Pierwszy punkt gastronomiczny Bobby Burger, który miał formę food tracka powstał w roku 2012 w Warszawie. Jego właścicielami było dwóch znajomych, którzy w swojej mobilnej burgerowni postanowili promować nieco zdrowszą alternatywę dla kuchni amerykańskiej. Rok później zapadła decyzja o otwarciu stacjonarnej placówki, która istnieje do dziś. Wtedy też pojawiły się pierwsze plany uruchomienia sieci franczyzowej.

W 2014 roku lokal marki Bobby Burger powstał w Krakowie. Kolejne miasta, w których wkrótce potem pojawiły się burgerownie to Gdańsk, Bydgoszcz, Rzeszów, Sopot, Gdynia, Katowice, Wrocław czy Łódź.

Przez lata funkcjonowania Bobby Burgera na rynku gastronomicznym, powstało 14 lokali własnych. Do sieci przystąpiło 21 partnerów biznesowych, którzy łącznie otworzyli 29 placówek franczyzowych. Kolejne otwarcia wciąż są planowane.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

bobby

Co zyskujesz

  • Prawo do działania pod marką Bobby Burger.
  • Wsparcie operacyjne na każdym etapie inwestycji, przed i po otwarciu lokalu.
  • Wskazania, w jaki sposób optymalnie zarządzać placówką gastronomiczną.
  • Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry pracowniczej w oparciu o standardy kompetencyjne Bobby Burger.
  • Dostęp do sprawdzonych źródeł zaopatrzenia podlegających stałej kontroli jakości.
  • Udział w ogólnopolskich akcjach marketingowych.
  • Dostęp do projektów graficznych i materiałów marketingowych, które umożliwiają działania franczyzobiorcy w ramach marketingu lokalnego.

Wymagania sieci

  • Posiadanie kapitału do zainwestowania (kwota inwestycji potrzebna do otwarcia lokalu Bobby Burger uzależniona jest od stanu technicznego i wielkości lokalu).
  • Posiadanie lub bycie w stanie pozyskać lokal odpowiedni pod działalność gastronomiczną (sugerowana wielkość lokalu w dużych miastach to od 100-140m kw., w mniejszych miastach od 80m kw.).
  • Stosowanie określonych produktów żywnościowych i napoi.
  • Przestrzeganie ustalonych receptur.
  • Stosowanie określonych procedur produkcji i kontroli oraz zasad prowadzenia rachunkowości.

Sprawdź także franczyzę Kosmetyki biżuteria upominki.

Koszty

  • Lokal gastronomiczny od 50 tysięcy za używany punkt lub od 200 tysięcy za nowy.
  • Opłata licencyjna 19 900 złotych
  • Opłata franczyzowa 8% od miesięcznego obrotu
Share.

Zostaw komentarz