Początek działalności w Europie, marka Carte d’Ore notuje na wczesne lata osiemdziesiąte. Swój debiut we Francji, skąd pochodzi, sieć miała w roku 1978. Głównym założeniem, które stało za powstaniem kawiarni jest stworzenie miejsca, które będzie słynąć z najwyższej jakości lodów oraz deserów. Dzięki takiemu podejściu, marka stała się znana na rynku europejskim i do dziś cieszy się zaufaniem klientów. 

W kawiarnianym menu można znaleźć oryginalne smaki lodów Carte d’Ore, które niedostępne są w innych lokalach. Oprócz tego serwowane są ciekawe kompozycje deserów lodowych, ciasta, gofry, koktajle owocowe i kawa.

Carte d’Ore posiada obecnie 7 własnych jednostek oraz około 50 lokali franczyzowych. Do Polski firma trafiła w 2010 roku i od tamtej pory chętnie wita partnerów biznesowych z naszego kraju. W 2014 roku, za swoją działalność franczyzową marka zyskała Certyfikat Wiarygodności POF.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

carte

Co zyskujesz

  • pomoc w znalezieniu lokalizacji,
  • udostępnienie usług architekta, który pomoże zaprojektować lokal,
  • wyposażenie lokalu w cały sprzęt chłodniczy oraz możliwość pozyskania profesjonalnego ekspresu do kawy,
  • kompleksowy program szkoleniowy dla personelu,
  • możliwość nadzoru nad pracą nowego punktu w pierwszych miesiącach funkcjonowania,
  • zaopatrzenie we wszystkie produkty oferowane w sieci
  • silne wsparcie marketingowe dzięki ogólnopolskiej promocji sieci.
  • przekazanie pełnego know-how
  • media społecznościowe takie jak: instagram, Facebook

Zobacz również franczyzę Opieka zdrowotna.

Wymagania Carte d’Ore

  • dysponować odpowiednim kapitałem (średni nakład finansowy to 250 tysięcy złotych),
  • mieć chęć do poszerzania horyzontów biznesu.
  • I to właściwie wszystko – CD Cafe pomoże zorganizować całą resztę!
Share.

Zostaw komentarz