Chinkalnia to sieć punktów gastronomicznych inspirujących się egzotyczną kuchnią gruzińską. Dania gruzińskie w Polsce cieszą się dużym zainteresowaniem wśród klientów restauracji, stąd sukces marki. W ciągu pięciu lat funkcjonowania na rynku, w pięciu krajach otwarte zostało 65 restauracji oznaczonych logiem Chinkalni.

W menu znajdują się tradycyjne potrawy gruzińskie, takie jak popularne chinkali – tradycyjne pierożki, od których restauracja wzięła swoją nazwę, chaczapuri, lula kebab i wiele innych. Serwowane są także pyszne gruzińskie desery w tym bakława czy deser z winogronowego soku zwany pelamuszi.

Restauracje Chinkali powstają w oparciu o współpracę franczyzową. Marka należy także do Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Polscy partnerzy biznesowi deklarują, ze inwestycja zwraca się już w drugim miesiącu działalności.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

chinkalnia

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc przy wyborze lokalu.
  • Przekazanie standardów związanych z lokalem oraz wsparcie adaptacyjne.
  • Wsparcie marketingowe.
  • Przekazanie know-how i standardów operacyjnych.
  • Wsparcie w działalności operacyjnej.
  • Dedykowanie sprawdzonych dostawców.
  • Model inwestycyjny.
  • Wspólne otwarcie restauracji.

Zobacz również franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.

Inwestycja

  • Od 60 tysięcy złotych
  • Koszt licencji 13-19 tysięcy złotych
  • Opłata miesięczna 2% od utargu brutto
  • Okres zwrotu 16-18 miesięcy
Share.

Zostaw komentarz