Meron to koncept gastronomiczny, który narodził się w Rumunii w 2015 roku. Cała koncepcja opiera się o stworzenie miejsca, w którym klienci będą mogli delektować się wyjątkową kawą wysokiej jakości. Ideą stojącą za jej powstaniem jest cieszenie się chwilą. W 2020 roku sieć mogła pochwalić się już 17 lokalami w kilku różnych rumuńskich miastach.

Specjalnością placówek działających pod szyldem Meron jest wyborna kawa typu speciality w różnych odmianach, jednak serwowane są także inne napoje, takie jak herbaty, gorąca czekolada, piwo kraftowe, wino, smoothies oraz lemoniady. Do jedzenia natomiast można zamawiać rozmaite ciasta oraz sałatki i przekąski.

Inwestorzy zainteresowani biznesem opartym na kulturze picia kawy mogą starać się o dołączenie do sieci franczyzowej poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Meron. Franczyzodawca oferuje wsparcie oraz dostęp do autorskich receptur.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

meron

Wymagania

  • entuzjazm i zaangażowanie
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • umiejętności interpersonalne
  • stosowanie się do standardów określonych przez franczyzodawcę
  • chęć zdobywania wiedzy i zainteresowanie tematyką kawy
  • środki finansowe

Sprawdź także franczyzę Doradztwo i księgowość.

Korzyści

  • wsparcie przy pozyskiwaniu lokalu
  • pomoc w aranżacji wnętrza
  • kosztorys
  • kompleksowe doradztwo
  • wyposażenie kuchni
  • system szkoleń
  • księga znaku
  • regularne audyty
  • podręcznik operacyjny
Share.

Zostaw komentarz