Sieć sushi barów Koku Sushi to rodzinna firma, która swoją działalność na rynku gastronomicznym prowadzi od ponad 17 lat. Założyciele już w 2004 roku rozpoczęli działalność związaną z niezwykłą azjatycką potrawą, jaką jest sushi. Sam koncept marki Koku Sushi powstał w 2011 roku. Po dwóch latach powstał już kolejny lokal w Łomży oraz w Gorzowie Wielkopolskim. Od tej pory sieć sukcesywnie się rozrastała o miasta takie jak Gdańsk, Warszawa czy Kraków.

W menu można znaleźć rozmaite rodzaje najlepszej jakości sushi, także w zestawach. Fani tej potrawy mogą delektować się także zupami i unikalnymi przekąskami, w tym pierożkami gyoza, kimchi czy tatarem. Nie zabraknie także orientalnych deserów oraz karty drinków.

Sieć franczyzowa Koku Sushi prężnie się rozwija i chętnie wita nowych partnerów biznesowych, którym oferuje swoje branżowe know-how i wsparcie w prowadzeniu biznesu. Obecnie istnieją już 44 restauracje pod szyldem marki.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

koku

Wsparcie sieci obejmuje

  • Projekt wyposażenia wnętrz – wytyczne
  • Dobór wyposażenia lokalu
  • Projekt technologii do Sanepidu
  • Receptury potraw oraz menu zgodnie z trendami
  • Wskazanie sprawdzonych dostawców (wspólny koszyk zakupowy – wynegocjowane ceny)
  • Podręcznik operacyjny czyli kompendium wiedzy
  • Czterotygodniowe szkolenie pracowników
  • Regularną kontrolę jakości
  • Procedury BHP, instrukcje, HACCP, GHP i GMP
  • Wsparcie marketingowe (oszczędność kosztów poprzez wspólne drukowanie materiałów reklamowych)
  • 17 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów ( minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędów)

Sprawdź także franczyzę Kosmetyki biżuteria upominki.

Warunki przystąpienia

  • Wstępna rozmowa
  • Akceptacja lokalizacji
  • Podpisanie umowy
  • Zaplecze finansowe
  • Zaangażowanie
Share.

Zostaw komentarz