Moodo to marka odzieżowa, która powstała w 2006 roku. Decyzję o jej utworzeniu właściciele przedsiębiorstwa podjęli po wielu latach działania w branży modowej, w której zdobywali doświadczenie już od początku lat 90. W pierwszych latach od zapoczątkowania marki, kolekcje były skierowane głównie do nastolatek, lecz obecnie można w salonach Moodo znaleźć różnorodne ubrania dla kobiet na każdą okazję.

W trakcie ponad 12 lat funkcjonowania na rynku, sieć liczy sobie 130 sklepów własnych oraz franczyzowych, posiada własny sklep internetowy oraz ponad 200 odbiorców hurtowych. Firma działa nie tylko w Polsce. Jej produkty pojawiają się między innymi na Ukrainie, Białorusi,Słowacji czy w Rosji.

Obecnie Moodo może poszczycić się ponad setką partnerów w Polsce i kilku innych europejskich krajach. Oferta franczyzowa sieci przeznaczona jest przede wszystkim dla tych, którzy planują otworzyć salon w mieście liczącym od 20 do 80 tysięcy mieszkańców.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

moodo

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • korzystanie z rozpoznawalnego w Polsce znaku firmowego i know-how firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów
  • korzystanie z doświadczeń marki i pomocy przy wyborze oraz adaptacji lokalu
  • pomoc w ekspozycji towaru przed otwarciem i podczas współpracy
  • pełen asortyment oferty odzieżowej będący w sklepie w depozycie do momentu sprzedaży
  • przesyłki towaru na koszt firmy
  • materiały reklamowe i wspomagające sprzedaż, szkolenia, wsparcie pod kątem prowadzenia działań aktywizujących sprzedaż w regionie
  • wsparcie podczas negocjacji dotyczących pozyskania i wynajęcia sklepu
  • wsparcie Moodo pod kątem koordynacji projektu, urządzenia sklepu
  • wsparcie Koordynatora Regionalnego przed otwarciem sklepu oraz w trakcie trwania współpracy.

Sprawdź także franczyzę Pako Jeans.

Warunki przystąpienia

  • atrakcyjna lokalizacja lokalu (strefa „0” w mieście, rynek, deptak, główna ulica handlowa, centrum handlowe)
  • posiadane prawo do prowadzenia działalności handlowej w lokalu
  • powierzchnia sklepu 60 – 80 m2, duża witryna zewnętrzna (Optymalna, rekomendowana wielkość lokalu Moodo to powierzchnia w przedziale 70-80 m2)
  • adaptacja i wyposażenie lokalu zgodnie z wymogami i projektem sieci Moodo
  • inwestycja/wyposażenie sklepu około 800zł / m2
  • opłata licencyjna wynosi 1200zł /rok
Share.

Zostaw komentarz