Franczyza Pierogarnia Stary Młyn

Franczyza Pierogarnia Stary Młyn

Pierogarnia Stary Młyn to sieć lokali gastronomicznych, specjalizująca się unikalnych pierogach lepionych lub z pieca. Początek działalności marki przypada na rok 2007, kiedy w Toruniu została otwarta pierwsza restauracja z pierogami, cechująca się tradycyjnym wystrojem i staropolskim klimatem. Decyzja o uruchomieniu systemu franczyzowego zapadła w 2009 roku i od tej pory kolejne lokale zaczęły pojawiać się w wielu różnych miastach.

W menu Pierogarni Stary Młyn znajdują się przede wszystkim tradycyjne pierogi lepione oraz wypiekane w piecu, w wersji wytrawnej, wegetariańskiej lub na słodko. Jednak można zamówić także placki ziemniaczane, zupy, dodatki oraz desery. Oprócz ciepłych i zimnych napojów, do posiłków serwowane są także rozmaite alkohole.

Pierogarnia Stary Młyn dołączyła do POF, czyli zrzeszenia franczyzodawców, którzy przestrzegają europejskiego kodeksu etycznego w swojej działalności franczyzowej. Dodatkową zachęta do współpracy ma być szybki zwrot inwestycji (18-30 miesięcy) oraz wysokie obroty w sezonie.

pierogarnia

Przewidywany koszt inwestycji

  • Szacunkowy koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów, waha się w granicach od 2500 do 3000 złotych za 1 m2.
  • Opłata wstępna – 17 500 zł netto plus indywidualny projekt technologiczny kuchni (zaplecze kuchenne) oraz projekt aranżacji całej restauracji = 110 zł/m2.
  • Opłata franczyzowa – 7%.

Franczyzobiorca może korzystać z:

  • doradztwa w zakresie optymalnego wyboru lokalu,
  • doradztwa w zakresie wyposażenia lokalu,
  • doradztwa w realizacji inwestycji,
  • rabatów wynegocjowanych przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów,
  • opieki franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkoleń (w tym szkoleń dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach – management trainee), korzystania z bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa, itp.,
  • doradztwa w zakresie rekrutacji personelu,
  • projektu aranżacji (sprawdzony i charakterystyczny wystrój architektoniczny),
  • możliwej asysty franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia lokalu,
  • wyłączności terytorialnej,
  • wszechstronnego wsparcia ze strony franczyzodawcy – doświadczonego restauratora specjalizującego się w „pierogowym” menu,
  • przejrzystych zasad rozliczeń finansowych,
  • działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na skalę nieosiągalną dla pojedynczego lokalu.
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Meron

Franczyza Meron

Meron to koncept gastronomiczny, który narodził się w Rumunii w 2015 roku. Cała koncepcja opiera się o stworzenie miejsca, w którym klienci będą mogli delektować się wyjątkową kawą wysokiej jakości. Ideą stojącą za jej powstaniem jest cieszenie się chwilą. W 2020 roku sieć mogła pochwalić się już 17 lokalami w kilku różnych rumuńskich miastach.

Specjalnością placówek działających pod szyldem Meron jest wyborna kawa typu speciality w różnych odmianach, jednak serwowane są także inne napoje, takie jak herbaty, gorąca czekolada, piwo kraftowe, wino, smoothies oraz lemoniady. Do jedzenia natomiast można zamawiać rozmaite ciasta oraz sałatki i przekąski.

Inwestorzy zainteresowani biznesem opartym na kulturze picia kawy mogą starać się o dołączenie do sieci franczyzowej poprzez wypełnienie formularza dostępnego na stronie Meron. Franczyzodawca oferuje wsparcie oraz dostęp do autorskich receptur.

meron

Wymagania

  • entuzjazm i zaangażowanie
  • umiejętność zarządzania zespołem
  • umiejętności interpersonalne
  • stosowanie się do standardów określonych przez franczyzodawcę
  • chęć zdobywania wiedzy i zainteresowanie tematyką kawy
  • środki finansowe

Korzyści

  • wsparcie przy pozyskiwaniu lokalu
  • pomoc w aranżacji wnętrza
  • kosztorys
  • kompleksowe doradztwo
  • wyposażenie kuchni
  • system szkoleń
  • księga znaku
  • regularne audyty
  • podręcznik operacyjny
Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Japanos

Franczyza Japanos

Japanos to renomowana marka gastronomiczna, która kuchnię japońską łączy z praktykowaniem zdrowego odżywiania oraz serwowaniem zbilansowanych posiłków. Lokale należące do sieci charakteryzują się oryginalnym i nowoczesnym wystrojem nawiązującym do japońskiej kultury, przyjazną atmosferą oraz rozbudowanym menu. Obecnie w Rumunii, gdzie powstał koncept biznesowy, funkcjonuje 6 lokali.  (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Erbil Doner Kebab

Franczyza Erbil Doner Kebab

Erbil Doner Kebab to koncept gastronomiczny oparty na kuchni Bliskiego Wschodu oraz daniach street foodowych. Zaletą punktów gastronomicznych należących do marki jest smaczne jedzenie, świeże składniki, szybkość serwowania posiłków oraz miła obsługa. Obecnie w sieci funkcjonują 4 jednostki własne i około 5 placówek franczyzowych. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Easy Wine

Franczyza Easy Wine

Easy Wine to wyjątkowy koncept biznesowy, który łączy najlepszej jakości wino i pyszne dania z nowoczesną technologią. W lokalach oznaczonych szyldem marki, można próbować win, nalewanych ze specjalnego automatu. Wystarczy włożyć kartę do maszyny, wybrać wino i jego ilość, a potem podstawić kieliszek. Na miejscu można także spróbować pysznych przekąsek oraz dań kuchni hiszpańskiej czy śródziemnomorskiej. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Donuterie

Franczyza Donuterie

Donuterie to marka związana z branżą cukierniczą od 2014 roku, kiedy to pierwsza placówka powstała w rumuńskim mieście Targu Mures. Intensywna, wielomiesięczna praca nad recepturami, składnikami oraz słodkimi dekoracjami opłaciła się i już rok później powstała kolejna pączkarnia, która podbiła serca klientów. W przeciągu kolejnych kilku lat udało się zaplanować powstanie około 15 kawiarni Donuterie w całej Rumunii. (więcej…)

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Franczyza Piramid Pizza

Franczyza Piramid Pizza

Piramid Pizza to marka, która jest jednym z wielu konceptów franczyzowych firmy Wojtex, znanej chociażby z uruchomienia sieci pizzerii Biesiadowo. W przeciwieństwie do Biesiadowa, słynącego ze staropolskiego klimatu, Piramid Pizza nawiązuje do starożytnego Egiptu. Marka wystartowała w 2010 roku i od tamtej pory z sukcesem funkcjonują pod nią około 4 placówki franczyzowe.

W menu Piramid Pizza można znaleźć włoskie potrawy oraz przede wszystkim pizzę opartą o różnego rodzaju kompozycje składników. Zainteresować klientów ma zarówno wysoka jakość serwowanych dań, jak i oryginalny wystrój.

Do współpracy franczyzowej zachęcać ma szerokie doświadczenie firmy Wojtex w zakresie tworzenia odnoszących sukcesy modeli biznesowych oraz przewidywany szybki zwrot inwestycji. Wojtex posiada także własną specjalistyczną hurtownię, dzięki której zaopatruje lokale Piramid Pizza w niezbędne artykuły do wyrobu pizzy.

pp

Wsparcie dla franczyzobiorcy

  • bezpłatne szkolenia przygotowujące do prowadzenia własnego biznesu oraz pracy w gastronomii
  • wsparcie profesjonalnej kadry menadżerskiej na każdym etapie współpracy
  • kompleksowe zaopatrzenie pizzerii w produkty o wysokiej jakości i konkurencyjnych

Jak zacząć?

  • Podpisujesz umowę,
  • Dostajesz szczegółowy instruktaż prowadzenia placówki,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt aranżacji lokalu,
  • Franczyzodawca dostosowuje projekt technologiczny,
  • Dostajesz wszystkie potrzebne materiały i receptury.

 

Skomentuj

Wyślij komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *