Meron to koncept gastronomiczny, który narodził się w Rumunii w 2015 roku. Cała koncepcja opiera się o stworzenie miejsca, w którym klienci będą mogli delektować się wyjątkową kawą wysokiej jakości. Ideą stojącą za jej powstaniem jest cieszenie się chwilą. W 2020 roku sieć mogła pochwalić się już 17 lokalami w kilku różnych rumuńskich miastach.
Specjalnością placówek działających pod szyldem Meron jest wyborna kawa typu speciality w różnych odmianach, jednak serwowane są także inne napoje, takie jak herbaty, gorąca czekolada, piwo kraftowe, wino, smoothies oraz lemoniady. Do jedzenia natomiast można zamawiać rozmaite ciasta oraz sałatki i przekąski.
Inwestorzy zainteresowani biznesem opartym na kulturze picia kawy mogą starać się o dołączenie do sieci franczyzowej poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Meron. Franczyzodawca oferuje wsparcie oraz dostęp do autorskich receptur.
Przeczytaj także czym jest franczyza.
Wymagania
- entuzjazm i zaangażowanie
- umiejętność zarządzania zespołem
- umiejętności interpersonalne
- stosowanie się do standardów określonych przez franczyzodawcę
- chęć zdobywania wiedzy i zainteresowanie tematyką kawy
- środki finansowe
Sprawdź także franczyzę Doradztwo i księgowość.
Korzyści
- wsparcie przy pozyskiwaniu lokalu
- pomoc w aranżacji wnętrza
- kosztorys
- kompleksowe doradztwo
- wyposażenie kuchni
- system szkoleń
- księga znaku
- regularne audyty
- podręcznik operacyjny