Jeśli jesteś przedsiębiorcą, na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że aby utrzymać swoją pozycję na rynku i wyprzedzić konkurencję, musisz nieustannie trzymać rękę na pulsie. To oznacza, że powinieneś śledzić swoich biznesowych rywali, być na bieżąco z nowinkami branżowymi oraz ponad wszystko orientować się w nowych technologiach. Znajomość mediów społecznościowych oraz najnowszych aplikacji pozwoli Ci szybciej i skuteczniej dotrzeć do klientów oraz zarządzać Twoim biznesem. Poznaj 8 aplikacji dla firm, które wspomogą Cię na Twojej drodze do sukcesu.

Spis treści:

  1. ​Slack
  2. Trello
  3. Pleo
  4. Cisco Webex Meetings
  5. ​TripLingo
  6. Adobe Scan
  7. TMetric
  8. Fakturownia

​1. Slack

Slack to bardzo znana aplikacja, zarówno na komputer, jak i na telefon, która sprawdza się tak samo dobrze w przypadku małych i wielkich firm. Znacznie upraszcza pracę zespołową, zwłaszcza kiedy poszczególni członkowie pracują zdalnie lub w oddzielnych biurach. Dzięki Slack komunikacja staje się łatwiejsza, a omawianie poszczególnych zleceń, projektów czy spraw organizacyjnych w firmie, może przybrać znacznie bardziej uporządkowany charakter. Podstawowe funkcje komunikatora obejmują konwersacje oraz telefony do poszczególnych współpracowników, a także tworzenie grup tematycznych i kanałów dla osobnych zespołów (np. dział techniczny, dział kreatywny itd.). Na Slack można także dzielić się plikami oraz zsynchronizować go z innymi przydatnymi narzędziami.

slack

​2. Trello

Poszukujesz narzędzia, które pozwoli Ci sprawnie zarządzać zadaniami dla siebie lub grupy? W takim razie Trello może być odpowiedzią na Twoje potrzeby. Dzięki tej aplikacji można w prosty sposób stworzyć listę zadań, z której korzystać będą wszyscy Twoi pracownicy. Każdy będzie miał możliwość dodawania swoich komentarzy oraz oznaczania wykonanych już czynności, a Ty będziesz mógł to w prosty sposób nadzorować. Aplikacja jest darmowa, a przy tym przejrzysta i łatwa w użyciu, więc zdecydowanie warto ją wypróbować.

​3. Pleo

Pleo to bardzo przydatna aplikacja, która wspomoże Cię w zarządzaniu bankowością oraz firmowymi finansami. Dzięki niej dostajesz raporty za każdym razem, kiedy ktoś dokonuje zakupu przy pomocy karty Pleo, masz możliwość organizowania i kategoryzowania wydatków, a także możesz w prosty sposób śledzić na co idą Twoje pieniądze. Pomoże Ci to lepiej monitorować przepływ środków oraz znaleźć sposoby na oszczędzanie.

​4. Cisco Webex Meetings

W czasie kiedy praca zdalna staje się nie tylko modnym, ale często także koniecznym rozwiązaniem, niezbędne są narzędzia, które wspomagają komunikację pomiędzy zespołem. Cisco Webex Meetings umożliwia tworzenie konferencji audio i wideo, dzięki czemu pracownicy mogą brać udział w spotkaniach i szkoleniach online z dowolnego miejsca na świecie. Pozostałe funkcje obejmują udostępnianie dokumentów, czaty i kilka innych przydatnych rzeczy.


Chroń swoje dane online. Pomoże Ci w tym antywirus.  Sprawdź tutaj


​5. TripLingo

Dla tych, którzy często wyjeżdżają w zagraniczne delegacje i prowadzą firmę w trasie, została przygotowana aplikacja ułatwiająca podróże biznesowe, czyli TripLingo. Dzięki niej masz prosty dostęp do tłumaczeń oraz informacji dotyczących kraju, w którym przebywasz. Przydatne mogą okazać się szczególnie takie udogodnienia jak konwerter walut czy spis numerów alarmowych. Należy jednak mieć na uwadze, że większość bardziej zaawansowanych funkcji w aplikacji jest płatna.

triplingo

​6. Adobe Scan

Formalności i dokumenty to nieodłączny element prowadzenia działalności gospodarczej, więc skaner staje się niezbędnym elementem wyposażenia biura. Zanim jednak go zakupisz lub wtedy, kiedy nie masz do niego dostępu, możesz skorzystać z Adobe Scan. Ta aplikacja sprawia, że Twój telefon staje się przenośnym skanerem i dzięki niemu możesz tworzyć skany dokumentów, paragonów, wizytówek i wielu innych. Zostają one zapisane w formie pliku pdf, co pozwala na ich późniejsze wydrukowanie lub przesyłanie w mailu.

​7. TMetric

Kierowanie zespołem nastawionym na realizację zadań, wiąże się również z umiejętnym zarządzaniem czasem. TMetric to aplikacja, która pozwala wykorzystywać go efektywniej. Monitoruj, ile czasu zajmują Ci konkretne czynności, jak szybko zostają zrealizowane dane projekty i planuj w taki sposób, aby być jak najbardziej produktywnym.

​8. Fakturownia

Księgowość dla wielu przedsiębiorców jest czymś, co po prostu należy powierzyć biurom rachunkowym, jednak prędzej czy później każdy musi zaprzyjaźnić się z fakturami. Na szczęście istnieją aplikacje, które w tym pomagają. Fakturownia.pl pozwala wystawić fakturę w 30 sekund oraz wysłać ją z aplikacji do klienta. Liczne, praktyczne funkcje obejmują też między innymi wystawianie faktur wielojęzycznych czy wyświetlanie statystyk sprzedaży.

fakturownia

Share.

Zostaw komentarz