Franczyza Koku Sushi

Franczyza Koku Sushi

Sieć sushi barów Koku Sushi to rodzinna firma, która swoją działalność na rynku gastronomicznym prowadzi od ponad 17 lat. Założyciele już w 2004 roku rozpoczęli działalność związaną z niezwykłą azjatycką potrawą, jaką jest sushi. Sam koncept marki Koku Sushi powstał w 2011 roku. Po dwóch latach powstał już kolejny lokal w Łomży oraz w Gorzowie Wielkopolskim. Od tej pory sieć sukcesywnie się rozrastała o miasta takie jak Gdańsk, Warszawa czy Kraków.

W menu można znaleźć rozmaite rodzaje najlepszej jakości sushi, także w zestawach. Fani tej potrawy mogą delektować się także zupami i unikalnymi przekąskami, w tym pierożkami gyoza, kimchi czy tatarem. Nie zabraknie także orientalnych deserów oraz karty drinków.

Sieć franczyzowa Koku Sushi prężnie się rozwija i chętnie wita nowych partnerów biznesowych, którym oferuje swoje branżowe know-how i wsparcie w prowadzeniu biznesu. Obecnie istnieją już 44 restauracje pod szyldem marki.

koku

Wsparcie sieci obejmuje

  • Projekt wyposażenia wnętrz – wytyczne
  • Dobór wyposażenia lokalu
  • Projekt technologii do Sanepidu
  • Receptury potraw oraz menu zgodnie z trendami
  • Wskazanie sprawdzonych dostawców (wspólny koszyk zakupowy – wynegocjowane ceny)
  • Podręcznik operacyjny czyli kompendium wiedzy
  • Czterotygodniowe szkolenie pracowników
  • Regularną kontrolę jakości
  • Procedury BHP, instrukcje, HACCP, GHP i GMP
  • Wsparcie marketingowe (oszczędność kosztów poprzez wspólne drukowanie materiałów reklamowych)
  • 17 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów ( minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędów)

Warunki przystąpienia

  • Wstępna rozmowa
  • Akceptacja lokalizacji
  • Podpisanie umowy
  • Zaplecze finansowe
  • Zaangażowanie
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Mihiderka

Franczyza Mihiderka

Mihiderka działa od 2015 roku jako sieć lokali gastronomicznych z ofertą dań przeznaczonych dla wegan. Głównymi atutami placówek oznaczonych logiem sieci są autorskie receptury, wyjątkowe dania, rodzinna atmosfera oraz minimalistyczny wystrój wnętrza. Obecnie restauracje firmy można znaleźć w Gliwicach, Katowicach, Krakowie, Tychach oraz w Zabrzu.

W menu lokali Mihiderka królują potrawy ze składników roślinnych. Przykładowe dania, które można obecnie znaleźć w restauracyjnej karcie to kalafiorowe kotleciki, pikantne pomidorowe curry, humus z masłem orzechowym, zupa z białej fasoli czy ziemniak faszerowany twarożkiem z tofu. Nie brakuje też wegańskich deserów takich jak brownie z orzechami i śliwką lub czekoladowy krem jaglany z gruszką.

Dla chętnych inwestorów Mihiderka przygotowała kilka możliwości współpracy franczyzowej. Otworzyć można zarówno lokal stacjonarny, jak i food truck. Jedną z opcji jest także wyspa w centrum handlowym.

mihiderka

Wymagania

  • chęci i zainteresowanie kuchnią roślinną
  • środki finansowe
  • działalność zgodna z wytycznymi marki
  • szkolenie w istniejącej placówce firmy
  • doświadczenie w biznesie

Wsparcie

  • pomoc w znalezieniu i przystosowaniu lokalu
  • system szkoleń
  • wsparcie marketingowe
  • doradztwo w codziennej działalności
  • wsparcie w rekrutacji pracowników
  • system informatyczny do zarządzania lokalem
  • pomoc w znalezieniu źródła finansowania
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Meet & Fit – Slow Food

Franczyza Meet & Fit – Slow Food

Meet & Fit to sieć burgerowni typu slow food, która swoją działalność w dużej mierze opiera na systemie franczyzowym. Obecnie pod znakiem towarowym marki działa około 15 lokali gastronomicznych, należących do franczyzobiorców. Placówki z logiem sieci można odwiedzić między innymi w Żyrardowie, Płocku, Sochaczewie, Warszawie czy Szczecinie.

W bistro Meet & Fit znaleźć można wiele dań oraz przekąsek, spośród których wyróżniają się burgery z grillowaną wołowiną, drobiem lub w opcji dla wegan. Oprócz tego w menu znajdują się między innymi frytki belgijskie i z batata, sałatki, smoothies owocowe i warzywne oraz zdrowe, tłoczone soki.

Oferta franczyzowa Meet & Fit nie jest skierowana wyłącznie do osób, które mają doświadczenie w branży gastronomicznej. Kompleksowe wsparcie sieci oraz szkolenia odpowiednio przygotują potencjalnego partnera do otwarcia własnego bistro.

mif

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.
  • Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
  • Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci „Meet & Fit” m.in. takich jak: wołowina na burgery, świeżo wypiekane bułki, autorskie sosy, frytki, przyprawy, itd.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
  • Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
  • Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push’e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
  • Bieżąca obsługa przez przypisanego opiekuna.

Podstawowe wymagania sieci

  • Minimalna liczba mieszkańców – 20 tys.
  • Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych
  • Wymagana powierzchnia lokalu ulicznego to 70-80 m2, (minimalna 50 m2 – w wyjątkowych lokalizacjach).
  • Wymagana powierzchnia lokalu w Centrum Handlowym ok 35-45 m2 (w strefie Food Court ze wspólnymi stolikami)
  • Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza McDonald’s

Franczyza McDonald's

McDonald’s to najbardziej rozpoznawalna sieć lokali gastronomicznych typu fast food. Swoje początki datuje na rok 1948, kiedy to dwóch braci McDonald otworzyło w Kaliforni swoją pierwszą restaurację z burgerami, frytkami i koktajlami mlecznymi. Już 6 lat później (1954) popularność lokalu sprawiła, że ruszyła sprzedaż licencji na prowadzenie placówek według systemu braci. O istnieniu korporacji McDonald’s można mówić od roku 1955.

McDonald’s w Polsce pojawił się w 1992 roku w Warszawie. Już pierwszego dnia lokal odwiedziło 45 tysięcy osób. Pierwszy polski McDrive, czyli punkt gastronomiczny typu drive-tru, powstał w Częstochowie w 1994. W 1998 roku w naszym kraju znajdowało się już 100 placówek.

Obecnie w Polsce funkcjonuje 465 jednostek McDonald’s w 150 miastach. Na osoby, które chętne są otworzyć własny lokal czeka około 12 miesięcy przygotowań z czego 9 to szkolenie w restauracji.

mc

Koszt inwestycji

  • Środki własne w kwocie minimum 1 800 000 złotych w całości przeznaczone na franczyzę restauracji.
  • Wstępna opłata licencyjna w wysokości 45 000 dolarów.
  • Zaopatrzenie restauracji w produkty, opakowania, środki czystości itp., około 50 000 złotych.
  • Koszty związane z uruchomieniem działalności gospodarczej i spełnieniem wymogów prawnych.
  • Opłata podstawowa i procentowa, potocznie określane mianem „rent”.
  • Opłata licencyjna.
  • Opłata marketingowa.

Czego oczekuje franczyzodawca

  • prowadzenia działalności pod szyldem McDonald’s, lecz na własny rachunek i na własne ryzyko,
  • poświęcenia maksimum czasu i wysiłku na prowadzenie restauracji,
  • działania w ramach ściśle określonych ram i zasad McDonald’s, w tym przestrzegania ustalonych procedur i receptur,
  • nabycia na własność wyposażenia restauracji przy objęciu jej we franczyzę,
  • zaopatrywania restauracji w produkty, opakowania, środki czystości od wskazanych przez McDonald’s dostawców,
  • uiszczania miesięcznych opłat na rzecz McDonald’s przez cały okres trwania umowy franczyzy.

Co zyskuje franczyzobiorca

  • szkolenia praktyczne i teoretyczne przygotowujące do prowadzenia restauracji,
  • stałe konsultacje i pomoc w prowadzeniu restauracji,
  • szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej oraz stale aktualizowane
  • materiały szkoleniowe dla pracowników,
  • udział w ogólnopolskich programach i akcjach marketingowych i digitalowych,
  • pomoc wyspecjalizowanej agencji marketingowej,
  • pomoc w zakresie public relations,
  • dostęp do sprawdzonych źródeł zaopatrzenia podlegających stałej kontroli jakości,
  • dostęp do sieci firm serwisowych i usługodawców.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Makarun

Franczyza Makarun

Założyciele marki Makarun deklarują, że jest ona największą siecią spagheterii w Polsce. Powstała w 2012 roku w Krakowie, gdzie otwarty został pierwszy punkt gastronomiczny w postaci przyczepy. Sukces zachęcił założycieli do planowania sieci franczyzowej. W roku 2016 ich wysiłki zostały wynagrodzone przyznaniem wyróżnienia w kategorii „Efektywny rozwój marki” w konkursie Food Bizness Awards oraz I miejsca w kategorii fast food.

Oferta gastronomiczna punktów Makarun, jak nie trudno się domyślić, obejmuje przede wszystkim makarony, podawane z wyjątkowymi sosami. Zróżnicowane kompozycje smakowe dostosowane są do indywidualnych gustów klientów. Sosy na bazie śmietany, jak i pomidorów, czy różne rodzaje mięsa jako dodatki zdobywają uznanie wśród wielu konsumentów.

Sieć franczyzowa Makarun rozwija się prężnie i w samym tylko 2019 roku udało się we współpracy z nią otworzyć 12 lokali. Obecnie punkty gastronomiczne marki znajdują się w miastach takich jak Płock, Warszawa, Lublin czy Bydgoszcz.

makarun

Franczyzobiorca zyskuje dostęp do:

  • Dostępu do dostawców produktów i preferencyjnych cen
  • Znaku towarowego i prawa do wykorzystania marki Makarun Spaghetti and Salad
  • Technologii produkcji oraz wiedzy know-how
  • Istniejących elementów reklamowych i marketingowych

Franczyzodawca oferuje pomoc w:

  • Ocenie i wyborze lokalizacji
  • Aranżacji i przystosowaniu lokalu
  • Doborze i przeszkoleniu pracowników
  • Akcji promocyjnej lokalu

Warunki finansowe

  • Koszty inwestycyjne od 90 tysięcy złotych
  • Wstępna opłata franczyzowa 19 tysięcy złotych
  • Bieżąca opłata franczyzowa 7% od obrotu
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Lviv Handmade Chocolate

Franczyza Lviv Handmade Chocolate

Lviv Handmade Chocolate czyli Lwowska Manufaktura Czekolady to marka, która stawia na ciągły rozwój oraz doświadczenie. Koncept opiera się na ręcznie wyrabianej, pysznej czekoladzie, serwowanej w klimatycznych kawiarniach, udekorowanych w stylu retro. Klientów przyciągać mają za to estetycznie wyglądające czekoladki, kuszące z wystawy.

Jak na pijalnię czekolady przystało, w menu Lviv Handmade Chocolate znajdują się przede wszystkim czekolady, kawy czy kakao. Dostępna jest także bogata oferta śniadaniowa. Większość dostępnych słodkości wykonywana jest przy pomocy ręcznej technologii wyrobu czekolady, co stanowi o ich wyjątkowości.

Zanim sieć Lviv Handmade Chocolate dotarła do Polski, udało jej się otworzyć 6 jednostek własnych na Ukrainie oraz aż 43 placówki franczyzowe na Ukrainie i w Republice Azerbejdżańskiej. Partnerzy biznesowi z każdego kraju liczyć mogą na wsparcie firmy w zakresie szkoleń, marketingu oraz autorskich receptur.

lviv

Warunki współpracy

  • Opłata ryczałtowa zależna od państwa (około 15 tysięcy USD).
  • Produkty Lviv Handmade Chocolate są dostarczane do franczyzobiorcy ze zniżką 30%.
  • Roczna opłata do 8% od obrotu.
  • Całkowity koszt inwestycji od 50 do 150 tysięcy USD.

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • program treningowy i system szkoleń dla pracowników
  • opieka managera franczyzy
  • asortyment dostosowany do bieżących potrzeb rynku
  • atrakcyjne prowizje
  • zaopatrzenie w asortyment pamiątkowy
  • zaopatrzenie w obrandowane materiały
  • usługi projektowe
  • materiały poligraficzne do eventów reklamowych
  • możliwość do korzystania z systemu lojalnościowego
  • wsparcie w kontrolowaniu jakości usług i personelu
  • możliwość dzielenia doświadczeń z franczyzobiorcami z innych regionów

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Los Chupitos

Franczyza Los Chupitos

Los Chupitos powstał na Starym Rynku w Bydgoszczy jako shot bar, utrzymany w stylu meksykańsko-hiszpańskim. Koncept biznesowy realizowany jest pod kierownictwem Dariusza Naklickiego, który posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu lokali na bydgoskim rynku. Według właściciela jest to idealne miejsce, które może być ośrodkiem nocnego życia w Bydgoszczy.

W menu znajdują się przede wszystkim unikalne szoty, jednak paleta dostępnych alkoholi jest bardzo bogata. Nie zabraknie też kolorowych drinków czy szotów serwowanych do piwa. Atrakcją jednak jest nie tylko karta napojów wyskokowych, ale również wiele imprez i wydarzeń odbywających się w lokalu, takich jak na przykład karaoke.

W trosce o rozwój marki, założyciel umożliwia chętnym inwestorom współpracę franczyzową. Zachęcić ma do niej ciekawa koncepcja lokalu oraz niski koszt inwestycji.

lc

Korzyści

  • silna/mocna marka na rynku
  • dogodna współpraca z franczyzodawcą
  • niski wkład, duży zysk
  • bezkonkurencyjny pomysł
  • sprawdzona strategia marketingowa
  • sprawdzony model biznesowy
  • wsparcie przy zaopatrzeniu
  • unikatowe projekty wnętrz
  • wieloletnie doświadczenie franczyzodawcy

Przewidywana suma inwestycji

  • lokal od 60 tysięcy złotych
  • opłata licencyjna 2,5 tysiąca złotych
  • 1 tysiąc złotych netto + 2% od obrotu miesięcznie
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *