Który właściciel strony internetowej nie chciałby dokładnie wiedzieć jak na niej „zachowują” się użytkownicy? Oprócz ewidentnej reakcji jaką jest zakup na stronie sklepu internetowego, warto wiedzieć co internauci robią. Na co patrzą najpierw? Jak długi czytają? Co najchętniej klikają. Odpowiedzi na te pytania udziela Heap, niezwykłe narzędzie analizujące ruch na stronie. Oto kilka korzyści płynących z korzystania z niego:

Spis treści:

  1. 1. Kompleksowa analiza dzięki jednemu narzędziu
  2. 2. Znaczące wsparcie sprzedaży
  3. 3. Analiza działań użytkowników krok po kroku
  4. 4. Działanie automatyczne bez naszej ingerencji
  5. 5. Wersja demo za darmo
  6. Podsumowanie

1. Kompleksowa analiza dzięki jednemu narzędziu

Heap to program, który kompleksowo analizuje zachowanie internautów na danej stronie. Dzięki niemu można nanieść na niej poprawy i zoptymalizować umieszczaną treść tak, aby przyciągała nowych użytkowników. Kliknięcia, urządzenia, z których korzystają czy ich profile to tylko kilka danych, które narzędzie to analizuje.

2. Znaczące wsparcie sprzedaży

Analiza sprzedaży w celu poprawy jej poziomu. Heap tworzy tzw. lejki sprzedaży, które są wnikliwą jej analizą. Każdy jej etap jest odrębnie sprawdzany przez aplikację. Można więc sprawdzić, kiedy np. klienci najczęściej rezygnują z kupna, lub na jakim etapie sprzedaży są najbardziej aktywni.

3. Analiza działań użytkowników krok po kroku

Niezaprzeczalną zaletą Heap jest to, że ukazuje aktywność internautów krok po kroku. Nie są to luźne, choć wnikliwe analizy, tylko uporządkowane w kolejności dane. Znacząco to usprawnia reakcję na ruch i optymalizację strony.

4. Działanie automatyczne bez naszej ingerencji

Po instalacji Heap, nasza rola w zasadzie się kończy. Nie musimy go za każdym razem włączać ani odświeżać. Program automatycznie zbiera wszystkie dane. Nam pozostaje je tylko analizować i dostosować stronę i produkt lub usługę tak, aby generowała jak największe zyski.

5. Wersja demo za darmo

Analizę ruchu należy przeprowadzać jak najwcześniej. Im wcześniej tym szybciej wyelimnowane zostaną błędy. Heap można pobrać za darmo w wersji demo. Umożliwia ona przeprowadzenie do 5000 sesji w miesiącu, zatrzymanie historii danych z 3 miesięcy i otrzymanie 1 licencji użytkownika. Dostępne są też płatne pakiety dla start-upów i przedsiębiorstw, niemniej wersja darmowa w zupełności wystarczy dla nowej lub małej firmy.

Podsumowanie

Heap to narzędzie, którym warto zainteresować się już na samym początku działalności w sieci. Już darmowa wersja pozwala na skuteczne przeanalizowanie ruchu na stronie. Im więcej danych zostanie zebranych, tym szybciej można zareagować i wprowadzać korekty. Wygodne korzystanie i automatyczne działanie aplikacji stawia ją w czołówce tego typu oprogramowania.

Share.

Zostaw komentarz