Platforma mapująca What3words zebrała właśnie ponad 5 milionów funtów w swojej kampanii finansowania społecznościowego, przekraczając pierwotny, założony cel 1 miliona funtów. Kampania otwarta na platformie Crowdcube uzyskała wsparcie ponad 7300 inwestorów, którzy w konsekwencji stali się udziałowcami prywatnej firmy. Reprezentanci firmy na swojej stronie crowdfundingowej ogłosili, że zabrane fundusze zostaną wykorzystane, aby “replikować strategię marki na całym świecie i uczynić What3words globalnym standardem”.
Firma What3words założona zosatła w 2013 roku i stworzyła oprogramowanie mapujące, które dzieli planetę na kwadraty 3m x 3m, dopisując do każdego z nich unikalny ciąg trzech losowych słów. Technologia mapowania firmy jest wykorzystywana przez znane matki, takie jak DPD, Domino’s Pizza, czy Mercedes.
Niemiecka firma dostawcza GLS ogłosiła, że pozwoli na dostawy do konkretnych kwadratów wygenerowanych z pomocą What3words. Podobnie jest w przypadku marki Jaguar Land Rover, która ogłosiła, że technologia mapowania zostanie zintegrowana z jej samochodami.