również płaszczyznę do własnego rozwoju, jest jedną z atrakcyjniejszych opcji, którą powinni rozważyć przyszli przedsiębiorcy. Trzeba jednak wybrać mądrze – tak, by trafiać na franczyzodawcę, któremu zależy na losie spółek i zrobi wszystko, by pomóc im się rozwinąć.

Już 8 maja 2021 roku w Warszawie zmieni się przyszłość rynku franczyzy w Polsce. Połączeni zostaną ludzie, którzy chcą zainwestować w biznes i zamierzają poznać najlepszy przepis na sukces, z wystawcami, którzy są liderami na rynku. Na Franczyza EXPO będzie każdy, kto chce być postrzegany jako pewny franczyzobiorca i każdy, kto chce rozpocząć mądre prowadzenie swojego biznesu.

Franczyza EXPO pewną alternatywą dla biznesu

Event to wydarzenie zaufane. 8 maja 2021 roku odbędzie się jego trzecia edycja. Podczas wydarzenia będzie można spotkać 2000 przedsiębiorców gotowych na inwestycje i 150 sieci franczyzowych, które potwierdziły swoją jakość przez lata pełne sukcesów biznesowych. Na evencie nie będzie ludzi z przypadku, a tylko ci, którzy pewnie patrzą w zawodową przyszłość.

Jak biznes zostanie połączony? Użyta będzie do tego do tego między innymi specjalna aplikacja, która dopasowuje do siebie najbardziej kompatybilnych przedsiębiorców. Ponadto, wszyscy uczestnicy będą mogli skorzystać ze strefy networkingu, która jeszcze bardziej ułatwia nawiązywanie kontaktów pomiędzy wystawcami a odwiedzającymi. Jak ona wygląda? Zawodowi networkerzy od pierwszych chwil eventu witają gości i łączą ich w grupy, ułatwiając tym samym wymianę poglądów i doświadczeń.

Franczyza EXPO to edukacja

W czasach kryzysu edukacja to podstawa do wyjścia z niego i zadbania o lepszą przyszłość biznesu. Z tą świadomością organizatorzy Franczyza EXPO postawili na doświadczonych prelegentów, którzy udzielą zainteresowanym franczyzobiorcom rad na temat tego, jak prowadzić własny biznes franczyzowy. Podczas Akademii Franczyzy prelekcje będą skierowane zarówno do franczyzodawców, którzy chcą rozwinąć swoją sieć, jak i do osób, które interesują się franczyzą i chciałyby zagłębić temat. Podczas wykładów zostaną przedstawione case study od liderów rynku.

To jedyny event branżowy, który oferuje nie tylko gotowe, pewne i sprawdzone rozwiązania, ale także edukację. Każdy, kto chce świadomie podejść do zakładania własnego przedsiębiorstwa w bezpiecznych warunkach, nie może go przegapić.

Zarejestrować można się na stronie internetowej: https://franczyzaexpo.pl/bilety/

Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej: https://franczyzaexpo.pl/

Sprawdź nas także w social mediach:

https://www.facebook.com/franczyzaexpo/

https://www.instagram.com/franczyza_expo/

https://www.linkedin.com/company/targi-franchise-expo/

Złotym sponsorem wydarzenia jest Xtreme Fitness, srebrnymi sponsorami są Carrefour Express i Zdrowa Krowa. Patronem generalnym jest ARSS – Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, a partnerem strategicznym RE/MAX Polska. Patronat Honorowy nad wydarzeniem objął Marszałek Województwa Mazowieckiego.

Droga do sukcesu w biznesie nigdy nie była krótsza! Postaw na sprawdzone rozwiązania i już dziś dołącz do Franczyza EXPO!

Allebiznes.pl patronem medialnym wydarzenia!

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Lockdowny kosztowały polskich przedsiębiorców 31 mld zł! Z każdym miesiącem straty będą wyższe

Lockdowny kosztowały polskich przedsiębiorców 31 mld zł! Z każdym miesiącem straty będą wyższe

Na Liczniku Strat Lockdownowych, uruchomionym w lutym br., na razie jest 31 mld zł. To koszty, jakie poniosły firmy, i zyski, które utraciły od marca 2020 roku. W opinii analityków ZPP i WEI największe szkody w gospodarce wyrządził pierwszy wiosenny lockdown, a najbardziej ucierpiały sektory handlu detalicznego oraz hurtowego oraz wciąż zamknięte branże, czyli m.in. kulturalno-rozrywkowa oraz sportowa. Eksperci oceniają, że z zagrożeniem epidemiologicznym można było poradzić sobie lepiej niż poprzez zamrażanie gospodarki. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wrocław zawiesza opłatę za koncesję na alkohol. Skorzysta z niej około 1000 firm

Wrocław zawiesza opłatę za koncesję na alkohol. Skorzysta z niej około 1000 firm

Coraz więcej miast – na mocy nowych przepisów – zwalnia przedsiębiorców z opłaty koncesyjnej za alkohol. Uchwały w tej sprawie przyjęto wczoraj w Warszawie i Wrocławiu. Urzędnicy w stolicy Dolnego Śląska szacują, że z ulgi tej skorzysta około tysiąca podmiotów z branży gastronomicznej. Wcześniej zwolniono wrocławskich restauratorów oraz właścicieli barów i pubów z opłat za ogródki. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Branża piwowarska kończy rok 2020 na minusie. Akcyza i podatek cukrowy dały o sobie znać

Branża piwowarska kończy rok 2020 na minusie. Akcyza i podatek cukrowy dały o sobie znać

Branża piwowarska dotkliwie odczuła ograniczenia w działalności sklepów i lokali gastronomicznych, spadek ruchu turystycznego oraz brak imprez masowych. To wszystko wpłynęło na kilkuprocentowy spadek sprzedaży piwa w 2020 roku. Największy dotyczył najpopularniejszego segmentu alkoholowych lagerów.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Polacy popierają protest mediów. Nie chcą też wprowadzenia dla nich nowego podatku

Polacy popierają protest mediów. Nie chcą też wprowadzenia dla nich nowego podatku

Niemal siedmiu na dziesięciu Polaków nie popiera nałożenia na media dodatkowego podatku. Patrząc na wiek respondentów, widać, że najwięcej oponentów jest w grupie mającej od 18 do 22 lat. Przedstawiona koncepcja nie podoba się głównie osobom, które żyją w miastach liczących 100-199 tys. i ponad 500 tys. mieszkańców. Zdaniem prawie 65% badanych, koncerny medialne dobrze zrobiły, że w proteście wyłączyły swoje programy i strony internetowe. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Firmy kurierskie są zadłużone na prawie 30 mln złotych. „Zleceniodawcy nie regulują wobec niej swoich zobowiązań”

Firmy kurierskie są zadłużone na prawie 30 mln złotych. „Zleceniodawcy nie regulują wobec niej swoich zobowiązań”

Pandemia przyniosła boom na usługi kurierskie. Duże zapotrzebowanie i liczba zleceń nie oznaczają jednak, że branża nie musi martwić się o finanse. Jak wskazuje Krajowy Rejestr Długów Biuro Informacji Gospodarczej, kurierzy są winni wierzycielom prawie 30 mln zł, ale aż 23,2 mln zł to długi innych firm, które te zalegają firmom kurierskim. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *