Sieć amerykańskich pizzerii Little Caesars od 60 lat funkcjonuje jako rodzinna firma. Lokale gastronomiczne promujące się pod jej szyldem, znaleźć można w 26 państwach. Założycielami marki jest małżeństwo, które już w 1959 roku otworzyło swoją pierwszą pizzerię. Już trzy lata później w Warren, Michigan powstał pierwszy lokal franczyzowy. W 1969 sieć liczyła już 50 lokali.
W menu lokalu znajdują się przede wszystkim amerykańska pizza w różnych kompozycjach smakowych oraz przystawki. Lokale Little Ceasars działają także na wynos lub z dostawą, co stanowi szczególnie korzystny koncept biznesowy w trudnych czasach.
Aspiracją firmy Little Ceasars jest przeniesienie swojej marki na rynek europejski i rozszerzenie dzięki temu swojej działalności, dlatego chętnie wita franczyzobiorców z różnych krajów.
Dowiedz się również czym jest franczyza.

Wsparcie franczyzobiorcy
- Gotowy koncept biznesowy
- Wsparcie zespołu dedykowanego do rozwoju franczyzy
- Szkolenia
- Wsparcie marketingowe
- Doradztwo w kwestii przygotowania lokalu
Zobacz również franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.
Wysmagania
- pasja i zaangażowanie
- znajomość branży i doświadczenie
- lokal
- personel
- odpowiedni kapitał