Meet & Fit to sieć burgerowni typu slow food, która swoją działalność w dużej mierze opiera na systemie franczyzowym. Obecnie pod znakiem towarowym marki działa około 15 lokali gastronomicznych, należących do franczyzobiorców. Placówki z logiem sieci można odwiedzić między innymi w Żyrardowie, Płocku, Sochaczewie, Warszawie czy Szczecinie.

W bistro Meet & Fit znaleźć można wiele dań oraz przekąsek, spośród których wyróżniają się burgery z grillowaną wołowiną, drobiem lub w opcji dla wegan. Oprócz tego w menu znajdują się między innymi frytki belgijskie i z batata, sałatki, smoothies owocowe i warzywne oraz zdrowe, tłoczone soki.

Oferta franczyzowa Meet & Fit nie jest skierowana wyłącznie do osób, które mają doświadczenie w branży gastronomicznej. Kompleksowe wsparcie sieci oraz szkolenia odpowiednio przygotują potencjalnego partnera do otwarcia własnego bistro.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

mif

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji.
  • Koordynacja wykonania kompletnego projektu technologicznego gotowego do odbioru przez Sanepid oraz wsparcie podczas remontu i adaptacji.
  • Dostęp do artykułów spożywczych produkowanych na wyłączność dla sieci „Meet & Fit” m.in. takich jak: wołowina na burgery, świeżo wypiekane bułki, autorskie sosy, frytki, przyprawy, itd.
  • Zapewnienie ciągłej logistyki dostaw większości towarów spożywczych wraz z rabatami sieci bezpośrednio do lokalu.
  • Procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi klienta.
  • Szkolenie Franczyzobiorcy oraz personelu i przekazanie wszystkich receptur i technologii.
  • Wspólnie z Franczyzobiorcą otwieramy lokal i pomagamy w pierwszych dniach działalności.
  • Pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw.
  • Zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem restauracji oraz wspieranie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych.
  • Prowadzenie w imieniu i na rzecz Franczyzobiorcy stałej akcji marketingowej kanałami internetowymi, social media, e-mail, SMS, push’e w Aplikacji Mobilnej oraz obsługa rabatów.
  • Bieżąca obsługa przez przypisanego opiekuna.

Zobacz również franczyzę Dom i ogród.

Podstawowe wymagania sieci

  • Minimalna liczba mieszkańców – 20 tys.
  • Lokal w centrum miasta w otoczeniu biurowo-mieszkaniowym, ulicach handlowych, na terenie dużych osiedli lub w galeriach handlowych
  • Wymagana powierzchnia lokalu ulicznego to 70-80 m2, (minimalna 50 m2 – w wyjątkowych lokalizacjach).
  • Wymagana powierzchnia lokalu w Centrum Handlowym ok 35-45 m2 (w strefie Food Court ze wspólnymi stolikami)
  • Od Franczyzobiorcy nie wymagamy doświadczenia w gastronomii.

 

Share.

Zostaw komentarz