Telepizza to sieć, która słynie z serwowania oraz dostawy pizzy, a na całym świecie posiada ponad 1300 lokali. Powstanie pierwszej restauracji miało miejsce w Madrycie w roku 1988. Kraje, w których dziś znaleźć można placówki oznaczone logiem Telepizza to między innymi Hiszpania, Chile, Portugalia czy Peru. W Polsce należące do marki jednostki mieszczą się w około 70 miastach.
W menu gości przede wszystkim pizza, zarówno w prostych klasycznych wersjach, jak i wieloskładnikowych wersjach premium. Można także zamówić unikalną pizzę kwadratową, z której słyną lokale Telepizza oraz sałatki, startery i makarony. Klienci mogą zawsze liczyć na dobre jedzenie oraz atrakcyjne promocje.
System franczyzowy Telepizza został opracowany oraz wprowadzony w życie w roku 2001. Dołączenie do sieci ma się opłacić ze względu na ogromne zaufanie klientów, którym cieszy się marka oraz pomoc w aranżacji lokalu według najnowszych światowych trendów.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wsparcie
- silna marka znana konsumentom
- wsparcie zespołu specjalistów
- nowoczesny wystrój lokali
- system dostaw i aplikacja do jego obsługi
- pomoc opiekuna lokalu
Zobacz również franczyzę Dom i ogród.
Wymagania
- zaangażowanie w biznes
- lokal około 100-150m2
- miasto od 40 tysięcy mieszkańców
- doświadczenie w gastronomii nie jest wymagane