Sieć amerykańskich pizzerii Little Caesars od 60 lat funkcjonuje jako rodzinna firma. Lokale gastronomiczne promujące się pod jej szyldem, znaleźć można w 26 państwach. Założycielami marki jest małżeństwo, które już w 1959 roku otworzyło swoją pierwszą pizzerię. Już trzy lata później w Warren, Michigan powstał pierwszy lokal franczyzowy. W 1969 sieć liczyła już 50 lokali.

W menu lokalu znajdują się przede wszystkim amerykańska pizza w różnych kompozycjach smakowych oraz przystawki. Lokale Little Ceasars działają także na wynos lub z dostawą, co stanowi szczególnie korzystny koncept biznesowy w trudnych czasach.

Aspiracją firmy Little Ceasars jest przeniesienie swojej marki na rynek europejski i rozszerzenie dzięki temu swojej działalności, dlatego chętnie wita franczyzobiorców z różnych krajów.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

lc
Wsparcie franczyzobiorcy

  • Gotowy koncept biznesowy
  • Wsparcie zespołu dedykowanego do rozwoju franczyzy
  • Szkolenia
  • Wsparcie marketingowe
  • Doradztwo w kwestii przygotowania lokalu

Zobacz również franczyzę Stacje paliw i artykuły motoryzacyjne.

Wysmagania

  • pasja i zaangażowanie
  • znajomość branży i doświadczenie
  • lokal
  • personel
  • odpowiedni kapitał
Share.

Zostaw komentarz