Cukrem i Solą to marka, która swoje powstanie datuje na rok 2019, jednak koncept gastronomiczny stojący za nią, narodził się dwa lata wcześniej. Już w 2017 roku obecni właściciele marki zajmowali się sprzedażą gastronomiczną. Obecnie sieć specjalizuje się w daniach fast foodowych, a w szczególności w zapiekankach.
W menu znaleźć można zapiekanki robione na miejscu, zarówno w klasycznej wersji z pieczarkami, jak i z wieloma innymi dodatkami, wśród których znaleźć się mogą między innymi boczek, szynka, ananas, tuńczyk, kurki, kiełbasa, kurczak czy krewetki. Oprócz tego oferta zawiera także kanapki, frytki oraz zimne i ciepłe napoje.
Marka jest zorientowana na współpracę franczyzową w dwóch wariantach. Jednym jest przyczepa gastronomiczna, a drugim lokal stacjonarny. Oba koncepty umożliwiają prowadzenie działalności zarówno w sezonie letnim, jak i zimowym.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Korzyści
- niski koszt inwestycji
- szybka stopa zwrotu
- elastyczność
- wsparcie marketingowe
- system szkoleń
Zobacz również franczyzę Dom i ogród.
Przewidywana suma inwestycji
- brak opłaty wstępnej, a kapitał potrzebny na start rozpoczyna się już od 30 tys. zł netto w przypadku leasingu
- przyczepa gastronomiczna od 500 zł netto miesięcznie
- lokal stacjonarny od 850 zł netto miesięcznie