Pierogarnia Stary Młyn to sieć lokali gastronomicznych, specjalizująca się unikalnych pierogach lepionych lub z pieca. Początek działalności marki przypada na rok 2007, kiedy w Toruniu została otwarta pierwsza restauracja z pierogami, cechująca się tradycyjnym wystrojem i staropolskim klimatem. Decyzja o uruchomieniu systemu franczyzowego zapadła w 2009 roku i od tej pory kolejne lokale zaczęły pojawiać się w wielu różnych miastach.

W menu Pierogarni Stary Młyn znajdują się przede wszystkim tradycyjne pierogi lepione oraz wypiekane w piecu, w wersji wytrawnej, wegetariańskiej lub na słodko. Jednak można zamówić także placki ziemniaczane, zupy, dodatki oraz desery. Oprócz ciepłych i zimnych napojów, do posiłków serwowane są także rozmaite alkohole.

Pierogarnia Stary Młyn dołączyła do POF, czyli zrzeszenia franczyzodawców, którzy przestrzegają europejskiego kodeksu etycznego w swojej działalności franczyzowej. Dodatkową zachęta do współpracy ma być szybki zwrot inwestycji (18-30 miesięcy) oraz wysokie obroty w sezonie.

Przeczytaj także czym jest franczyza.

pierogarnia

Przewidywany koszt inwestycji

  • Szacunkowy koszt związany z otwarciem restauracji, w zależności od rozmiarów lokalu oraz nakładu prac potrzebnych na przystosowanie go do odpowiednich standardów, waha się w granicach od 2500 do 3000 złotych za 1 m2.
  • Opłata wstępna – 17 500 zł netto plus indywidualny projekt technologiczny kuchni (zaplecze kuchenne) oraz projekt aranżacji całej restauracji = 110 zł/m2.
  • Opłata franczyzowa – 7%.

Sprawdź także franczyzę Usługi dla biznesu.

Franczyzobiorca może korzystać z:

  • doradztwa w zakresie optymalnego wyboru lokalu,
  • doradztwa w zakresie wyposażenia lokalu,
  • doradztwa w realizacji inwestycji,
  • rabatów wynegocjowanych przez franczyzodawcę u dostawców usług i półproduktów,
  • opieki franczyzodawcy nad restauracją franczyzobiorcy: szkoleń (w tym szkoleń dla franczyzobiorcy w jednostce macierzystej na poszczególnych stanowiskach – management trainee), korzystania z bieżącej pomocy, konsultacji, doradztwa, itp.,
  • doradztwa w zakresie rekrutacji personelu,
  • projektu aranżacji (sprawdzony i charakterystyczny wystrój architektoniczny),
  • możliwej asysty franczyzodawcy podczas pierwszych dni otwarcia lokalu,
  • wyłączności terytorialnej,
  • wszechstronnego wsparcia ze strony franczyzodawcy – doświadczonego restauratora specjalizującego się w „pierogowym” menu,
  • przejrzystych zasad rozliczeń finansowych,
  • działań marketingowych prowadzonych przez franczyzodawcę na skalę nieosiągalną dla pojedynczego lokalu.
Share.

Zostaw komentarz