Picburger to sieć restauracji, która powstała w 2018 roku. Koncepcja biznesowa stojąca za marką to odpowiedź na trend w gastronomii związany z dobrymi, niedrogimi i szybko przyrządzanymi burgerami, które serwowane są nie we wytwornych restauracjach, a w przytulnych i schludnych lokalach.
Nazwa firmy nawiązuje do legendarnej kanapki stworzonej z dwóch hamburgerów, która powstała w mieście Pittsburgh w Stanach Zjednoczonych. Dlatego właśnie w menu Picburger dominują mięsne kanapki, które można zamawiać w zestawach z frytkami i napojem oraz osobno. Oprócz tego na miejscu dostępne są także wrapy, tosty oraz pozycje z menu wegetariańskiego.
Picburger opiera swoją strategię biznesową na rozwoju przy pomocy sieci franczyzowej. Do współpracy mogą przystąpić franczyzobiorcy zaczynający od zera lub osoby, które posiadają lokal gastronomiczny i chcą go przekształcić w placówkę z logiem znanej marki.
Dowiedz się również czym jest franczyza.
Wsparcie dla franczyzobiorcy
- Wsparcie operacyjne na każdym etapie prowadzenia działalności.
- Pełne wsparcie przy wyborze miejsca działalności, projektowaniu lokalu (także technologii zaplecza gastronomicznego), wyposażeniu.
- Pomoc przy rekrutacji personelu.
- Szkolenia pracowników.
- Wdrożenie systemu informatycznego, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
- Narzędzie do obliczania food-costu.
- Możliwe wsparcie finansowe, tj. wsparcie w leasingu sprzętu w pierwszym roku/dwóch działalności.
Przewidywana suma inwestycji
- sprzęt (gastronomiczny, informatyczny): od 150 tys. zł (wsparcie sieci w 100% leasingu sprzętu),
- wystrój, wyposażenie sali konsumpcyjnej oraz kuchni – koszty zależne od niezbędnego zakresu prac.,
- opłaty franczyzowe od: 2,5 tys. zł miesięcznie (niezależne od obrotu).
Zobacz również franczyzę Uroda i fitness.
Podstawowe wymagania sieci
- własne środki pieniężne w kwocie wystarczającej na przystosowanie lokalu do prowadzenia działalności gastronomicznej. Sieć oferuje
- wsparcie przy pozyskaniu leasingu na finansowanie sprzętu.
- franczyzobiorca powinien być gotowy bezpośrednio zarządzać restauracją
- franczyzobiorca musi być ambitny, przedsiębiorczy oraz nastawiony na sukces
- umowa franczyzy zawierana jest na okres od 5 lat.