Lodolandia oraz Kołacz to marki należące do prężnie rozwijającej się sieci franczyzowej Sweet Gallery, specjalizującej się w street foodzie. Firma działa zarówno w Polsce, jak i za granicą i udało jej się łącznie otworzyć około 650 punktów sprzedaży, a w planach jest ich jeszcze więcej. Punkty gastronomiczne Lodolandii lub Kołacza serwują pyszne przekąski, czyli lody oraz unikalne drożdżowe kołacze.

Atutem sieci, a w szczególności marki Kołacz, jest serwowanie niszowych przysmaków w różnych odmianach, które przyciągają uwagę potencjalnych klientów. Lodolandia za to działa świetnie jako koncept sezonowy i w okresie letnim przynosi ogromne utargi. Stoiska handlowe najlepiej sprawdzają się umiejscowione przy centrach handlowych i pawilonach.

Właściciele marki zachęcają do podjęcia współpracy franczyzowej ze względu na duży potencjał gotowych konceptów oraz rosnącą popularność street foodu. Obecnie 640 z 650 punktów gastronomicznych to jednostki franczyzowe.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

kołacz

Wymagania

  • przedsiębiorczość i zaangażowanie
  • środki finansowe
  • działalność zgodna ze standardami firmy
  • odbycie szkolenia

Sprawdź także franczyzę Telekomunikacja IT AGD/RTV.

Wsparcie

  • mobilny punkt sprzedaży
  • najlepsze maszyny do produkcji lodów
  • lokalizacja przy centrum handlowym lub w innym dobrym punkcie
  • pomoc w finansowaniu
  • sprawdzony system dostaw towaru najwyższej jakości
  • pełna obsługa serwisowa oraz pakiet narzędzi do kontroli sprzedaży
  • kompleksowe wsparcie marketingowe
Share.

Zostaw komentarz