Sieć sushi barów Koku Sushi to rodzinna firma, która swoją działalność na rynku gastronomicznym prowadzi od ponad 17 lat. Założyciele już w 2004 roku rozpoczęli działalność związaną z niezwykłą azjatycką potrawą, jaką jest sushi. Sam koncept marki Koku Sushi powstał w 2011 roku. Po dwóch latach powstał już kolejny lokal w Łomży oraz w Gorzowie Wielkopolskim. Od tej pory sieć sukcesywnie się rozrastała o miasta takie jak Gdańsk, Warszawa czy Kraków.
W menu można znaleźć rozmaite rodzaje najlepszej jakości sushi, także w zestawach. Fani tej potrawy mogą delektować się także zupami i unikalnymi przekąskami, w tym pierożkami gyoza, kimchi czy tatarem. Nie zabraknie także orientalnych deserów oraz karty drinków.
Sieć franczyzowa Koku Sushi prężnie się rozwija i chętnie wita nowych partnerów biznesowych, którym oferuje swoje branżowe know-how i wsparcie w prowadzeniu biznesu. Obecnie istnieją już 44 restauracje pod szyldem marki.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wsparcie sieci obejmuje
- Projekt wyposażenia wnętrz – wytyczne
- Dobór wyposażenia lokalu
- Projekt technologii do Sanepidu
- Receptury potraw oraz menu zgodnie z trendami
- Wskazanie sprawdzonych dostawców (wspólny koszyk zakupowy – wynegocjowane ceny)
- Podręcznik operacyjny czyli kompendium wiedzy
- Czterotygodniowe szkolenie pracowników
- Regularną kontrolę jakości
- Procedury BHP, instrukcje, HACCP, GHP i GMP
- Wsparcie marketingowe (oszczędność kosztów poprzez wspólne drukowanie materiałów reklamowych)
- 17 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów ( minimalizuje ryzyko braku wiedzy i popełnienia błędów)
Sprawdź także franczyzę Kosmetyki biżuteria upominki.
Warunki przystąpienia
- Wstępna rozmowa
- Akceptacja lokalizacji
- Podpisanie umowy
- Zaplecze finansowe
- Zaangażowanie