Powstanie marki modowej Greenpoint datuje się na rok 1992, kiedy to w Krakowie na ulicy Gdańskiej pojawił się pierwszy sklep odzieżowy należący do firmy. Obecnie firma ta rozrosła się do ogromnej sieci, w której skład wchodzi 165 placówek z czego prawie połowa funkcjonuje w systemie franczyzowym. W sieci działa również sklep internetowy.

Kolekcje modowe Greenpoint są tworzone przez w pełni kobiecy zespół projektantek, których zadaniem jest rozpoznać i odpowiedzieć na potrzeby klientek. Cechuje je elegancja i kobiecość, ale także wygoda noszenia. Odzież produkowana jest w rozmiarach od 36 do 46, aby żaden typ figury nie był przeszkodą w tworzeniu modnych stylizacji.

Współpraca franczyzowa z marką Greenpoint przebiega w systemie depozytowym, dzięki czemu partner nie ponosi kosztów zakupionego wcześniej towaru. Dodatkową zachętą, by dołączyć do sieci są elastyczne warunki prowadzenia własnego sklepu oraz wsparcie marketingowe.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

greenpoint

Co zyskuje franczyzobiorca?

  • Greenpoint odpowiada za zatowarowanie sklepu. Franczyzobiorca nie ponosi kosztów związanych z zakupem towaru.
  • Podstawą zarobków franczyzobiorcy jest stała prowizja od sprzedaży, także w okresie wyprzedaży oraz ogólnopolskich akcji promocyjnych.
  • Firma pomaga w doborze odpowiedniego lokalu, a także dostarcza projekt i aranżację spójną z określonymi standardami marki.
  • Wsparcie w doborze odpowiednio wykwalifikowanego personelu oraz szkolenia dla kierowników i sprzedawców.
  • Firma pokrywa koszty zakupu sprzętu komputerowego, drukarki fiskalnej oraz terminala, a także zapewnia nowoczesny system informatyczny, pozwalający sprawnie zarządzać sprzedażą.
  • Firma oferuje stały monitoring stanów towarowych.
  • Stała pomoc regionalnego kierownika oraz opieka profesjonalnych Visual Merchandiserow.
  • Pomoc w finansowaniu otwarcia sklepu tj. w wyposażeniu wnętrza oraz w doborze odpowiednio wykwalifikowanych wykonawców.
  • Wsparcie marketingowe na wszystkich płaszczyznach aktywności.
  • Efekt synergii – szereg korzyści płynących z działań reklamowych i promocyjnych prowadzonych przez firmę Greenpoint, przekładających się bezpośrednio na zysk franczyzobiorcy.

Zobacz również franczyzę Liu Jo.

Wymagania

  • Lokal o powierzchni od 70m2.
  • Miasto powyżej 20 000 mieszkańców.
  • Atrakcyjne położenie lokalu: centrum handlowe, główna ulica handlowa o dużym przepływie klientów.
  • Posiadanie prawa do prowadzenia działalności handlowej w lokalu.
  • Odpowiednie zaplecze finansowe do prowadzenia działalności.
  • Dostosowanie lokalu do wymogów sieci.
  • Zaangażowanie i profesjonalizm w prowadzeniu biznesu.
Share.

Zostaw komentarz