Dolce Lato to sieć punktów gastronomicznych, która określa siebie mianem wytwórni lodów naturalnych. Produkowane są one według tradycyjnej włoskiej receptury, która liczy sobie już ponad 30 lat. Słodycze powstają z naturalnych składników, a nad ich jakością czuwają założyciele marki.

W menu Dolce Lato znaleźć można ponad 60 smaków lodów. Oprócz tego zakupić i spożyć na miejscu można także wiele innych słodkości, takich jak ciasta, torty, gofry, naleśniki oraz wiele innych sezonowych produktów. Do picia serwuje się kawę, herbatę, gorącą czekoladę czy świeżo wyciskane soki.

Istnieje możliwość otworzenia własnego punktu z lodami we współpracy z Dolce Lato. Obecnie otwarte jest 8 jednostek partnerskich, 2 franczyzowe oraz jedna własna. Sieć działa przede wszystkim w Warszawie, gdzie na ul. Ursynowskiej znajduje się główny lokal.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

dolce

Wymagania franczyzodawcy

  • zaangażowanie
  • entuzjazm
  • możliwości inwestycyjne
  • doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane

Sprawdź także franczyzę Finanse.

Co zyskujesz

  • gotowy koncept biznesowy
  • pomoc w pozyskaniu lokalu i dostosowaniu go do wymagań sieci
  • pomoc w zaopatrzeniu lokalu w odpowiednie urządzenia
  • wsparcie logistyczne
  • system szkoleń dla pracowników

 

Share.

Zostaw komentarz