Picburger to sieć restauracji, która powstała w 2018 roku. Koncepcja biznesowa stojąca za marką to odpowiedź na trend w gastronomii związany z dobrymi, niedrogimi i szybko przyrządzanymi burgerami, które serwowane są nie we wytwornych restauracjach, a w przytulnych i schludnych lokalach.

Nazwa firmy nawiązuje do legendarnej kanapki stworzonej z dwóch hamburgerów, która powstała w mieście Pittsburgh w Stanach Zjednoczonych. Dlatego właśnie w menu Picburger dominują mięsne kanapki, które można zamawiać w zestawach z frytkami i napojem oraz osobno. Oprócz tego na miejscu dostępne są także wrapy, tosty oraz pozycje z menu wegetariańskiego.

Picburger opiera swoją strategię biznesową na rozwoju przy pomocy sieci franczyzowej. Do współpracy mogą przystąpić franczyzobiorcy zaczynający od zera lub osoby, które posiadają lokal gastronomiczny i chcą go przekształcić w placówkę z logiem znanej marki.

Dowiedz się również czym jest franczyza.

pic

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • Wsparcie operacyjne na każdym etapie prowadzenia działalności.
  • Pełne wsparcie przy wyborze miejsca działalności, projektowaniu lokalu (także technologii zaplecza gastronomicznego), wyposażeniu.
  • Pomoc przy rekrutacji personelu.
  • Szkolenia pracowników.
  • Wdrożenie systemu informatycznego, przygotowywanie raportów sprzedażowych.
  • Narzędzie do obliczania food-costu.
  • Możliwe wsparcie finansowe, tj. wsparcie w leasingu sprzętu w pierwszym roku/dwóch działalności.

Przewidywana suma inwestycji

  • sprzęt (gastronomiczny, informatyczny): od 150 tys. zł (wsparcie sieci w 100% leasingu sprzętu),
  • wystrój, wyposażenie sali konsumpcyjnej oraz kuchni – koszty zależne od niezbędnego zakresu prac.,
  • opłaty franczyzowe od: 2,5 tys. zł miesięcznie (niezależne od obrotu).

Zobacz również franczyzę Uroda i fitness.

Podstawowe wymagania sieci

  • własne środki pieniężne w kwocie wystarczającej na przystosowanie lokalu do prowadzenia działalności gastronomicznej. Sieć oferuje
  • wsparcie przy pozyskaniu leasingu na finansowanie sprzętu.
  • franczyzobiorca powinien być gotowy bezpośrednio zarządzać restauracją
  • franczyzobiorca musi być ambitny, przedsiębiorczy oraz nastawiony na sukces
  • umowa franczyzy zawierana jest na okres od 5 lat.
Share.

Zostaw komentarz